Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHL] BRC24 czy STAG4,KME G3 + lepsze wtryski w 1.6? Co lepsze?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolego przy różnicy 150zł nie ma co sie nawet zastanawiać bież BRC. Masz bardzo dobry kid, który będzie służył bardzo długo.

Valteków wystrzegaj sie jak ognia bo są mało trwałe i wolne. Miałem je jak swoje oddałem na gwarancje i klepały niemiłosiernie.

W BRC masz bardzo dobre reduktory i super wtryski jak na ta cenę nie ma co porównywać do magiców. Serwis BRC jest droższy no ale....

Te ceny za staga co podajesz to troche wysokie są, miejmy nadzieję, że cena idzie w parze z jakością. Swoją drogą co oni tam robią z tym samochodem aż 2 dni???

Ja bym założył BRC a dla spokoju ducha możesz jechać na hamownię za 80zł i wziąc jeden start na PB drugi na LPG.

Acha jak będziesz chciał zmodernizować swoją instalację to musisz zakupić szereg przejsciówek, list itp i drogo wyjdzie.

Radzę myśleć przyszłościowo i wziać BRC i poliestrowy filtr bedziesz miał w standardzie a nie jakiegos papierzaka.

Brc ma dużó słabszą elektronikę i stag bije go na głowę bo w końcu to polski wynalazek. Niestety myślac ekonomicznie jedyny słuszcze wyjście to BRC.

Jak chcesz mieć staga 4 to wybierz; reduktor magic 3, wtryski hana pojedyncze jak zamontuje Ci to ktoś za 2400-2500 to brać, a jak nie to BRC.

Opublikowano

Sołtys

Dobrze prawisz!!! Przyszła zima do 3miasta i co? I luzik :)

Opublikowano

Witam ponownie.

Jestem po założeniu gazu i co powiem szczerze to gaz w sekwencji to jest to!!! Założyłem STAG4, Zavoli Zeta N, MJ + filtr czaja FL02 u Stefanowskiego. Do samego końca miałem dylemat czy nie brać BRCsq24 ale w Łodzi nie znalazłem jak dla mnie żadnego fachowca. Pojechałem do "Stefanowskiego" bo osobiście uważam że są najlepsi w Łodzi. Mam kilku znajomych z A4 i A6, którzy zakładali u nich gaz i wszystko działa rewelacyjnie!. Jeśli chodzi o mnie to pierwsze wrażenie po założeniu, lepiej zbiera się na gazie niż na benzynie. Różnica między LPG i PB w ogóle nie odczuwalna, tak samo jak przejście z PB na LPG. Spalanie w warunkach zimowych i w mieście (po opadach śniegu i oczywiście odśnieżonych łódzkich ulicach :naughty:!!!) 11,5 litra lpg przy 10 literkach PB. Trasa 9-10 lpg. Samochód trzymali dwa dni, to co chciałem to mi założyli bez gadania tam gdzie mi się podobało (wlew pod klapką od benzyny, kontrolka poziomu gaz). Zaraz po założeniu samochód sprawdzili i ustawili na hamowni. Różnica miedzy PB a LPG 4,1 KM. Dzięki za podpowiedzi. Wiem że taką instalacje można było zrobić taniej o jakieś 400-500 zł, ale osobiście uważam że to co dobre musi kosztować. A jak mówią na budowie "dobry fachowiec" droższy od pieniędzy.

Opublikowano

Witam ponownie.

Jestem po założeniu gazu i co powiem szczerze to gaz w sekwencji to jest to!!! Założyłem STAG4, Zavoli Zeta N, MJ + filtr czaja FL02 u Stefanowskiego. Do samego końca miałem dylemat czy nie brać BRCsq24 ale w Łodzi nie znalazłem jak dla mnie żadnego fachowca. Pojechałem do "Stefanowskiego" bo osobiście uważam że są najlepsi w Łodzi. Mam kilku znajomych z A4 i A6, którzy zakładali u nich gaz i wszystko działa rewelacyjnie!. Jeśli chodzi o mnie to pierwsze wrażenie po założeniu, lepiej zbiera się na gazie niż na benzynie. Różnica między LPG i PB w ogóle nie odczuwalna, tak samo jak przejście z PB na LPG. Spalanie w warunkach zimowych i w mieście (po opadach śniegu i oczywiście odśnieżonych łódzkich ulicach :naughty:!!!) 11,5 litra lpg przy 10 literkach PB. Trasa 9-10 lpg. Samochód trzymali dwa dni, to co chciałem to mi założyli bez gadania tam gdzie mi się podobało (wlew pod klapką od benzyny, kontrolka poziomu gaz). Zaraz po założeniu samochód sprawdzili i ustawili na hamowni. Różnica miedzy PB a LPG 4,1 KM. Dzięki za podpowiedzi. Wiem że taką instalacje można było zrobić taniej o jakieś 400-500 zł, ale osobiście uważam że to co dobre musi kosztować. A jak mówią na budowie "dobry fachowiec" droższy od pieniędzy.

