cieniasek1981 Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 Witam. Od jakiegos miesiaca jestem uzytkownikiem audi. Jest to moj pierwszy diesel. Poraz pierwszy zrobilem odczyt logow. Na dobry poczatek statyczne odczyty poniewaz nie mam jak zrobic dynamiczne. Chcialbym przeanalizowali moj silnik wedlu logow. Wedlug mnie auto chodzi dobrze. Podkreslam jest to moj pierwszy diesel wiec moze mi sie tylko wydawac. BS 000 BS 003 BS 011 statyczne 000, 001, 003 statyczne 004, 007, 013 statyczne 014, 018, 023 a ocene bardzo dziekuje Niebawem dorzuce logi z dynamicznej.
MiruK Opublikowano 30 Października 2010 Opublikowano 30 Października 2010 wg mnie wyglada ładnie, czekamy na dynamiczne
cieniasek1981 Opublikowano 31 Października 2010 Autor Opublikowano 31 Października 2010 Witam. Dzisiaj udalo mi sie zrobic logi dynamiczne oto one: dynamiczne 000 dynamiczne 001 dynamiczne 003 dynamiczne 004 dynamiczne 008 dynamiczne 010 dynamiczne 011 Dziekuje wszystkim zainteresowanym.
banshee Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 Rozrząd był dawno wymieniany? Kąt synchronizacji trochę się rozjeżdża na wyższych obrotach, poza tym wszystko zdrowe. Turbo ładnie pompuje od niskich obrotów. Na którym biegu robiłeś logi? 4?
cieniasek1981 Opublikowano 31 Października 2010 Autor Opublikowano 31 Października 2010 Rozrzad wymieniany 1500km temu. Logi robione na 4 biegu. Dodam, ze skrzynia 6 biegowa.[br]Dopisany: 31 Październik 2010, 21:46_________________________________________________Zauwazylem, ze na biegu jalowym kat synchronizacji jest ok. Czym moze byc spowodowana ta rozbieznosc w probie dynamicznej skoro kompletny rozrzad byl wymieniany?
banshee Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 Tak myślałem, że to 4 bieg Sprawdź tylko, czy napinacz paska rozrządu (jeśli masz zwykły, nie hydrauliczny) jest dobrze ustawiony na znaki i możesz śmigać.
cieniasek1981 Opublikowano 31 Października 2010 Autor Opublikowano 31 Października 2010 a jezeli bedzie hydrauliczny??
lukaszr Opublikowano 31 Października 2010 Opublikowano 31 Października 2010 Kąt synchronizacji jest ok - to, że się rozjeżdża przy obciążeniu to normalne. Granice zachowane.
cieniasek1981 Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Opublikowano 1 Listopada 2010 Dziekuje za zainteresowanie tematem. Nie umiem jeszcze za bardzo czytac tych logow ale wedlug mnie zawor egr nie dziala poprawnie-odczyt z logow. Mozecie cos wiecej na ten temat? Najpierw chyba przeczyszcze go albo zerkne czy nie jest zaslepiony przypadkiem.
cieniasek1981 Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Opublikowano 1 Listopada 2010 Dziwne w bs 003 pokazuje, ze wszystko gra a w statycznej 003 pozycja 3 jest wieksza niz 2 a powinny mniej wiecej byc takie same. Czym to moze byc spowodowane??[br]Dopisany: 01 Listopad 2010, 19:22_________________________________________________A w 4 powinna byc okolo 40% a u mnie jest 4,8% Chyba cos nie gra.
lukaszr Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Poz. 3 jest większa, bo może przez kilka minut nie dotykałeś pedału gazu i EGR się przełączył.
cieniasek1981 Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Opublikowano 1 Listopada 2010 A to ciekawa sprawa. Musze to jutro sprawdzic Dzieki lukaszr
banshee Opublikowano 1 Listopada 2010 Opublikowano 1 Listopada 2010 Nie ciekawe, tylko tak jest. Nie ma co więcej pisać w temacie.
cieniasek1981 Opublikowano 2 Listopada 2010 Autor Opublikowano 2 Listopada 2010 Zgadza sie temat uwazam za zamkniety.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się