adadur Opublikowano 10 Października 2007 Opublikowano 10 Października 2007 A jak sprawa z czujnikiem - już nie pokazuje błędu? Po wymianie przygotuj lapka z VAGiem może byc konieczność skasowania podobnego błędu. Nie wiem czy ty to będziesz robił czy jakiś mechanik ale zeszlifowanie rdzy i dobra pasta miedziana wskazana.
Gość MorgothV8 Opublikowano 15 Października 2007 Opublikowano 15 Października 2007 Dziś dopiero wymiana, tarcze wczoraj odebrałem, ostatnio błędu nie pokazywał...[br]Dopisany: 2007-10-10, 11:41:26_________________________________________________Tarcze i klocki wymienione, wibracje ustały :) Nareszcie mogę komfortowo hamować Byłem też na szarpakach (a propo tego lekkiego stukania na polnych drogach) - nic nie wykryli, stwierdzili żebym nie szukał sobie niepotrzebnie wydatków...[br]Dopisany: 2007-10-11, 08:06:29_________________________________________________Przejechałem dopiero 10 km testując hamulce na razie wrażenia dobre, pisków brak, słabo hamuje ale to normalne przez jeszcze około 50-100 km.... Poza tym nie hamowałem tak porządnie bo szkoda nowych hamulców, testowałem czy nie ocierają (na luzie patrzyłem czy nie spowalniają za bardzo - ale są ok), nie ściąga przy hamowaniu (puściłem kierownicę i po heblach i prosto hamuje), wibracji brak, grzać się chyba nie grzeją, znaczy tarcze po 10 km testowań hamulców były bardzo ciepłe ale nie skrajnie gorące Generalnie jest OK, na razie brak jakichkolwiek błędów ABS i czujników klocków (więc mechanicy nawet chyba dobrze popodłączali) Zestaw ATE + LUCAS bo klocków ATE nie ma do tego modelu A8, są dopiero po lifcie (89 rok) Pozdrawiam[br]Dopisany: 2007-10-11, 08:56:13_________________________________________________A tak wyglądają nowe hamulce... Już zrobiłem 250 km, ułozyły się, hamują dobrze, lekko popiskują w końcowej fazie hamowania, są juz teraz mocniejsze niz te co miałem poprzednio.
adadur Opublikowano 16 Października 2007 Opublikowano 16 Października 2007 Myłeś dynksem tarczę? Zakonserwuj ją bo rudy sie zaraz do niej dobierze.
Gość MorgothV8 Opublikowano 16 Października 2007 Opublikowano 16 Października 2007 Te smugi to podobno specjalna warstwa ścierna (tak mówi Adam 12), rdza jej raczej nie grozi (bo często się jeździ). Mówisz żeby denaturatem przemyć? Nie zaszkodzi to? Nie słyszałem jeszcze o takiej opcji...
adadur Opublikowano 17 Października 2007 Opublikowano 17 Października 2007 Jak rok temu zwykłe ATE na tył kupowałem to bylo żeby przemyć dynksem = benzynka estrakcyjna ale w Power Dyskach kategorycznie zabronione jest mycie tarczy ... wiec nie wiem jak w twojej instrukcji było ale to już pewnie po fakcie bo tarcze dotarte ... Myślałem o spsikaniu tych powierzchni niespółpracujących bo one zachodza rudym który będzie narastał. W starych pewnie szło odłupać kawałki na rancie, od wewnątrz taka korozja potrafi ściachać kabelek od klocków zanim sie klocek definitywnie zetrze ... zatem dobrze było by to zakonserwować i nieco wydłużyć ich żywotność.
