Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Zalety i wady tego silnika


fidko007

Rekomendowane odpowiedzi

Miałem wolnossącego ADR-a i dopóki sie nie rozbił twierdziłem ze auto za***iste i wogóle , a prawde mówiąc nie jechało i tyle :thumbdown: , kupiłem 1.8T - auto za***iste ,bardzo mi odpowiadało chociaż awaryjne troche w porównaniu do ADR-a gdzie nie ma sie co popsuć bo jest proste jak budowa cepa. 1.8T sie rozbiło , teraz mam ese i z perspektywy czasu stwierdzam ze 1.8T nie jechało :decayed:

P.S. Przeciez z turbo trzeba umieć jeździć

Twierdzisz ze nie ogarnąłbyś odczekania minutki na wolnych obrotach po pałowaniu 1.8T ??? powtarzam : po pałowaniu , nie po normalnej jeździe.

Przeciez średnio rozgarnięty szympans wie ze trzeba turbo ostudzić i nie pałowac na zimnym silniku po starcie :wink4:[br]Dopisany: 15 Listopad 2010, 14:49_________________________________________________Auta z silnikami wolnossacymi powinny byc sprzedawane uzytkownikom po przekroczeniu przez nich wieku 48lat , a nie młodym jurnym chłopakom :kox: :kox: :kox: :kox:

Tu nie chodzi o to czy zapier.dala czy nie ale o niezawodność... Różnica w osiągach w porównaniu do doładowanych silników jest bardzo duża i tego nic nie zmieni :gwizdanie: ja użytkuje ALT`ka i oprócz k**ewsko drogiego termostatu nic nie wymieniłem a oleju doleje raz na 10k km...

Moskal czyli każde Lambo to auto dla dziadka?? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Termostat elektromechaniczny koszt w aso 350zl ale mozna go dostac za 290zl;) samego mechanizmu nie wymienisz:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dałem 330zł :kwasny: Ale jak masz tak jak u mnie w bloku to trochę rozbierania będzie :przebiegly:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jeździcie w końcu Audi, to Was stać :tongue4: Chcecie jeździć i serwisować auta za "półdarmo" czy "ćwierćdarmo", to przesiądźcie się np. do Skody Felicii. Np. komplet rozrządu na łańcuchu (+ 2 koła łańcuchowe zębate) do silnika1,3MPI 68KM (pamięta Skody 100, 120, Favo, Fela i Fabia rozwiercona do 1,4) to koszt bagatela 90zł za oryginał! :naughty: Zamienników nie ma, bo taniej już się chyba nie da ;-) Już chyba żadne auto nie będzie tak tanie w utrzymaniu co Skoda :wallbash:

Wracając do tematu: czy są wg Was jeszcze jakieś zalety tego silnika ALT 2,0? Np. czy 20 zaworów to zaleta czy wada? W ogóle uświadomcie mnie proszę czy to klasyczny żeliwniak czy aluminium (blok, głowica)? Czy tuleje są mokre czy suche. Potrzebuję jak najwięcej technicznych informacji na temat konstrukcji tego silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moskal, nie chciałbym ciebie spotkać na drodze, bo z tego co widzę twoje samochody "SIĘ ROZBIJAJĄ". Wynika z twej wypowiedzi, że same to kurcze robią. Może przeprogramuj "autopilota", albo lepiej go zmień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jeździcie w końcu Audi, to Was stać :tongue4: Chcecie jeździć i serwisować auta za "półdarmo" czy "ćwierćdarmo", to przesiądźcie się np. do Skody Felicii. Np. komplet rozrządu na łańcuchu (+ 2 koła łańcuchowe zębate) do silnika1,3MPI 68KM (pamięta Skody 100, 120, Favo, Fela i Fabia rozwiercona do 1,4) to koszt bagatela 90zł za oryginał! :naughty: Zamienników nie ma, bo taniej już się chyba nie da ;-) Już chyba żadne auto nie będzie tak tanie w utrzymaniu co Skoda :wallbash:

Wracając do tematu: czy są wg Was jeszcze jakieś zalety tego silnika ALT 2,0? Np. czy 20 zaworów to zaleta czy wada? W ogóle uświadomcie mnie proszę czy to klasyczny żeliwniak czy aluminium (blok, głowica)? Czy tuleje są mokre czy suche. Potrzebuję jak najwięcej technicznych informacji na temat konstrukcji tego silnika.

"Panowie, jeździcie w końcu Audi, to Was stać tongue4 " <--------- Widac kto i po co kupuje AUDI....sory dj_bobo ale wku.... mnie takie wypowiedzi...Mowisz jak typowy mechanik...ustawianie zbieżności 100 zl ale dla AUDI czy BMW 200 (nie chodzi o robienie czegos dodatkowego tylko to samo co w innym za 100zl)

sory ale musialem to skomentowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moskal, nie chciałbym ciebie spotkać na drodze, bo z tego co widzę twoje samochody "SIĘ ROZBIJAJĄ". Wynika z twej wypowiedzi, że same to kurcze robią. Może przeprogramuj "autopilota", albo lepiej go zmień.

Źle sie wyraziłem , nie powinienem pisać ze "SIE ROZBIJAJĄ" tylko "MI ROZBIJAJĄ"

To mój ADR ,Nadarzyn , przejezdzałem na skrzyzowaniu a pan z prawej strony nie zauważyl czerwonego światła , auto złamane. Bogu dziekować ze nikt ze mna nie jechał

dsc00176kx.th.jpg dsc00186bu.th.jpg

Niecały rok później Milanówek , moja Pani stała w korku , pan jechał z tyłu dostawczakiem i rozglądał sie po banerach , szukał miejsca rozładunku , klasyczna kanapka , on jej w dópe , ona przodem w poprzedzającego , auto złamane

mil2.th.jpg milanwek.th.jpg

Sądzisz ze w obydwu przypadkach zawiniłem ????

Żeby nie było OT , kazdy wolnossak jest w miare bezawaryjny , tam sie nie ma co popsuć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oskaritto, sorry, ale Audi to nie auta dla biednych. Ja bogaty nie jestem, ale gdybym był biedny, to nie jeździłbym Audi. Nie pisałem o cenach robocizny, ale skoro część tyle kosztuje, to trzeba było się wcześniej na to przygotować.

Niemcy doskonale wiedzą, że wjeżdżając do ASO BMW ("be em we" jak to oni wymawiają), płacą właśnie za obsługę BMW, a nie Hansa w zagrzybionym garażu...

Sorry, ale jeździć Audi i pisać, że części drogie, to coś nie halo. Tak jak napisałem. Kup Skodę, najlepiej Favorit. Naprawy kosztuję grosze i są dość łatwe - do samodzielnego wręcz montażu dla w miarę zdolnego człowieka. Tylko "prestiż" nie ten.

P.S. A mechanikiem podobno jestem ;-)

P.P.S. Ustawienie zbieżności we Wrocławiu: 60zł, przynajmniej w przypadku auta Skoda Felicia ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie załapałeś o co chodzi :cool1:

Chodzi o płacenie za markę.

Np. idziesz do salonu audi po wtyczkę, płacisz 100zł. A idziesz do salonu skody czy vw i płacisz za identyczną wtyczkę 70 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...