Duch^ Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 Praktycznie nie da się sprawdzić amortyzatorów a jak nie masz luzów na tylnej belce i na wahaczach to amortyzatory jeszcze trzymają ten olej ale mają już swoje luzy i dlatego Ciebie rzuca. Stawiam na amory.
juropek Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 coś w tym jest na stacji diagnostycznej pokazało mi, że są jak nowe , a swoje lata mają więc też przestałem wierzyć w te testy , ale mechaniory powinny mieć o tym jakieś pojęcie... i tak na razie kasiory na nowe amory nie mam.
Brylantoos Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Opublikowano 23 Listopada 2010 no jak szarpaki nie pokaza zgonu amorow to tym bardziej mechanik tego golym okiem nie stwierdzi.jezeli tuleje masz w 100% dobre to faktycznie amory moga byc przyczyna.felgi,gumy z tylu dobre?wywazone?
Brylantoos Opublikowano 25 Listopada 2010 Autor Opublikowano 25 Listopada 2010 napisz czy wymieniles te tuleje.Jezelii tak to nic innego nie zostaje tylko amory.[br]Dopisany: 24 Listopad 2010, 16:20_________________________________________________No ja wlasnie wrocilem z jazdy probnej (tulejki wymienione) jest super.Autko znow prowadzi sie jak trzeba.
sowa73 Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 witam przód ok,ale tył trochę twardy,ale za to na zakrętach wydaje się lepiej trzymać-sorki że tak późno pisze ale nie było mnie w kraju.pozdrawiam
juropek Opublikowano 7 Grudnia 2010 Opublikowano 7 Grudnia 2010 już autko umówione na przyszły tydzień [br]Dopisany: 27 Listopad 2010, 10:26_________________________________________________simerbloki wymienione, tak jakby auto bardziej sztywne było w poniedziałek jadę w dalszą trasę to przetestuję.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się