Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 BEX] Mironowóz cz.II - S-line , Ledy , 18 , RNS-E


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hehe no to skoro już alvaro powiedziałeś A to powiem B ....

ostatnie zmiany mojej furki to wymiana turbinki na troszeczke większą.

Na chwile obecną na hamowni jeszcze nie byłem po ostatnich zmianach ale różnica w jeździe jest znaczna - a to mnie najbradziej cieszy.

Konkretnie obecna turbinka wygląda nastepująco : część od strony wydechu pozostała z mojej seryjnej turbawki ( dzięki czemu zupełnie nic nie trzebabyło przerabiać ) natomiast cała reszta pochodzi z turbiny z audi TT/S3 225 ps. ( oczywiście wszystko nowe na 2 letniej gwarancji przygotowane pod mój samochód w firmie Turbo-Tec w Jaworznie) Przy okazji oczywiście wymiana wszystkich płynów, filtrów no i ostatecznie oczywiście oddanie autka w ręce Patryka ( Compsport ) w celu wystrojenia autka. Celem było zwiększenie elastyczności kultury pracy a przy okazji uzyskanie kilku PS i Nm bo jak wiadomo do ścigania autko nigdy nie służyło i służyć nie będzie. Cel osiągnięty, śmiga dużo lepiej, zbiera się od 2700 ob. szybciej i mocniej reaguje na wciśnięcie pedału gazu. Nie lubię mówić o czymś czego niemam na papierku ale obecnie (powiem z zapasem) powinno być około 225ps i 310Nm.................i to chyba tyle :)

Opublikowano

powinno być około 225ps i 310Nm.................i to chyba tyle :)

czyli kosmetyka ... ciekawe jak przebieg krzywych ....

p.s jest jeszcze jakis zapas ... ?

Opublikowano

p.s jest jeszcze jakis zapas ... ?

to już tylko kwestia wtrysków i prawdopodobnie temperatur w dolocie :wink4:

Opublikowano

przebieg krzywych powinien wyjść bardzo fajnie nawet w porównaniu do ostatniego wykresu z hamowni.

Co do zapasu trudno mi się wypowiadać - Turbinka zapewne jeszcze zapas ma. Ogólnie samochodzik próbowaliśmy z Patrykiem na 3 różnych ustawieniach/programach i zostawiliśmy ten który mnie najbardziej odpowiadał ( czyli taki gdzie najczęście korzystam z przedziałów 2500-4500ob ) i włąśnie w tym przedziale największe zmiany odczuwam )

Opublikowano

p.s jest jeszcze jakis zapas ... ?

to już tylko kwestia wtrysków i prawdopodobnie temperatur w dolocie :wink4:

a jaki jest potencjal tej motorowni .... [nie ruszajac dołu]

Opublikowano

uuu ale się dyskusja posypała :decayed: Miron gratki :good:

Opublikowano

a jaki jest potencjal tej motorowni .... [nie ruszajac dołu]

identyczny jak innych 1.8T w B6 czyli 330KM. Wtryski powinny do 230KM wyrobić potem pewnie kompoty będą wsadzać 380ccm z TT 225KM. W sumie Mironku zagadałbyś z Patrykiem czy nie iść trochę jeszcze dalej właśnie z wtryskami, wycięciem kata i wyłączeniem 2 sondy lambda :wink4:

Opublikowano

Nie kuś Poziu nie kuś :) - lepiej mów że u mnie się już nic nieda :wink4:

Opublikowano

Nie kuś Poziu nie kuś :) - lepiej mów że u mnie się już nic nieda :wink4:

To ja nawet mogę powiedzieć, że się da :tongue4::wink4:

Kombinuj Mironku kombinuj i zrób trochę więcej mocy :wink4:

Opublikowano

To auto się marnuje, jest takie stłamszone a potencjał ma duży. Na dzień dobry robisz te 3 rzeczy i w końcu masz auto jak ta lala....

250KM i jakieś 380Nm byłoby już 3-4 wynikiem w klubie :gwizdanie: :gwizdanie:

Opublikowano
:mysli:.......... :wallbash:.................poco ja się zalogowałem na tym forum :wallbash:.............. do bidy mnie doprowadzicie
Opublikowano

Wtryski mogę ci załatwić :gwizdanie: Kata sam wytniesz :gwizdanie: Patryk ogarnie programik :gwizdanie:

Opublikowano

Wtryski mogę ci załatwić :gwizdanie: Kata sam wytniesz :gwizdanie: Patryk ogarnie programik :gwizdanie:

a kto da kase ... ? :naughty: moze klub ... :evil:

Opublikowano
:good:[br]Dopisany: 15 Październik 2008, 13:24_________________________________________________może Poziu wyłoży - a jak będę zadowolony to mu oddam :decayed:[br]Dopisany: 15 Październik 2008, 13:24_________________________________________________Poziu jak się zmieszcze w 1000 zł to rezamy od razu :decayed:
Opublikowano

Wtryski i wycięcie kata to akurat koło 800-900 zeta :naughty:

Opublikowano

ooooooo :mysli:

Opublikowano

Robi się to tak:

Wykręcasz kata, odcinasz od niego obie flansze: turbo-kat i kat-downpipe i łączysz to ładnie rura 2,5". Oczywiscie gniazdo pierwszej sondy lambda trzeba też przespawać.

A wtryski wymieniasz samemu lub jak wolisz obrazki to krok po kroku masz tutaj opisane:

http://www.a4mods.com/#index.php?page=webcontent/pages/injectors.html

lub dzwonisz do mnie i w 15 minut przez telefon wymieniamy :gwizdanie: :naughty:

Potem Patryk robi swoje :gwizdanie: :kox::naughty:

Opublikowano

Poziek zmień status z MODA na KUSICIELA - a tak ogólnie to wszystko ładnie prosto aż mi to za kolorowo wygląda :mysli: oczywiście poruszę ten temat z Patrykiem, tak profilaktycznie ale wiem że swego czasu odradzał mi posunięcia typu " wycinanie kata " mówił że jak to ma być autko rodzinne to ten zabieg może być powodem dziwnych zapachów w autku - i pozatym ciekaw jestem przyrostu tym sposobem :mysli: tak realnie oczywiście

Opublikowano

Realnie uwolnienie wydechu poprzez wycięcie kata dało mi 7KM bez zmiany softu i dużo fajniejszy przebieg krzywych.

Zapach fakt będzie jak w zdrowym 125p ale to coś za coś. Ale w środku nic nie czuć.

Autko będzie nadal rodzinne.

No i dołączyłbyś do BAT Klubu :gwizdanie: :kox:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...