wowo Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 Nie jest to Audi A4, lecz inne auto spod znaku 4 pierścieni. Wrzucam tutaj jako, że bazą jest silnik 1.8T. Pacjent Audi TT 2002r. 180PS Auto drugie w domu, jako typowy żonkowóz. Po miesiącu od zakupu okazało się, że seryjne 180PS jakoś słabiutko jedzie, wiec delikatne dłubanie i... STAGE 1 (BMC CDA, TIP, FMIC, DP3”, K03S), strojenie MR Motors. 220PS 315Nm Wirus drąży... Nie upłynęło wiele czasu, jak zapadła decyzja, by zrobić troszkę grubiej. Kilka tygodni trwało, zebranie wszystkich elementów tej układanki. Całość prac wykonana przez AW69, włącznie ze spawaniem wydechu i orurowania Modyfikacje STAGE 2 : - seryjny silnik 1.8T 180PS AUQ - wałki ADR - GT2871R - filtr BMC CDA - przepływka 3" - TIP 3” - DP 3" + wydech 2,75" na 2 puszkach przelotowych - DV 007 Forge - N75 RS2 - FMIC + orurowanie 2,5" - pompa Bosch 044 - wtryski Simens Deka 630cc - wskaźniki Auto Gauge BOOST i EGT - chłodnica oleju z termostatem - sprzęgło ACT HD - spiek 6 łapek z lekkim zamachem - 3,6kg - w pełni regulowany gwint BC Racing - układ hamulcowy przód - Big Breake Brembo Kit: 2-u częściowa tarcza nawiercana 328mm, zacisk 4 tłoczki + stalowy oplot - układ hamulcowy tył - R32 256x22 wentylowana nawiercana, większy zacisk + stalowy oplot - usunięty SAI, EVAP, N249, N112 - kupa wężyków i złączek silikonowych - koce, bandaże itp.... - odblokowana możliwość hamowania z "lewa noga" MR Motors Tak brzmiało, złożone i niewystrojone... Strojenie MR Motors 329PS 380Nm Boost 1,15 bar
SebolA4 Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 Miód Ile za taki spiek trzeba wyłożyć ?
Thom4s Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 Wynik kox, idziesz w Stage 3?
Pucek Opublikowano 24 Października 2010 Opublikowano 24 Października 2010 jest tak jak podejrzewałem, lekko dmuchane 71r i jest 300+ gratuluje projektu
wowo Opublikowano 25 Października 2010 Autor Opublikowano 25 Października 2010 N75 z RS2 bo wytrzymuje większy boost - aczkolwiek się nie przydał. Sądziłem, że bedzie więcej dmuchać, ale to nic bedzie na przyszłość Spiek z lekkim jednomasem 3tys zł. Stage 3 jak wsio pójdzie po mojej myśli, będzie na wiosne/lato 2011
Thom4s Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 Niuton specjalnie jest niższy, żeby był bardziej "wygładzony", czy nie dało się wyciągnąć więcej?
badboy Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 naprawdę pozazdrościć wyniku i projektu. jakieś wyniki na 1/4 ???
wowo Opublikowano 25 Października 2010 Autor Opublikowano 25 Października 2010 Nie mam żadnych pomiarów i wyników. wróciłem ze strojenia i auto przejęła żoneczka Thom4s -> da się wyciągnąć duuużo więcej. Graty mają potencjał na 400PS + Niuton mógłby być większy tylko po co?? By byc zagrożeniem dla seryjnych korb? 400Nm to jest granica której lepiej nie przekraczać, więc wole dmuchać na zimne i mieć zapas.
Thom4s Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 Nie mam żadnych pomiarów i wyników. wróciłem ze strojenia i auto przejęła żoneczka Thom4s -> da się wyciągnąć duuużo więcej. Graty mają potencjał na 400PS + Niuton mógłby być większy tylko po co?? By byc zagrożeniem dla seryjnych korb? 400Nm to jest granica której lepiej nie przekraczać, więc wole dmuchać na zimne i mieć zapas. Pytam, bo w grudniu sam zakładam do siebie podobną turbinę i też nie chciałbym mieć wyżej niż 380Nm, żeby nie zabic tiptronic'a, który ma granicę 420Nm.
wowo Opublikowano 25 Października 2010 Autor Opublikowano 25 Października 2010 Podobną? czyli GT28RS ?
Thom4s Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 Podobną? czyli GT28RS ? W sumie to tą samą - GTRS. GT2860R.
wowo Opublikowano 25 Października 2010 Autor Opublikowano 25 Października 2010 heh. Byłem nawet posiadaczem takowej, przez jakieś 20 dni. Po tym czasie stwierdziłem, ze bedzie za mała jak na moje potrzeby i zamieniłem...
Thom4s Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 heh. Byłem nawet posiadaczem takowej, przez jakieś 20 dni. Po tym czasie stwierdziłem, ze bedzie za mała jak na moje potrzeby i zamieniłem... Mi wystarczy, tym bardziej chcę żeby wcześniej wstawała.
wowo Opublikowano 26 Października 2010 Autor Opublikowano 26 Października 2010 hehe, akurat wstają praktycznie tak samo. Róznica 200obr moze...
Thom4s Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 Wstaw jakieś filmy jak to jedzie, mamy do tego odpowiedni dział: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=156050.300
wowo Opublikowano 26 Października 2010 Autor Opublikowano 26 Października 2010 Jak coś bede miał to wrzucę. Na dzień dziesiejszy jest jak pisałem. Tydzień nie jeździłem tym autem
dejf Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 Widze kolega z AKP.. Jak po wypadku ze zdrowiem..? Jezeli moge zapytac...
wowo Opublikowano 30 Października 2010 Autor Opublikowano 30 Października 2010 Pozrastało się i pogoiło. Jest mallinowo, dzięki. Do auta wjechał kit hamulców Brembo. Tarcze 2 częściowe nawiercane 324mm, zaciski 4-o tłoczkowe, przewody w oplocie i oczywiście nowy płyn:) Dodatkowo jakieś tam sliki :>
CoLo Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 Pozrastało się i pogoiło. Jest mallinowo, dzięki. Do auta wjechał kit hamulców Brembo. Tarcze 2 częściowe nawiercane 324mm, zaciski 4-o tłoczkowe, przewody w oplocie i oczywiście nowy płyn:) Dodatkowo jakieś tam sliki :> slicki to chyba specjalnie na niedziele
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się