Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] 1.8T 411KM by MR Motors


wowo

Rekomendowane odpowiedzi

Pozrastało się i pogoiło. Jest mallinowo, dzięki.

Do auta wjechał kit hamulców Brembo. Tarcze 2 częściowe nawiercane 324mm, zaciski 4-o tłoczkowe, przewody w oplocie i oczywiście nowy płyn:) Dodatkowo jakieś tam sliki :>

83ee7eeb00891a35med.jpg

slicki to chyba specjalnie na niedziele :cool1:

widze ze nastepny sie szykuje :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zupełnie. Raczej testowo na kilka dni, ale już wiem że na co dzień jeździć się na nich nie da :)

Widze, że spot z inicjatywy klubu TT rozrósł się potężnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zupełnie. Raczej testowo na kilka dni, ale już wiem że na co dzień jeździć się na nich nie da :)

Widze, że spot z inicjatywy klubu TT rozrósł się potężnie...

Twarde i glosne ? :decayed:

Spot akurat wiem z innego forum na ktorym jestem ale to prawda...rozrosl sie tylko aby nie za bardzo ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mega miekkie, aż "chlapiące", a czy głosne...??? TAK, jakby szerszeń latał w kabienie :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

minimum 17"

[br]Dopisany: 01 Listopad 2010, 09:41_________________________________________________Coś tam nagrałem on board.

Troche kiepsko wyszło... Jazda pod słońce, i jak poprawiałem się na fotelu, to aparat sie przesunął :/ Rozpędziłem sie ciut powyżej 200km/h (205-210)

Hałas prosze pominąć, to sliki :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ależ to k#rwa jedzie. TT jest lżejsze i bardziej opływowe niż A4. Przy tej mocy to pocisk. Jak z trakcją na FWD?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blanko -> hehe, chyba wczoraj na Zawadzkiej się "widzieliśmy" :) Chciałem Cie dogonić i skilować, bo te naklejki kuszą :decayed: ale nie dogoniłem, heheheh.

FMIC ukryty, ale jak widzę sprawne oko go dostrzeże :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie, przyjdzie na to czas. Jak się odpycha widzisz na nagraniu...

Zresztą już na poprzednim setupie przy 220PS/320Nm moje e46 wymiękało, także Twój pasek... :confused4:

Wczoraj poległ Lexus IS350. Z rolki odjechałem ładnie na 2 biegu. Na nastepnym skrzyżowaniu typ odwrócił głowe :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajne zapitala to TT :good:

to bez q jest?

chyba strach na śliskim deptać :decayed:

baj dy łej to xd to masz w manualu?

bo steptronic to z momentem na granicy jest i strach grzebać dalej :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xd w manualu i daje rade już prawie 3 lata :D

Problemem tylko jest sprzęgło, na którym Radzik poległ :/ Niebawem zagości sachs racing i e46 więcej dłubane nie bedzie. To ma być w miare szybki, komfortowy i bezawaryjny dupowóz, do połykanie km, przewożenia zakupów, psa i ciągania przyczepy na tor :naughty:

TT natomiast czeka na nowe zabawki i nowy STAGE :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no no ładnie się to odpycha :slina:

a tu widzę że już nowe zabawki się szykują, zycze powodzenia w dalszych stage'ach :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mamy teraz długie zimowe wieczory, więc trzeba się czyś zająć...

Doszły hamulce na tył. Swap R32 256x22 wentylowane nawiercane z większym zaciskiem + stalowy oplot.

Porting home made pod uszczelkę kolektora na szerokim kanale. Około 1,5mm na ściance do wybrania - w fazie realizacji

36dc86b94792b559.jpg[br]Dopisany: 10 Grudzień 2010, 20:17_________________________________________________Kolektor wyskrobany + przepustnica 3"

1af9c1be15c0a226med.jpg

Nowe drobiazgi :lol:

- zawory ssące Supertech 1 Groove Race +1mm ze sprężynkami Supertech

- zawory wydechowe Supertech 1 Groove Race Inonel +1mm z podwójnymi sprężynkami Supertech

- tytanowe podkładki Supertech

- lekko odprężająca uszczelka pod głowice 034 Motorsport

- izolująca uszczelka kolektora ssącego 034 Motorsport

7c21a6e1879839e5med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mamy teraz długie zimowe wieczory, więc trzeba się czyś zająć...

Doszły hamulce na tył. Swap R32 256x22 wentylowane nawiercane z większym zaciskiem + stalowy oplot.

Porting home made pod uszczelkę kolektora na szerokim kanale. Około 1,5mm na ściance do wybrania - w fazie realizacji

36dc86b94792b559.jpg[br]Dopisany: 10 Grudzień 2010, 20:17_________________________________________________Kolektor wyskrobany + przepustnica 3"

1af9c1be15c0a226med.jpg

Nowe drobiazgi :lol:

- zawory ssące Supertech 1 Groove Race +1mm ze sprężynkami Supertech

- zawory wydechowe Supertech 1 Groove Race Inonel +1mm z podwójnymi sprężynkami Supertech

- tytanowe podkładki Supertech

- lekko odprężająca uszczelka pod głowice 034 Motorsport

- izolująca uszczelka kolektora ssącego 034 Motorsport

7c21a6e1879839e5med.jpg

O cholerka:D to na 1/4 sie szykujesz:)? Bedzie mała wyscigówka cos widze..powodująca zdziwienie nie jednego kierowcy jakiejs eMki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jaka moc celujesz, ze odprezasz uszczelka ?

Jakie beda tloki ?

:rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Celuje w okolice.... ile wyjdzie, tyle bedzie :) Auto jest żonki do śmigania po bułki :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...