Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] Jakość wykonania najnowszej A4 - fakty i mity dotyczące nadwozia B8...


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

Jak dla mnie w B8 zewnetrzny S-line jest tylko smaczkiem.Szczegolnie własnie z przodu.

Oczywiscie pozytywnie oddzialujacym ale zeby byla az taka roznica ze bez to kupa to.. :gwizdanie:

No coż sa gusta i gusciki faktycznie.

Nie ma sensu się spierać.

Jakość widać też kwestią subiektywną..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakości wykonania się nie czepiam bo nie mam na czym testować - natomiast B8 od frontu mi się podoba, natomiast profil i d*pa w seryjnym bodykicie jest taka... zwykła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakości wykonania się nie czepiam bo nie mam na czym testować - natomiast B8 od frontu mi się podoba, natomiast profil i pupa w seryjnym bodykicie jest taka... zwykła.

tu akurat sie zgadzam przy slinie tył i bok znacznie ładniejszy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam wrażenie że z tymi b5,b6,b7,b8 jest tak jak z komputerami windows 2000,xp,vista,7 każda najpierw marudzi że ten nowszy jest do d...py ale za jakiś czas i tak zmienia :wink4:.Co do b8 i ogólnie audi po niedzieli lecę do salonu testować ja akurat jestem bardzo wrażliwy na wszelkie trzeszczenia w aucie.Ktoś tam wspomniał o vw ,jeśli chodzi o passata to na pewno w b6 plastiki trzeszczą okropnie w porównaniu do b5 czyżby tą samą drogą podążało audi :confused4:?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja akurat jestem bardzo wrażliwy na wszelkie trzeszczenia w aucie.Ktoś tam wspomniał o vw ,jeśli chodzi o passata to na pewno w b6 plastiki trzeszczą okropnie w porównaniu do b5 czyżby tą samą drogą podążało audi :confused4:?

powiem tak - 90 tys na budziku zrobione osobiście od nowości

nie mam nic w zakresie skrzypienia i piszczenia deski rozdzielczej

cisza !! :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No panowie zmotywowany tym postem salon odwiedziłem wczoraj na Połczyńskiej w Warszawie :decayed:.Wnioski nie jest tak źle ale na pewno nie cudownie. Deska żeby była źle zamocowana niezauważyłem .Te plastiki koło zegarów kicha również rączki drzwi oraz plastik zakrywający głośnik wysokotonowy lata na wszystkie strony .Natomiast w bagażniku odstaje mocowanie tapicerki po bokach no i tam zalatuje tandetą. Wydaje się że jest nieco gorsze wykonanie w porównaniu do b6/b7 mimo nowszego designu.Ogólnie jak by ktoś się chciał zamienić to jestem i tak chętny chętny :kox: i napewno kiedyś kupię B8 :gwizdanie:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B8 jest gorzej wykonane niz B6/B7 wg moich odczuc , dotyku i ogolnego poczucia w tym aucie. Glupie wykonczenie tapicerki bardziej plastikowe...

Ale co by nie mowic ...mam e91 gdzie bagaznik jest "wygluszony" gorzej niz w ASTRZE III jesli chodzi o dzwieki sie zniego wydobywajace, bo tak na pierwszy rzut oka wyglada wmiare ok. Gorzej jak przejedziemy sie po wertepach ...

Kumpel ma B8 (wprawdzie ma znim obecnie sporo problemow ale to inny watek) , ale jesli chodzi o stuki puki to jest bardzo dobrze. Te materialy pomimo ze wygladaja kupowato i mnie troche zniechecaja to na nierownosiach nie krzycza i nie trzeszcza (jak np uszczelki w E46, i w E9x przed liftem). Cos tam czasem z drzwi poleci jakis dzwiek pusty ale generalnie jest OK ! :good:. Poza oczywiscie walorami wizualnymi nowych elementow.. bo te jak dla mnie kupowate :confused4: i w becie wygladaja fajniej i porzadniej.

Generalnie moje wrazenie odnosnie B8 jest pozytywne , choc przy pierwszym kontakcie mialem duze ALE to jak przejechalem sie pare razy stwierdzilem ze da sie zyc i nalezy sie przyzwyczajac do takich a nie innych materialow w klasie premium ... :( .

Jesli chodzi o nadwozie , mi sie bardzo podoba . Przod czy z Sline czy bez wyglada niemal identycznie , jedynie z tylu i boki, zmiany sa na plus jesli chodzi o pakiet SLini. Ale np e9x bez Mpakietu przed LCI wyglada tak sobie a z M wyglada za***iście ... Tak to jest, po cos wypuszczaja taka i taka wersje zeby jakos odroznic tych "gorszych" i "lepszych" .