Tak z ciekawości zapytam jak odczuwasz, że silnik mocniejszy na LPG czy potwierdza to hamownia? Posałeś o róznicy 4,1 KM na korzysć czego?

Opublikowano

O 4,1 KM jest słabszy na gazie, ale ustawili tak że do 3000-3500 obrotów wykresy dla PB i LPG się pokrywają. Dopiero powyżej tej wartości widać różnicę pomiędzy wykresami. Te 4,1 KM przełożyły się na prędkość maksymalną. Katalogowo na PB masz 191 km/h, a u mnie na gazie (na hamowni) wyszło 179 km/h. Oczywiście mówiąc że "lepiej się zbiera na gazie" to mówimy o własnych odczuciach - to jest kwestia dość sporna i nie porównywalna, a nawet z punktu technicznego nie prawdziwa (co widać na wstępie odpowiedzi). Szczerze powiedziawszy to z kim nie porozmawiasz to co najmniej 50% z tych osób powie tak samo. Tak przynajmniej zauważyłem na forum i nie tylko. Duże znaczenie przy tych rozważaniach o mocy ma (niestety) jakość gazu. Osobiście zauważyłem mułowatość na gazie ze Statolia, czego nie mogę powiedzieć o gazie Shella i Orlenu. Na takich małych stacjach nie wiem i nie zamierzam próbować. Mój budżet przeżyje te parę groszy różnicy. Jakość ważniejsza. A tak przy okazji, koledzy gdzie polecacie tankować LPG w łódzkim?

Opublikowano

Kolego ja na LPG jeżdzę już 8 lat i powiem, że jak dla mnie najlepszy gaz ma orlen a najgorszu BP bo na nim splanie wzrasta nawet o 2 litry a cena jest przeważnie najwyższa.

Możesz tankowac jeszcze na bliskiej to samo pochodzenie co orlen a jednak troche taniej.

Dziennie tankuję jakies 30litrów LPG i przy przeglądach rozcinam sobie z ciekawości filterek fazy ciekłej i ku mojemu zaskoczeniu jest zawsze czyty jakm łza.

Posłuchałem sie kliku osób i wymieniłem filterem fazy ciekłej co drugi fazy lotnej. Nie powiem bo źle zrobiłem bo wśrdoku było tyle mazutu i opiłków że szkoda gadać. Magnez z tym sobie powili przestawał radzić. Duży wpływ na ilość opiłków ma jakość pomp i dystybutorów na stacjach no ale to już loteria.

Życze miłego śmigania na LPG.

Opublikowano

Osobiście zauważyłem mułowatość na gazie ze Statolia

Przeleciełem kilka baków na drożyznie ze statoila, obecnie latam na przymarketową stację muszkieterów (briko marche), taniej o 20 gr. a czasem i więcej, spalanie mniejsze o 1.5-2 L (jak dla mnie bez róznicy w "kopycie"). Nie wiem tylko co w filtrach siedzi bo jestem w okresie międzyprzeglądowym.

Opublikowano

Abart we Wrocku wycenia za 2599 zł:

- instalacja gazowa: sekwencyjny wtrysk gazu Sequent 24 firmy BRC z wtryskiwaczami BRC IN03,

- zbiornik toroidalny o pojemności do 49l montowany we wnęce koła zapasowego lub zbiornik cylindryczny do 80l,

- profesjonalny montaż wraz z regulacją,

- wyciąg ze świadectwa homologacji sposobu montażu instalacji,

- gwarancja producenta 24 miesiące,

- podatek VAT 23%.

Opcje za dopłatą:

- zbiornik toroidalny o pojemności od 50 do 70 litrów - 100zł,

- zawór tankowania montowany pod klapką wlewu benzyny - 100zł, Czemu aż tyle?

- montaż zbiornika toroidalnego pod autem - 50zł, Pod? czyli gdzie? Koło zapasowe zostaje?

- FlashLube system smarowania gniazd zaworów - 300zł, Co to jest? Warto?

Czy to się opłaca?

Opublikowano

Opcje za dopłatą:

- zbiornik toroidalny o pojemności od 50 do 70 litrów - 100zł,

- zawór tankowania montowany pod klapką wlewu benzyny - 100zł, Czemu aż tyle?

- montaż zbiornika toroidalnego pod autem - 50zł, Pod? czyli gdzie? Koło zapasowe zostaje?

- FlashLube system smarowania gniazd zaworów - 300zł, Co to jest? Warto?

Czy to się opłaca?

Ja u siebie miałem taką samą dopłatę za zbiornik toroidalny i montaż wlewu gazu pod klapką. Jak najbardziej polecam obie opcje. Zbiornika nie zamontujesz pod samochodem - jest to możliwe w samochodach które mają koło zapasowe montowane pod autem. System FlashLube jest to dobra opcja dla silnika np. Ford'a gdzie wypalają się gniazda zaworowe. Śledząc już od dawna temat gazu uważam, że nie ma sensu ładować w to kasy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...