Kowi87 Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 Za kazdym razem jak podepne sie to kompa to mam którys z tych błedów, czym one mogą być spowodowane Akumulator mam zakupiony jako nowy w tamtą zime 18008 - Power Supply Terminal 15: Voltage too Low P1600 - 35-00 - - 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-00 - - 01117 - Generator Terminal DF Load Signal 27-00 - Implausible Signal 00668 - Supply Voltage Terminal 30 27-00 - Implausible Signal Gdzie szukać przyczyny
pieciajek Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 Na początek odkręć od plusowej klemy przewód i go dobrze wyczyść. Chodzi o ten który przychodzi od strony wycieraczek i serwa, mocowany na śrubkę 6mm.
Kowi87 Opublikowano 25 Października 2010 Autor Opublikowano 25 Października 2010 Na początek odkręć od plusowej klemy przewód i go dobrze wyczyść. Chodzi o ten który przychodzi od strony wycieraczek i serwa, mocowany na śrubkę 6mm. ok [br]Dopisany: 22 Październik 2010, 20:44_________________________________________________Na elektrodzie doczytałem ze za te błedy odpowiedzialny mozę być regulator napiecia w alternatorze, musze zmierzyć ładowanie aku, w sumie jesli byłby wadliwy ten regulator to mógł by powodowac bład czujnika temp paliwa wyskakuje mi ten bład co pewien czas mimo że czujnik działa poprawnie, a błąd zbyt niskiego napiecia mam co ranek ale auto po przekreceniu kluczyka pokazuje na wskazówce 12v (stoi na środku), odpala bez problemów i podczas jazdy ładowanie mam na pozycji 16v Patrzyłem na klemy są raczej czyste
ROBERT Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 Sprawdź jaki masz pobór prądu na wyłączonych wszystkich odbiornikach , możliwe że jakieś urządzenie pobiera za duży prąd podczas postoju
Kowi87 Opublikowano 25 Października 2010 Autor Opublikowano 25 Października 2010 Sprawdź jaki masz pobór prądu na wyłączonych wszystkich odbiornikach , możliwe że jakieś urządzenie pobiera za duży prąd podczas postoju to też podejrzewam ale próbuje sie doszukać w tym wszystkim powiazania z ciągle wracającym błędem czujnika temperatury paliwa wymiana na nowy nie rozwiazuje sprawy, bo czujnik działa poprawnie, z rana przed odpaleniem wskazuje taka sama temperature co otoczenie, jak by sie uszkadzał to miałbym ujemną temperature Wiecie cos na temat tego regulatora napiecia
ROBERT Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 Sprawdź najpierw pobór prądu podczas postoju na wyłączonych wszystkich odbiornikach ( miernik [amperomierz] włączasz w szereg z zaciskiem "-" aq oraz masą silnika, nadwozia , ... ) Rano przed uruchomieniem silnika sprawdź miernikiem jakie masz napięcie na aku , po uruchomieniu jeszcze raz sprawdź jakie jest ładowanie , ale najważniejsze masz podane na samym początku
Kowi87 Opublikowano 25 Października 2010 Autor Opublikowano 25 Października 2010 Dzięki za rady W czwartek wszystko mam zamiar przejrzec ze znajomym elektrykiem
ciahciah Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 jak znam życie regulator niby ok ale jak pod standardowym obciążeniem jest poniżej 13,9V proponuje wymienić na nowy, chociażby firmy topran, boscha cena powala
Emeryt52 Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 a czy czasami regulator nie przeładowuje,16v to trochę za dużo.
ciahciah Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 max jaki regulator ma dawać to 14,4-14,5V, jak daje więcej wymieniaj szybko! bo szlak trafi akumulator, ja dopiero za drugim razem trafiłem na dobry regulator, ten ok był firmy topran, firma słaba ale cena 25zł i pół roku sprawnej pracy mnie zadowala, jak chcesz mam do sprzedania oryginalny boscha z wymienionymi szczotkami, ma tylko jedną wadę, pod obciążeniem spada napięcie poniżej 13,9V, bywało 13,75V a na jałowym miał 14,05V, a nowy ma na jałowym 14,36-14,4V a pod standardowym obciążeniem 14,0-14,25V
Kowi87 Opublikowano 26 Października 2010 Autor Opublikowano 26 Października 2010 a czy czasami regulator nie przeładowuje,16v to trochę za dużo. tzn pomyliłem cyferki, miało być 14 Musze tak czy tak sprawdzic to odpowiednim miernikiem, tylko zastanawia mnie czy jeśli by ten regulator napiecia zbijał napiecie to mogło by przez to wywalać bład tego czujnika temperatury
ROBERT Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 VAGiem też możesz sprawdzić nap. ładowania , w którymś bloku jest to napięcie ale nie pamiętam dokładnie w którym co nie zmienia faktu że najlepiej byłoby zaopatrzyć się w multimetr cyfrowy
ciahciah Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 grupa 012 i 016, jak masz napięcie miedzy 13,9 a 14,4V szafa gra sprawdź też multimetrem na alternatorze i na akumulatorze, różnica(spadek na aku) nie powinna być większa niż 0,4V, sprawdz też akumulator po nocy ile ma wolt a co do błąd czujnika temp paliwa masz gdzieś zły styk, uszkodzony kabel lub złącze
Kowi87 Opublikowano 26 Października 2010 Autor Opublikowano 26 Października 2010 grupa 012 i 016, jak masz napięcie miedzy 13,9 a 14,4V szafa gra sprawdź też multimetrem na alternatorze i na akumulatorze, różnica(spadek na aku) nie powinna być większa niż 0,4V, sprawdz też akumulator po nocy ile ma wolt a co do błąd czujnika temp paliwa masz gdzieś zły styk, uszkodzony kabel lub złącze dzięki to dzisiaj sprawdze bo vaga mam pod reką Z tym błędem czujnika jest dziwna sprawa, poniewaz, on raz wyskakuje po przejechaniu 10km, raz po 150km, wskazania ma poprawne
talib1990 Opublikowano 27 Października 2010 Opublikowano 27 Października 2010 a Ja Ci polece taką inną pierdołe, odpal auto, podłącz miernik patrz na ładowanie i ruszaj różnymi kablami prądowymi cały czas kontrolując wskazania, w moim ex aucie był problem taki, że utleniony częściowo był kabel masowy w rozruszniku i powodowało wariowanie elektryki
Kowi87 Opublikowano 27 Października 2010 Autor Opublikowano 27 Października 2010 Cały dzień wczoraj stal nie odpalany, chciałem sprawdzic czy będzie błąd ładowania, podłaczyłem vaga pokazał sie tylko bład tego czujnika(przed ostatnim zgaszeniem silnika go nie było - wykasowałem) Zrobiłem log grupy 12 na zimnym silniku Wiec według odpowiedzi ciachciach napiecie jest poprawne Na samym zapłonie przed pierwszym odpaleniem wskaznik pozywał tak Po odpaleniu tak chyba zostaje mi sprawdzenie wiazki do pompy i kostek, mam nadzieje że jutro elektryk zaradzi temu, najgorsze jest to że nie wiadomo kiedy ten bład sie pojawia, bo nie ma reguły, raz jest odrazu raz po parudziesieciu kilometrach :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się