P.s. Jescze jedna rzecz...pozycja za kierownica. Wsiadajac do A4 mam wrazenie ze siedze w duzo wiekszym samochodzie niz w 3ce , i jednym sie to podoba innym NIE. Mi osobiscie sie bardziej podoba pozycja w E9x i jakos to tak jest zrobione ze siedzi sie idealnie za kolkiem .Sama kierownica tez jest mniejsza i lepiej lezy w dloniach niz Sline'owa . Ale to sa moje odczucia , kazdy ma inne a jset jeszcez cos takiego jak ..."Kazdy chwali swoje " :wink4: . Staram sie byc tu obiektywny na ile moge :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie jest niezniszczalne.

A przebieg przy stukach pukach niestety czasem ma znaczenie.

No i jeszcze pytanie jak kto sprzez dziury,torowiska etc przelatuje.

Ale ja nie mowie ze tam jest glosno lub cos stuka i puka

Te materialy pomimo ze wygladaja kupowato i mnie troche zniechecaja to na nierownosiach nie krzycza i nie trzeszcza

jest naprawde bardzo dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem sporo uwag i w sumie mam do utrzymania czystości tapicerki (mam jakąs tam niby welurową, ale weluru tam tyle co kot napłakał)

ostatnio zszedłem do garażu ze zwykłą wodą i gąbka i poświęciłem parę minut na lekkie zmoczenie i przejechanie wszystkich siedzeń, a byłem op odkurzaniu wnętrza

muszę przyznać, że wszystko wygląda jak nowe

auto ma 3 lata - czerń idealna, żadnych plam i przebarwień

średnio z miękkością i delikatnością materiału (na serio, nie teges, podłokietnik z przodu w kontekście komfortu total porażka), ale jakość trzyma bez uwag :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciesze sie ze moge niektroych zadowolic moimi bezposrednimi opisami nie lubie czarowac trzeba spojrzec prawdzie w oczy!

bo wystarczajaco nas caly swiat juz oklamuje!!

panowie wychodzi nowy A6 z nowym silnikiem 3.0 biturbo 313ps mysle ze nie bedzie zle teraz czekamy na "nowa" a4 koncem roku ma wyjsc po lifcie mysle ze beda mieli ten sam silnik w ofercie chodza sluchy ze zmienili wyglad deski no zobaczymy jak to bedzie wygladac oby lepiej jak obecnie :))

nie bylbym soba gdybym nie musial skrytykowac tego syfiastego drewionka no nie wiem kto to gowno kupuje ze kazdy producent to w pudla laduje!

ale mam nadzieje ze ludzie tego zamawiac nie beda i kiedys skoncza produkcje tego badziewia

za to alu czy klavierlack wyglada superowo!

Tylko nie placzcie ze pisane jak instrukcja chinskiego miksera nie mam polskich znakow!

image.jpg

Fota1

Opis obrazka: Najsilnijeszy diesel-kombi swiata gazeta jechala najnowszym A6 3.0 biturbo

u dolu:

Nie tylko piekny ale tez silny jak niedzwiedz!A6 3.0tdi 313PS pierwsza jazda szesciocylindrowym dieslem ktory brzymi jak 8cylindrowy

image.jpg

art:

Najpiekniejsze kombi nazywaja sie Avant taki slogan reklamowy prezentuje audi. Od grudnia 2011 maja auta z ingolstadt w ofercie najsilniejszy

diesel-kombi swiata a6 3.0 tdi biturbo wyglad samochodu jest „prosty latwy i przyjemny” ale latwy do pomylenia z innymi modelami audi. Faktor dobrego

samopoczucia jest nieprzecietnie wysoki nawet siedzenia z masazem sa dostepne. Bagaznik moze zawierac od 565 do 1600litrow. Bardzo praktycznym jest

podkladanie nogi pod zderzak gdzie czujnik otwiera automatycznie tylna klape i oslone bagaznika do gory.

Silnik to prawdziwy poemat 6cylindrowka jest do 2500obr „zasilana” przez mala turbine po 2500obr zalacza sie wieksza turbawa ktora dostarcza niesamowitej

mocy bez systemow regulujacych zostawial by ten kombik na asfalcie 4 czarne pasy!

