miron78 Opublikowano 15 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 hehe no to skoro już alvaro powiedziałeś A to powiem B .... ostatnie zmiany mojej furki to wymiana turbinki na troszeczke większą. Na chwile obecną na hamowni jeszcze nie byłem po ostatnich zmianach ale różnica w jeździe jest znaczna - a to mnie najbradziej cieszy. Konkretnie obecna turbinka wygląda nastepująco : część od strony wydechu pozostała z mojej seryjnej turbawki ( dzięki czemu zupełnie nic nie trzebabyło przerabiać ) natomiast cała reszta pochodzi z turbiny z audi TT/S3 225 ps. ( oczywiście wszystko nowe na 2 letniej gwarancji przygotowane pod mój samochód w firmie Turbo-Tec w Jaworznie) Przy okazji oczywiście wymiana wszystkich płynów, filtrów no i ostatecznie oczywiście oddanie autka w ręce Patryka ( Compsport ) w celu wystrojenia autka. Celem było zwiększenie elastyczności kultury pracy a przy okazji uzyskanie kilku PS i Nm bo jak wiadomo do ścigania autko nigdy nie służyło i służyć nie będzie. Cel osiągnięty, śmiga dużo lepiej, zbiera się od 2700 ob. szybciej i mocniej reaguje na wciśnięcie pedału gazu. Nie lubię mówić o czymś czego niemam na papierku ale obecnie (powiem z zapasem) powinno być około 225ps i 310Nm.................i to chyba tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 powinno być około 225ps i 310Nm.................i to chyba tyle czyli kosmetyka ... ciekawe jak przebieg krzywych .... p.s jest jeszcze jakis zapas ... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 p.s jest jeszcze jakis zapas ... ? to już tylko kwestia wtrysków i prawdopodobnie temperatur w dolocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron78 Opublikowano 15 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 przebieg krzywych powinien wyjść bardzo fajnie nawet w porównaniu do ostatniego wykresu z hamowni. Co do zapasu trudno mi się wypowiadać - Turbinka zapewne jeszcze zapas ma. Ogólnie samochodzik próbowaliśmy z Patrykiem na 3 różnych ustawieniach/programach i zostawiliśmy ten który mnie najbardziej odpowiadał ( czyli taki gdzie najczęście korzystam z przedziałów 2500-4500ob ) i włąśnie w tym przedziale największe zmiany odczuwam ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 p.s jest jeszcze jakis zapas ... ? to już tylko kwestia wtrysków i prawdopodobnie temperatur w dolocie a jaki jest potencjal tej motorowni .... [nie ruszajac dołu] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alvaro Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 uuu ale się dyskusja posypała Miron gratki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 a jaki jest potencjal tej motorowni .... [nie ruszajac dołu] identyczny jak innych 1.8T w B6 czyli 330KM. Wtryski powinny do 230KM wyrobić potem pewnie kompoty będą wsadzać 380ccm z TT 225KM. W sumie Mironku zagadałbyś z Patrykiem czy nie iść trochę jeszcze dalej właśnie z wtryskami, wycięciem kata i wyłączeniem 2 sondy lambda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron78 Opublikowano 15 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Nie kuś Poziu nie kuś - lepiej mów że u mnie się już nic nieda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszr Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Nie kuś Poziu nie kuś - lepiej mów że u mnie się już nic nieda To ja nawet mogę powiedzieć, że się da Kombinuj Mironku kombinuj i zrób trochę więcej mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 To auto się marnuje, jest takie stłamszone a potencjał ma duży. Na dzień dobry robisz te 3 rzeczy i w końcu masz auto jak ta lala.... 250KM i jakieś 380Nm byłoby już 3-4 wynikiem w klubie :gwizdanie: :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron78 Opublikowano 15 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 .......... .................poco ja się zalogowałem na tym forum .............. do bidy mnie doprowadzicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Wtryski mogę ci załatwić :gwizdanie: Kata sam wytniesz :gwizdanie: Patryk ogarnie programik :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Wtryski mogę ci załatwić :gwizdanie: Kata sam wytniesz :gwizdanie: Patryk ogarnie programik :gwizdanie: a kto da kase ... ? moze klub ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron78 Opublikowano 15 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 [br]Dopisany: 15 Październik 2008, 13:24_________________________________________________może Poziu wyłoży - a jak będę zadowolony to mu oddam [br]Dopisany: 15 Październik 2008, 13:24_________________________________________________Poziu jak się zmieszcze w 1000 zł to rezamy od razu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Wtryski i wycięcie kata to akurat koło 800-900 zeta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron78 Opublikowano 17 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 ooooooo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 ooooooo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 Robi się to tak: Wykręcasz kata, odcinasz od niego obie flansze: turbo-kat i kat-downpipe i łączysz to ładnie rura 2,5". Oczywiscie gniazdo pierwszej sondy lambda trzeba też przespawać. A wtryski wymieniasz samemu lub jak wolisz obrazki to krok po kroku masz tutaj opisane: http://www.a4mods.com/#index.php?page=webcontent/pages/injectors.html lub dzwonisz do mnie i w 15 minut przez telefon wymieniamy :gwizdanie: Potem Patryk robi swoje :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miron78 Opublikowano 17 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 Poziek zmień status z MODA na KUSICIELA - a tak ogólnie to wszystko ładnie prosto aż mi to za kolorowo wygląda oczywiście poruszę ten temat z Patrykiem, tak profilaktycznie ale wiem że swego czasu odradzał mi posunięcia typu " wycinanie kata " mówił że jak to ma być autko rodzinne to ten zabieg może być powodem dziwnych zapachów w autku - i pozatym ciekaw jestem przyrostu tym sposobem tak realnie oczywiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 Realnie uwolnienie wydechu poprzez wycięcie kata dało mi 7KM bez zmiany softu i dużo fajniejszy przebieg krzywych. Zapach fakt będzie jak w zdrowym 125p ale to coś za coś. Ale w środku nic nie czuć. Autko będzie nadal rodzinne. No i dołączyłbyś do BAT Klubu :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi