andrzejac Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 AVB 2004 Niestety VW po A4(wracam po starej dobrej znajomości ) automat Wymieniałem filtr paliwa, profilaktycznie.... bezmyślnie połamałem podgrzewacz, który znajdował sie na filtrze kupiłem jakiś zamiennik (50pln) ale... nr katalogowy różnił sie od oryginału chyba ostatnia literą teraz mam "F" nie wiem co było wcześniej bo wyrzuciłem stary. Czy ktoś mógłby sprawdzić mi co mam w oryginale w swoim samochodzie, etce ect. żeby znowu ktoś nie wcisnął mi kitu że to taki sam. Od tamtego czasu autko przestało palić "na dotyk" a teraz powiedziałbym że prawie mam z tym problem, zanim wymienie świece i udam sie na logi do mechanika chce wrócić do oryginału na ktorym wszystko było OK Czemu w niektórych tematach na innych forach nazywany jest ten podgrzewacz zaworem zwrotnym, na paragonie miałem napisane podgrzewacz? Czy do pompowtryskiwaczy można używać STP do czyszczenia wtryskiwaczy zwykłego diesla na wtryskach ? P.S. Narzekasz na swoje audi kup sobie VW i poczuj co straciłeś... <not lauf>
jezuwrc Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 Tak naprawdę to zaworek filtra paliwa :gwizdanie: Zamiennik za 50zł? :gwizdanie: do Twojego AVB zaworek filtra paliwa jest taki 1J0128247A a tak po zamiennikach to np febi FE26960 Lub HansP HP108643 i to kosztuje w granicach 20zł Także wymień posprawdzaj czy w przewodach paliwowych gdzieś nie widać pęcherzyków powietrza i ma grać Wymień te oringi na zaworku!! Pamiętaj...STP jest dobrym środkiem do czyszczenia pompowtrysków Tyle Pozdrawiam A i popraw opis w profilu na B6
slodki79 Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 1J0128247A A czasem to nie będzie 1J0127247A ?
andrzejac Opublikowano 26 Października 2010 Autor Opublikowano 26 Października 2010 jezuwrc na prawde wielkie dzięki za pomoc zamiennik kosztował mnie 49zł z groszami i mógłbym przysiąc że na paragonie miałem "podgrz." i nie było to FEBI raczej made UNKNOW Czy pęcherzyk nie powinien mi wylecieć po 3 tyś km? Wykluczam pompowtryskiwacze jako problem odpalania bo w tym samy okresie byłem na komputerze i podobno wszystkie są "w granicach normy" Ewentualnie jak kaska na zaworek pójdzie w błoto wymienie świeczki, ze 2 butelki STP jak nie pomoże to..... Czy jest jakieś STP dedykowane pompowtryskiwaczy czy najzwyklejsze do wtryskiwaczy które lałem wcześniej do AHU? [br]_________________________________________________ 1J0128247A A czasem to nie będzie 1J0127247A ? Cóż dałeś chłopie do myślenia ale teraz to już napewno sprawdze numer na zamienniku jeszcze raz bo wiem że sie zgadzał oprócz tego F ale dzięki za uwagę bo pewnie bym nie sprawdzał już tego który mam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się