Bartass_1 Opublikowano 23 Października 2007 Opublikowano 23 Października 2007 1000% tarcze , w a8 to plaga, nie chce Cie martwic , ale znow to wróci.. Bedziesz miał troche spokoju, ale te tarcze w a8 sa jakies felerne, wymienilismy wszystkie 4 na ate + klocki, przy nastepnej wymianie klocków po ok 20.000 znow odczuwalo się wibracje ;/ i to ponoc nie tylko te tarcze. Kolega w 4.2 przerobil już nawiercane ( szybciej je wywalił jak zalożył) teraz zalożył cały układ hamulcowy od s8 i narazie ma spokoj-ale sam nie wiem na jak długo.. te wibracje mogą doprowadzić do szału. najczesciej wyczuwalne tak w okolicach 110-120km/h. Życze tylko, żebyś troche pośmigał bez dyskomfotu.
Gość MorgothV8 Opublikowano 23 Października 2007 Opublikowano 23 Października 2007 Na razie spokój :th: hamuje jak żyleta (juz dotarte) - trochę popiskuje ale tylko przy końcu hamowania i raczej nie za głośno Ale skutecznośc hamowania jest za***ista, w A4 na nowych tarczach miałem duuuzo słabsze hamowanie, teraz jak przyhamuję konkretnie to można głowę o szybe rozwalić... Jak padną to się kupi następne, oby nie padły za szybko
Bartass_1 Opublikowano 23 Października 2007 Opublikowano 23 Października 2007 Pewnie, a tak poza tymatem jak się spisuje ósemka?
Gość MorgothV8 Opublikowano 23 Października 2007 Opublikowano 23 Października 2007 Generalnie spisuje się bardzo dobrze, jestem ogólnie bardzo zadowolony
DJ Lipi Opublikowano 29 Października 2007 Opublikowano 29 Października 2007 Hej chłopaki, ja przerabiam właśnie ten sam problem, ale w A4 B5 i właśnie czytając ten post, biorę kasę i jutro jadę kupić nowe tarcze na przód. Mam nadzieję że to też pomoże w mojej bo hamowanie dla mnie w tym momencie jest koszmarem
Gość MorgothV8 Opublikowano 30 Października 2007 Opublikowano 30 Października 2007 Sprawdź najpierw zawiechę na szarpakach (grosze) i wyważenie kół (grosze) potem jak to nie będzie to (a pewnie nie będzie) to dopiero bierz się za hamulce, w serwisie powinni umieć ocenić czy to wina tarcz wizualnie po ich obejrzeniu...
DJ Lipi Opublikowano 25 Listopada 2007 Opublikowano 25 Listopada 2007 Wymieniłem tarcze i jest już wszystko bardzo dobrze
marewel Opublikowano 25 Listopada 2007 Opublikowano 25 Listopada 2007 U mnie podczas hamowania jest ok,ale gdy jade miedzy 160-200 czuje delikatne wibracje na kierownicy,ktore oczywiscie wraz ze wzrostem predkosci narastaja.Na poczatku stawialem na opony/kola ale teraz po wymiane opon wraz z kolami na zimowe,wibracje nie ustapily. wiec tarcze ??
DJ Lipi Opublikowano 22 Stycznia 2008 Opublikowano 22 Stycznia 2008 To w takim razie jedź do bardzo dobrego serwisu gdzie wyważają koła, bo to jedyna przyczyna, bo ja też tak miałem. Kupiłem opony z allegro, pojechałem do fajnego serwisu (tak mi sie wydawało), wyskoczyłem na nowiutką drogę i trzepało autem jak nie wiem co, dzwoniłem do kolesia że opony są krzywe, a on powiedział żebym jechał do serwisu najlepszego w Częstochowie i okazało sie że opony są niewyważone. Zrobił jak trzeba i teraz już jest bajka Wniosek taki że nawet jeden z lepszych serwisów może być mega do d*py [br]Dopisany: 22 Styczeń 2008, 12:31 _________________________________________________Jedź do najlepszego.
paput Opublikowano 22 Czerwca 2010 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Pany, czy jak nie założyłem tarczek abs z tyłu i świeci mi się kontrolka abs, to czy mają prawo mieć bicie przednie tarcze przy hamowaniu z dużej prędkości??? Teraz ABS nie działa. Tarcze przednie nie są zwichrowane, zawieszenie sprawne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się