wiesiek3d 0 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Witam Mam pytanie czy w polifcie mając licznik z kontrolkami można założyć licznik z pół FISem. Czy zadziała bez przeróbek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemciotorun 5 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 ciekawa lektora http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=10354.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiek3d 0 Opublikowano 17 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Szanowny kolego ale to nie ten temat, czytałem i tam nie pisze o pół FISie założonym zamiast normalnego licznika, tylko o przeróbce na pełny FIS a to inna bajka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemciotorun 5 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 a nie lepiej odrazu caly? jest w tym watku napisane jak wyglada przekladka z pol na caly i wcale duzo nie musisz robic, a wydaje mi sie ze z niczego na pol fis bedzie podobnie jak na caly czyli zabawa z wsadami, kodowaniem itp.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelwor 3 Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 a nie lepiej odrazu caly? jest w tym watku napisane jak wyglada przekladka z pol na caly i wcale duzo nie musisz robic, a wydaje mi sie ze z niczego na pol fis bedzie podobnie jak na caly czyli zabawa z wsadami, kodowaniem itp.... Tylko zauważ, że półfis to koszt tylko licznika, zapewne nie duży, bo ludzie się ich pozbywają (na rzecz pełnego fisa) i dodatkowo (chyba) jednej kostki z podłączeniem spalania i może czegoś jeszcze. Natomiast pełny FIS to już koszt manetki, kostek, licznika - a jeśli dobry ekran to i znacznie droższy licznik. Znacznie więcej roboty, a jak ktoś nigdy tego nie robił to założenie nowej manetki trochę potrwa. Lutowania może w obu przypadkach być tyle samo, bo nie wiem co dokładnie pokazuje półfis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiek3d 0 Opublikowano 18 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Pół FIS pokazuje dokładnie tylko tyle co zwykłe kontrolki i nic więcej, po prostu je zastępuje. Nie ma możliwości wyboru wyświetlania. Zastanawiam się i dlatego zapytałem czy trzeba w ogóle coś przerabiać bo jak mi się wydaje to raczej nie, złączki chyba te same w obu licznikach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelwor 3 Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Myślałem, że i spalanie pokazuje Jak nie, to pewnie wystarczy przełożyć tylko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiek3d 0 Opublikowano 19 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Myślałem, że i spalanie pokazuje Jak nie, to pewnie wystarczy przełożyć tylko... No właśnie czy tylko :?:[br]Dopisany: 18 Październik 2010, 20:45_________________________________________________Posiada ktoś może rozpike pinów w tych licznikach :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Pół FIUS nie pokazuje spalania jedynie temp. zew oraz pozostały dystans do przejechania na paliwie, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDI99 0 Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 pozostały dystans do przejechania na paliwie, A to ciekawe bo Mi nie pokazuje czegoś takiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiek3d 0 Opublikowano 20 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 1/2 Fis pokazuje: Brak ciśnienia oleju Zużycie klocków Zaciągnięty hamulec ręczny Przekroczenie temp lub niski pozom płynu chłodzenia Rezerwa paliwa Otwarte drzwi i klapę Temperaturę zewnętrzną Nie pokazuje zużycia paliwa i pozostałych dystansów itd itp I nie pytam się co on wyświetla tylko o piny lub różnice w podłączeniu zwykłego poliftowegoo na kontrolkach a 1/2 FIS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manqm 0 Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 1/2 Fis pokazuje: Brak ciśnienia oleju Zużycie klocków Zaciągnięty hamulec ręczny Przekroczenie temp lub niski pozom płynu chłodzenia Rezerwa paliwa Otwarte drzwi i klapę Temperaturę zewnętrzną Nie pokazuje zużycia paliwa i pozostałych dystansów itd itp I nie pytam się co on wyświetla tylko o piny lub różnice w podłączeniu zwykłego poliftowegoo na kontrolkach a 1/2 FIS mała korekta - zaciągnięty hamulec ręczny nie wyświetla na fisie tylko jest odrębna kontrolka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen 2 Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 według mnie jest nie opłacalne praktycznie ta sama robotę przy jednym a drugim musisz mieć pin do licznika bo masz immo w zegarach lepiej kup sobie pełnego fisa każdy ci to powie na allegro są często okazje i możesz kupić bardzo tanio licznik w super stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiek3d 0 Opublikowano 29 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 1/2 Fis pokazuje: Brak ciśnienia oleju Zużycie klocków Zaciągnięty hamulec ręczny Przekroczenie temp lub niski pozom płynu chłodzenia Rezerwa paliwa Otwarte drzwi i klapę Temperaturę zewnętrzną Nie pokazuje zużycia paliwa i pozostałych dystansów itd itp I nie pytam się co on wyświetla tylko o piny lub różnice w podłączeniu zwykłego poliftowegoo na kontrolkach a 1/2 FIS mała korekta - zaciągnięty hamulec ręczny nie wyświetla na fisie tylko jest odrębna kontrolka Sprostowanie niski poziom płynu hamulcowego, sorry według mnie jest nie opłacalne praktycznie ta sama robotę przy jednym a drugim musisz mieć pin do licznika bo masz immo w zegarach lepiej kup sobie pełnego fisa każdy ci to powie na allegro są często okazje i możesz kupić bardzo tanio licznik w super stanie Immo to nie problem , tak jak pisałem ja nie chcę rezać, cały czas zastanawiam się czy podejdzie bez przeróbek.[br]Dopisany: 21 Listopad 2010, 13:39_________________________________________________No to Panowie bez przeróbek w podłączeniu licznika 1/2 FIS się nie obejdzie , dzisiaj sprawdzałem i licznik nie gada tak jak powinien. Proszę temat zamknąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek198724 0 Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Witam mam takie pytanie moze mi ktos powiedziec jak zmienic piny z normanego licznika z 97 r na pół FIS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się