kabanosik Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 Proszę o analizę logów silnik AFN 98rok. Jest świeżo po czyszczeniu turbinki.Na zimnym silniku mocno kopci na biało,wydaje mi się ,że przepływka kiepska.Przyśpieszenie trochę kiepskie. Czy fakt ,że zawór n75 przymyka się do nawet 72% nie oznacza źle wyregulowanej sztangi ?Pytam bo przy składaniu turbo miałem wrażenie że sztanga mogła by schodzić ciut niżej aby dokładnie zamknąć dopływ spalin. Czy silnik wykazuje jakieś oznaki swojego końca ? logi statyczne: Log (0 - 000) Log (1 - 003) Log (2 - 004) Log (3 - 011) Log (4 - 004,007,013) Log (5 - 000,001,003) Log (6 - 014,018,023) logi dynamiczne: Log (7 - 001) Log (8 - 010) Log (9 - 004) Log (10 - 003) Log (11 - 000) Log (12 - 008) Log (13 - 011)
przemik Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 - przyspiesz troche zapłon i sprawdz swiece zarowe - to w kontekscie tego kopcenia na biało - przepływomierz tnie dawke praktycznie w całym zakresie użytecznych obrotów - filtr powietrza dawno zmieniałes ? Reszta OK. Czy silnik wykazuje oznaki konca - raczej nie, chociaz korekcje widywałem lepsze. Ile fura ma przelotu - realnie ?
ciahciah Opublikowano 28 Października 2010 Opublikowano 28 Października 2010 72% jest jak najbardziej ok kiedy filtr powietrza wymieniałeś? dobrze ci się wydaje, przepływka kiepska, wyczyść ją i zrób loga 008 dyn termostat budzi zastrzeżenia statyczny kąt wtrysku do korekty, ustaw ~55 - to pomoże na kopcenie korekcje plusowe...czy to dobrze czy źle i czy dlatego kopci, nie jest pewne, ale nie martw się na zapas, jak bardzo chcesz wiedzieć zrób pomiar ciśnienia sprężania na każdym cylindrze, przy okazji wymień świece żarowe bo jak kopci na biało pewnie są do wymiany zrób loga 013 po nocy na zimnym silniku od razu po zapaleniu, tylko loguj długo ze 2min
kabanosik Opublikowano 30 Października 2010 Autor Opublikowano 30 Października 2010 Dziękuję za zainteresowanie tematem. Świece żarowe powinny być ok bo przejechałem na nich mniej niż 15 tysięcy, ale sprawdze. Termostat też wymieniałem w podobnym czasie. Na filtrze powietrza przejechałem nie więcej jak połowe tego dystansu , ale nic nie stoi na przeszkodzie aby wymienić. Czy przepływomierz można czyścić spirytusem czy musi być aceton ? Przebieg to najprawdopodobniej około pół miliona km niestety. Teraz poczytam sobie jeszcze o tym kącie wtrysku.Jak sprawdzałem na TDI timing (ten wykres) to mieściło się pomiędzy dolną ,a środkową linią.Chyba ,że to nie to.
ciahciah Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 użyj IPA izopropanol, a aceton odradzam, a przynajmniej wstrzymaj się do czasu jak słabsze odtłuszczacze nie pomogą TDI timing dobrze myślisz, masz wartość 35 a powinna być ~55
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się