Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] 1.8T 411KM by MR Motors


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie jest to Audi A4, lecz inne auto spod znaku 4 pierścieni. Wrzucam tutaj jako, że bazą jest silnik 1.8T.

Pacjent Audi TT 2002r. 180PS

Auto drugie w domu, jako typowy żonkowóz. Po miesiącu od zakupu okazało się, że seryjne 180PS jakoś słabiutko jedzie,

wiec delikatne dłubanie i...

STAGE 1 (BMC CDA, TIP, FMIC, DP3”, K03S), strojenie MR Motors.

220PS 315Nm

daa533666a835588m.jpg

Wirus drąży... Nie upłynęło wiele czasu, jak zapadła decyzja, by zrobić troszkę grubiej. Kilka tygodni trwało, zebranie wszystkich elementów tej układanki.

Całość prac wykonana przez AW69, włącznie ze spawaniem wydechu i orurowania :)

Modyfikacje STAGE 2 :) :

- seryjny silnik 1.8T 180PS AUQ

- wałki ADR

- GT2871R

- filtr BMC CDA

- przepływka 3"

- TIP 3”

- DP 3" + wydech 2,75" na 2 puszkach przelotowych

- DV 007 Forge

- N75 RS2

- FMIC + orurowanie 2,5"

- pompa Bosch 044

- wtryski Simens Deka 630cc

- wskaźniki Auto Gauge BOOST i EGT

- chłodnica oleju z termostatem

- sprzęgło ACT HD - spiek 6 łapek z lekkim zamachem - 3,6kg

- w pełni regulowany gwint BC Racing

- układ hamulcowy przód - Big Breake Brembo Kit: 2-u częściowa tarcza nawiercana 328mm, zacisk 4 tłoczki + stalowy oplot

- układ hamulcowy tył - R32 256x22 wentylowana nawiercana, większy zacisk + stalowy oplot

- usunięty SAI, EVAP, N249, N112

- kupa wężyków i złączek silikonowych

- koce, bandaże itp....

- odblokowana możliwość hamowania z "lewa noga" MR Motors

Tak brzmiało, złożone i niewystrojone...

Strojenie MR Motors

329PS 380Nm

Boost 1,15 bar :tongue4:

cd2742e310cb54e8m.jpg

Opublikowano

wypas :good:

dlaczego N75 z RS2?

Opublikowano

Miód :) Ile za taki spiek trzeba wyłożyć ?

Opublikowano

Wynik kox, idziesz w Stage 3? :decayed:

Opublikowano

jest tak jak podejrzewałem, lekko dmuchane 71r i jest 300+ :)

gratuluje projektu :good:

Opublikowano

N75 z RS2 bo wytrzymuje większy boost - aczkolwiek się nie przydał. Sądziłem, że bedzie więcej dmuchać, ale to nic bedzie na przyszłość :D

Spiek z lekkim jednomasem 3tys zł.

Stage 3 jak wsio pójdzie po mojej myśli, będzie na wiosne/lato 2011 :P

Opublikowano

Niuton specjalnie jest niższy, żeby był bardziej "wygładzony", czy nie dało się wyciągnąć więcej?

Opublikowano

naprawdę pozazdrościć wyniku i projektu.

jakieś wyniki na 1/4 ???

Opublikowano

Nie mam żadnych pomiarów i wyników. wróciłem ze strojenia i auto przejęła żoneczka :decayed:

Thom4s -> da się wyciągnąć duuużo więcej. Graty mają potencjał na 400PS + Niuton mógłby być większy tylko po co?? By byc zagrożeniem dla seryjnych korb? 400Nm to jest granica której lepiej nie przekraczać, więc wole dmuchać na zimne i mieć zapas.

Opublikowano

Nie mam żadnych pomiarów i wyników. wróciłem ze strojenia i auto przejęła żoneczka :decayed:

Thom4s -> da się wyciągnąć duuużo więcej. Graty mają potencjał na 400PS + Niuton mógłby być większy tylko po co?? By byc zagrożeniem dla seryjnych korb? 400Nm to jest granica której lepiej nie przekraczać, więc wole dmuchać na zimne i mieć zapas.

Pytam, bo w grudniu sam zakładam do siebie podobną turbinę i też nie chciałbym mieć wyżej niż 380Nm, żeby nie zabic tiptronic'a, który ma granicę 420Nm.

Opublikowano

Podobną? czyli GT28RS ?

Opublikowano

Podobną? czyli GT28RS ?

W sumie to tą samą - GTRS. :decayed: GT2860R.

Opublikowano

heh. Byłem nawet posiadaczem takowej, przez jakieś 20 dni. Po tym czasie stwierdziłem, ze bedzie za mała jak na moje potrzeby i zamieniłem... :D

Opublikowano

heh. Byłem nawet posiadaczem takowej, przez jakieś 20 dni. Po tym czasie stwierdziłem, ze bedzie za mała jak na moje potrzeby i zamieniłem... :D

Mi wystarczy, tym bardziej chcę żeby wcześniej wstawała.

Opublikowano

hehe, akurat wstają praktycznie tak samo. Róznica 200obr moze... :tongue4:

Opublikowano

Jak coś bede miał to wrzucę. Na dzień dziesiejszy jest jak pisałem. Tydzień nie jeździłem tym autem :P

Opublikowano

Widze kolega z AKP.. :wink4:

Jak po wypadku ze zdrowiem..? Jezeli moge zapytac...

Opublikowano

Pozrastało się i pogoiło. Jest mallinowo, dzięki.

Do auta wjechał kit hamulców Brembo. Tarcze 2 częściowe nawiercane 324mm, zaciski 4-o tłoczkowe, przewody w oplocie i oczywiście nowy płyn:) Dodatkowo jakieś tam sliki :>

83ee7eeb00891a35med.jpg

Opublikowano

Pozrastało się i pogoiło. Jest mallinowo, dzięki.

Do auta wjechał kit hamulców Brembo. Tarcze 2 częściowe nawiercane 324mm, zaciski 4-o tłoczkowe, przewody w oplocie i oczywiście nowy płyn:) Dodatkowo jakieś tam sliki :>

83ee7eeb00891a35med.jpg

slicki to chyba specjalnie na niedziele :cool1:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...