Doman13 Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 Witam Jak w tytule. Trzeba będzie coś kombinować z wtryskami od AFN-a wkręconymi do 1Z-a? Wtryski w 1Z-ecie mają duuużą korekcję (powyżej 2) Wtryski w Afn-ie mają prawie zerową korekcję. Warto w ogóle wymieniać te wtryski? Silnik spala 6,5l/km w mieście, na trasie jakieś 5,5l/km.
diaz34 Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 Warto wymieniac :> Pasuja napewno!! a na dodatek przybedzie troszke mocy jakies 7,8KM ,zamieniaj jak masz mozliwosc...
AudiB4 Opublikowano 20 Października 2010 Opublikowano 20 Października 2010 Ale oczywiście wymieniaj wszystkie,i nie obejdzie się bez korekty dawki paliwa.
wiktorsam Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 A masz jakieś objawy lejących wtrysków ? Duże korekcje to niestety nie koniecznie oznaczają problemy z wtryskami. Może być padnięta pompa, zasyfiony nastawnik też powoduje gorsze korekcje, słaba kompresja. Jeżeli masz na wszystkich duże korekcje dodatnie to może oznaczać że wtryski, ale np przy ujemnych może być tylko jeden wtrysk, albo kompresja na jednym cylindrze. Generalnie powodów słabych korekcji może być bardzo dużo.
Doman13 Opublikowano 21 Października 2010 Autor Opublikowano 21 Października 2010 uuu to widzę że czeka mnie vagowanie auta w celu sprawdzenia, które wtryski jakie korekcje mają. Hm. Zapomniałem tylko którą grupę należy vagować i gdzie patrzeć na korekty.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się