Omenos 0 Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 Witam kolegów. Po wymianie termostatu jak odpowietrzyć układ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal-L 2 Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 Jak użyjesz opcji szukaj na pewno znajdziesz wiele na ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 nie trzeba używać wyszukiwarki , wystarczy wejść do FAQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 A ja wam powiem że płyn zalewałem do swojego ADR już z 10 razy (sporo się bawiłem w garażu ) i nigdy go nie odpowietrzałem, zawsze bardzo ładnie i bardzo szybko sam się odpowietrzył. Nie wiem czy akurat u mnie tak ładnie to wygląda (mam sekwencję więc pod układ chłodzenia podpięty jest jeszcze parownik więc wygląda to nieco inaczej niż serii) czy w pozostałych ADR też jak jest, ale na przykład w A80 B4 często występował problem z odpowietrzeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzio00 13 Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 u mnie w AAH 2.8 V6 nie było tak kolorowo z odpowietrzeniem, nie ma zadnych zaworków do odpowietrzania, jest tylko mała dziurka na wężu na powrocie od nagrzewnicy, troszke trzeba było się namęczyć zeby wszysko było ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 zalej plynem i zapal silnik, jak bedzie sie nagrzewal posciskaj wszystkie grube gumowe weze. Poczekaj az wlaczy sie wentylator. Pilnuj poziomu plynu podczas pracy silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASATO 2 Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 na podszybiu masz 2 gumowe rurki które lecą do nagrzewnicy , jedna z nich ma na górze małą dziurkę , zsuwasz lekko ten wąż z dziurką, wlewasz płyn do zbiorniczka wyrównawczego do momentu aż przez dziurkę przy tym wężu poleci płyn, nasuwasz ten wąż z dziurką dokręcasz opaskę i wszystko gra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal-L 2 Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Tylko do zbiorniczka nie wlewaj więcej płynu niż do Maxa. Sprawdzaj stan i jak spadnie to znowu do maxa i tak do skutku:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1971 0 Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Ja nie mam gazu i układ sam sobie poradził Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberts88 0 Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Hmm ja ostatnio wymieniłem termostat z wiadomych przyczyn oczywiście na ori i zalałem płynem G12 plus plus i temperatura podczas jazdy utrzymuje sie między 93 a 94 stopnie jak włącze ogrzewanie to mam 92 stopnie a w korku 95 stopni. Czy może być układ nieodpowietrzony czy trafłem na wadliwy temostat jak myślicie? Temperatura podawana jest z klimatronika z kanału 49 a na blacie cały czas mam 89 stopni i ani drgie i dodam że auto szybko się nagrzewa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gelooo 0 Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 tak jak wyzej w podszybiu 2 przewody od nagrzewnicy i cieplej bedzie w srodku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się