Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BFC] Wymiana tarcz i klocków


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czarujesz, w oryginale tak nie wychodzi. Mozliwosci sa takie: 280-245, 288-245, 312-255, 320-288 i 345-300mm

Mozliwe, że 312. Napisałem, ze nie pamiętam dokładnie, więc mi tu nie wyjeżdżaj z jakimś czarowaniem :cool1:
Opublikowano

wiesz doskonale co masz, 312 a 320 to ogromna roznica w wygladzie zacisku i nawet 5 letnie dziecko bedzie widzialo roznice

Opublikowano

wiesz doskonale co masz, 312 a 320 to ogromna roznica w wygladzie zacisku i nawet 5 letnie dziecko bedzie widzialo roznice

Najebany jesteś, czy z natury takie pierdoły opowiadasz?

312, a 320 to chyba 8 mm różnicy. Faktycznie ogromna różnica :confused4:

Opublikowano

ja jestem trzezwy ale Ty nie masz zielonego pojecia o czym tutaj pisze. Ja o wielkosci zacisku Ty o rozmiarze tarczy. Sorry za OT.

Opublikowano

ja jestem trzezwy ale Ty nie masz zielonego pojecia o czym tutaj pisze. Ja o wielkosci zacisku Ty o rozmiarze tarczy. Sorry za OT.

A Tobie to niby o co biega. Odpisałem dziewczynie na posta, ze mam chyba 320 mm a Ty mi tu jakieś wykłady z czarowania urządzasz. Wydaje ci się, że biegam od Audi do Audi i porównuję zaciski?

Żeby nie było OT.

Madzia. Sorry. Być może mi sie popieprzyło i mam 312. Tego tez nie jestem pewny.

Opublikowano

wrzuc foto, od razu bedzie wiadomo

Opublikowano

Nie jest tak,ze przy 2.5 w b6 jest 312?Ja tak mam.

W b7 przy tym samym silniku juz jest 320 chyba...

Opublikowano

wg roznej masci katalogow moze byc tak i tak, nie wiem dokladnie od czego to zalezy

Opublikowano

Nie jest tak,ze przy 2.5 w b6 jest 312?Ja tak mam.

W b7 przy tym samym silniku juz jest 320 chyba...

Nie, kazde A4 2.5 ma 312mm oprocz B5.

Opublikowano

Nie jest tak,ze przy 2.5 w b6 jest 312?Ja tak mam.

W b7 przy tym samym silniku juz jest 320 chyba...

Nie, kazde A4 2.5 ma 312mm oprocz B5.

Cena klockow w IC do b6,a b7 z tym silnikem rozni sie znacznie,stad wywnioskowalem o rozniej wielkosci.

Sorry za blad :embarrassed:

Opublikowano

A to dziwne... moze B7 ma jakis inny zacisk :mysli:

Opublikowano

ma troche inny do B5 i 6 idzie w/g oznaczenia Ferodo FDB1323 a do B7 FDB1717, minimalnie sa inne

Opublikowano

ma troche inny do B5 i 6 idzie w/g oznaczenia Ferodo FDB1323 a do B7 FDB1717, minimalnie sa inne

Jak będę zmieniać koła, to zrobię zdjęcie tego co mam w tej chwili. I proszę mi się tu nie kłócić :chytry::)

Opublikowano

a kto sie kloci ? Napisalem jaki jest stan faktyczny.

Opublikowano

Ja teraz testuje klocki firmy steinhof - idą na pierwszy montaż do Fiata ... więc nie byle co a cena praktycznie śmieszna.

W zestawie z tarczami mikoda robi się z tego mega atrakcyjnie cenowo zestaw ... :slina:

W przyszły piątek zdam relację ... :D bo do tego czasu już jakieś 2 k km zrobię na nich :przebiegly:

Opublikowano

nie piszczą ???

ja kiedys je montowałemo, mocno piszczały

Opublikowano

steinhof - idą na pierwszy montaż do Fiata ... więc nie byle co

Sorki ale nie moglem sie powstrzymac. Czy fiat jest jakims autorytetem dla Ciebie? Bo dla mnie nie :polew:

Opublikowano

a co masz do fiata ????

montuja w nim części jak każde inne

Kolega Oktawian podał przykład niskobudżetowego zestawu

i to sie chwali, nie każdego stać na wydawanie tysięcy na hamulce

Opublikowano

a co masz do fiata ????

montuja w nim części jak każde inne

Kolega Oktawian podał przykład niskobudżetowego zestawu

i to sie chwali, nie każdego stać na wydawanie tysięcy na hamulce

Wyrazilem poprostu swoj opinie na temat czy Fiat jest dla mnie autorytetem czy nie. Otóż nie jest.

Co do testowania klockow to niech testuje i podzieli sie z nami opinią o ich użytkowaniu. Może okaze sie, ze sa rewelacyjne pod wzgledem stosunku jakosci do ceny? Kto wie. :kox:

Poza tym sam je testowales i mowiles, ze piszczaly.

Opublikowano

Ogólnie powiem tak... co by to nie było czy to fiat czy audi ... to na pierwszy montaż gówna nie wezmą ...

Ich klocki mają tyle certyfikatów, że ATE się chowa :decayed: począwszy od TUV do certyfikatu na brak pisków ... z Anglii i jeszcze parę tam innych.

Sęk w tym, że teraz biorą mieszankę gdzieś z niemiec a sami tylko składają klocek w całość ...

Tak jak mówię, jeżeli wyjdzie, że nie będzie widać różnicy między np. ATE czy TRW to nie widzę problemu żebym to zakładał ludziom ...

Trzeba łamać stereotypy, że co tanie to bee :kox: ... potem tylko się czyta na forum, że ktoś świeży płyn hamulcowy JURID chce wymienić bo to przecież nie ATE ... :polew:

:cool1:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...