FELIPE Opublikowano 26 Września 2007 Opublikowano 26 Września 2007 witam założyłem dodatkowe wskaźniki oleju oraz turbo na słupku AUTO GAUGE seria WARNING (skala 270stopni DEFI style) wskaźnik boost na elektronicznym czujniku sprawuje się jak najbardziej OK, pokazuje wartości porównywalne z tymi podawanymi przez VAG w teście dynamicznym wskaźnik oil temp również raczej wskazuje poprawnie jedynie ciśnienie oleju wariuje, na zimnym po odpaleniu pokazał 2bar, w czasie jazdy osiąga do 4bar ale na wolnych obrotach spada prawie do 0 (poniżej 1bar załącza się upierdliwy warning i brzęczy) zastanawiam się co może być przyczyną, czy to wina czujnika, wskaźnika czy też może wszystko jest OK a z moim silnikiem coś nie tak? czujniki oleju zamontowano za pomocą podkładki pod filtr oleju auto to AUDI A4 1,9 tdi (seryjnie 90ps, aktualnie program i wtryski ASV moc 120ps, turbo do regeneracji)
LU_Angel Opublikowano 25 Listopada 2011 Opublikowano 25 Listopada 2011 tak to juz jest .... pamietam w swoich audi coupe gdzie fabrycznie był wskaźnik ciśnienia oleju, tez na jałowym biegu gdy motor juz był rozgrzany wskaźnik spadał do 0
Dev Opublikowano 26 Listopada 2011 Opublikowano 26 Listopada 2011 najpierw wkrec wskaznik mechaniczny, sprawdz cisnienie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się