szczuraz Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 Po przeczytaniu całego FAQ pozostał mi pewien niedosyt informacji . po wymianie oleju zacząłem zauważać skoki temperatury . Kiedy stoję w korkach temp. jest ok ( na blacie 90 stopni ) natomiast kiedy zaczynam jechać i przekraczam 2 tyś rpm temp rośnie aż do zagotowania . Gdy zatrzymam auto / wrzucę na luz i sie tocze temp. spada to 90 `C . Termostat wymieniłem - na 40 km był spokój i znowu to samo . Teraz pytania : 1. czy zacząć od ponownego odpowietrzenia układu chłodzącego ? ( przy włączonym HI na klimatr. nie idzie żar tylko ledwo ciepłe powietrze ) 2. Pompa wody - była wymieniana jeszcze u niemca - mógł uwalić sie wirnik ( jej przebieg ok 45 tyś ) 3. Uwalony nowy termostat 4. nie drożny układ chłodzenia 5. inne czynniki których nie uwzględniłem
mcm Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 może być uwalony nowy termostat po pierwsze, po drugie skoro słabo grzeje może być zamulona nagrzewnica, po trzecie WACHANIA pisze się prze H
honzik07 Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 po objawach stawiam na pompe
szczuraz Opublikowano 30 Października 2010 Autor Opublikowano 30 Października 2010 po trzecie WACHANIA pisze się prze H o 2 w nocy to ja mogłem napisać i przez "RZ" , Patrz pan co alkohol robi z ludźmi Dobra to teraz : czy po wyjęciu termostatu bede miał dostęp do wirnika żeby posmyrać go paluszkiem i sprawdzić czy się nie urwał ?
M_ILES Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 Jest kilka mozliwosci. Zaczalbym od ponownego odpowietrzenia (na rurce doprowadzajacej plyn do nagrzewnicy, przez malutki otworek, klima na FULL HI, silnik do MAX temeratury, oraz jesli masz takowa - na srubie glownego przewodu ukl.chlodz.) Jesli nie pomoze, wyciagnij i termo i pompe - okaze sie w jakim stanie jest wirnik. Sprawdz stan termostatu - czy czasem nie zostal zablokowany w pozycji otwartej? Mozna tez przeorowadzic test termo w warunkach domowych. Co mowi VAG? Sa bledy czujnikow temperatury?Sprawdz glownie ten na bloku silnika, 4pin zielony, wlozony w trojnik. Powodzenia :>
szczuraz Opublikowano 31 Października 2010 Autor Opublikowano 31 Października 2010 Gdyby termostat zawiesił się w pozycji otwartej to silnik by był niedogrzany . Co do reszty wczoraj sprawdziłem wszystko i muszę zamówić nową pompę wody . Pozostaje jeszcze przypadek 1 na milion że zapchany jest któryś wąż / chłodnica .
Dev Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 a czujnik wody ?????? sprawdz VAG-iem od zimnego silnika do całkowitego nagrzania
szczuraz Opublikowano 31 Października 2010 Autor Opublikowano 31 Października 2010 WTF ?! jaki czujnik wody ? w sensie temp. wody ? Sprawdzać vagiem po klimatroniku ?
Dev Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 podlacz Vaga i uruchom funkcje w klimie, porownaj te dwie wartosci czy sa zbiezne
KYLOMC Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 A ja mam takie pytanko jak mi teperatura skacze z 90 na 80 i tak w kółko czy to czujnik temperatury chłodziwa ?
Dev Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 A ja mam takie pytanko jak mi teperatura skacze z 90 na 80 i tak w kółko czy to czujnik temperatury chłodziwa ? tak
KYLOMC Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 dzieki za potwierdzenie przyp[uszczen
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się