Zabawa jest murowana zwlaszcza gdy nacisk pedalu gazu spowoduje przyrost obrotow powyzej 1500 obr/min wtedy bulgocze ten oto diesel poprzez specjalnie

skonstuowany uklad wydechowy z wbudowanym systemem naglasniajacym jak prawdziwy 8 cylindrowy benzyniak – wspaniale!!! Do tego pasuje twarde ale nie

niekomfortowe zawieszenie

Cena jest jedynym hakiem w tym POWER kombi ten 313konny diesel ktory kosztuje bagatelka 58.250€ cena podstawowa o 2300euro wiecej jak limo

u dolu:

Audi A6 Avant 3.0 TDI Biturbo – 6 cylindorwa jednostka moc 313PS od 0-100 5,3sec max 250kmh ograniczone spalanie srednie 6,4l

image.jpg

Opis:

Na bazie silnika 3.0 v6 tdi 245ps powstal poprzez dwustopniowe doladowanie bitirbo diesel z 313 ps momentobrotowy zostal podniesiony z 500 na 650Nm cala

technika biturobo ma kompatowa budowe i pasuje dokladnie pomiedzy cylindrami tej v-ki aby przyspieszyc szybkie „zmiany doladowania” technicy musieli

zoptymalizowac kanaly dolotowe silnika. Tym samym zostala osiagnieta dobra rekacja na gaz pedalu i elastycznosc przy niskich obrotach silnika

a tutaj link do testu

http://www.autobild.de/bilder/bilder-audi-a6-avant-3.0-tdi-biturbo-1862366.html#bild1

http://www.audi.de/etc/medialib/ngw/product/pdf/kataloge_my_2012.Par.0018.File.pdf/audi_hk_a6_133_1130.pdf

audi ponoc wstrzymalo narazie oficjana date wprowadznia tego silnka

ode mnie dodam ze mam tam dosc powazne obawy jak bedzie z odprowadzeniem ciepla skoro wpakuja caly agregat pomiedzy cylindy a one maja dekle plastikowe i cala nadbudowa silnika u gory jest plastikowa bo tak to widzialem w tym 245ps silniku to zycze zabawy moze byc albo przytapianie przegrzewanie dekli a co za tym idzie oleju pod deklami albo wypalanie uszczelek co i tak juz jest problemem silnikow v6 po jakims czasie pusczaja olej itp trzeba odczekac aby wydac jakas sensowna opinie co do tego silnika moc jest ok ale 600stopni z wylotu nie wyparuja w 20 cm przed turbina ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brysio - ja np. nie znam dobrze niemieckiego. Jak już wrzucasz taki materiał - dodaj jakiś opis (naprawdę z chęcią się dowiem :good:).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brysio - ja np. nie znam dobrze niemieckiego. Jak już wrzucasz taki materiał - dodaj jakiś opis (naprawdę z chęcią się dowiem :good:).

zrobione Bart

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakość kolejnych generacji samochodów wszędzie spada. Liczy się tylko kasa i pierwszy właściciel w okresie gwarancji. Żadnemu producentowi nie zależy dziś na tym, aby jego auta były bezawaryjne po okresie gwarancji! Dzisiejsze samochody (i nie tylko) są projektowane w myśl idei Planned Obsolescence, i niestety będzie coraz gorzej.

Ja swojego czasu porównywałem Mercedesa C (W204) produkowanego od 2007r. z Audi A4 (B8) i twierdze z całą stanowczością, że Audi ma zdecydowanie lepszą jakość wykonania wnętrza niż Mercedes.

Spójrzcie na to zdjęcie (da się je mocno powiększyć), na którym zaznaczyłem pewne detale, które gdybym spotkał w Dacii to ok, ale w Mercedesie??!!

mercedes_c_klasa_3_152zazn.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakość kolejnych generacji samochodów wszędzie spada. Liczy się tylko kasa i pierwszy właściciel w okresie gwarancji. Żadnemu producentowi nie zależy dziś na tym, aby jego auta były bezawaryjne po okresie gwarancji! Dzisiejsze samochody (i nie tylko) są projektowane w myśl idei Planned Obsolescence, i niestety będzie coraz gorzej.

Ja swojego czasu porównywałem Mercedesa C (W204) produkowanego od 2007r. z Audi A4 (B8) i twierdze z całą stanowczością, że Audi ma zdecydowanie lepszą jakość wykonania wnętrza niż Mercedes.

Spójrzcie na to zdjęcie (da się je mocno powiększyć), na którym zaznaczyłem pewne detale, które gdybym spotkał w Dacii to ok, ale w Mercedesie??!!

mercedes_c_klasa_3_152zazn.jpg

Z tym Mesie to akurat prawda.Siedziałem kilka razy i twierdze ze w tym przypadku Mercedes nie zna granic bezczelnosci.

Takze wszystkich narzekajacych na B8 odsyłam do tego modelu gwiazdy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...