Rudi Opublikowano 7 Października 2007 Opublikowano 7 Października 2007 Hej witam wszystkich. :> Mam problem z moją A4 bo zaczeła mi jakiś czs temu dymić (tzn. jakiś czas temu dopiero to zauważyłem ;() Zaopatrzyłem się więc w interface i zrobiłem pierwsze logi, o których analizę właśnie proszę, bo za bardzo mi to nie idzie . To co udało mi się zauważyć to: - zaniku mocy raczej nie odczuwam (choć wydaje mi się, że powinna iść trochę lepiej) - dolot jest szczelny, bo sprawdzałem kilkakrotnie. - Wydaje mi się, że sztanga się nie podnosi ani nie opada, chosciaż jak ją podciągnąć do góry, to zaraz opada jakby była na sprężynie i się nie przycina, więc już nie wiem czy jest ok czy nie. - oleju bierze jakieś 0.5l/12000 km, więc chyba ok - rano pali bez żadnych problemów, od tzw. pierwszego kopa Bardzo proszę o pomocne komentarze do logów, bo co mnie marwi to to, żew 003 EGR stoi w bezruchu, a w 013 1 i 4 cyl. (cylinder jeśli dobrze się domyślam) ma dziwne odczyty. ;( Oto logi. Proszę o wyrozumiałość bo to moje pierwsze logi i drugi post. Jeśli zrobilem coś nie tak to proszę mnie porawić.Pozdrawiam 000 pr. statyczna http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/988d6bd1b1d39cd6.html 000 pr. dynamiczna http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5348292a5b4f1838.html 001 pr. statyczna http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1175ce2c6044f079.html 001 pr. dynamiczna http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c14a1a14b72764b5.html 003pr. statyczna http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1de4edb230ac29bd.html 003 pr. dynamiczna http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fda9ef235ca3618b.html 004pr. statyczna http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3b4be15bad09606b.html 004 pr. dynamiczna http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e0c32a2684a8ea7f.html 008pr. statyczna http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cb696b5fa351b45b.html 008 pr. dynamiczna http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/facfd75ccf16cba6.html 010 pr. dynamiczna http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1ca2b7d16f8a1add.html 011 pr. dynamiczna http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/08430ea3bac963d7.html 013 pr. statyczna http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/253dc5e3f4940786.html Ps. Mam nadzieję, żę nic nie poplątałem. Hej
Sprinter Opublikowano 7 Października 2007 Opublikowano 7 Października 2007 Z autem wszystko w porządku. Tylko kierownice w turbinie blokują Ci się nieco, rozruszaj je albo wyjmij gadzinę i wyczyść. Odczyt korekcji masz z 3 cylindrów prawidłowo, porównywane są do wtrysku sterującego. Termostat do wymiany. Dymi jak ? Kiedy ?
Rudi Opublikowano 7 Października 2007 Autor Opublikowano 7 Października 2007 Dzięki za słowa otuchy .Co do dymienia to dymi na każdym biegu, przy ciut mocniejszym wciśnięciu pedału gazu. I jak zimny i jak ciepły a czasami przy 150 km/h to puści taką chmure jak lokomotywa ;(. A co z tym egr? Nie widzisz nic dziwnego?
Sprinter Opublikowano 7 Października 2007 Opublikowano 7 Października 2007 Nie widzę testu w basic settings na EGR'ze, więc nie ma co oceniać. Sprawdź katalizator, być może jest już zapchany, najlepiej to go wywal.
Rudi Opublikowano 8 Października 2007 Autor Opublikowano 8 Października 2007 Zaraz postaram się zrobić w BS .To gropa 003 bs ,czy się mylę? jekieś jeszcze powinienym zrobić do oceny czy tylko ten? [br]Dopisany: 07 Październik 2007, 18:04 _________________________________________________Nie wiem co jest ale nie mogę wejść w BS 011 Not Availeible- i co mu zrobisz . Mogę zrobić 000, 003, 004 ale nie 011???? Jak czytam posty to więcej forumowiczów ma ten problem, ale rozwiązania nia mogę znaleźć . Robiłem logi na 003 w BS ale nic nia zapisał. Nie wiem dlaczego. Jak wchodzę w BS to miga mi kontrolka ale 011 NIE IDZIE. Jeszcze jedno pytanko czy EGR zamyka się cyklicznie tylko w BS ? I jak często powinna się powtarzać swkwencja zamykania i otwierania? [br]Dopisany: 07 Październik 2007, 21:00 _________________________________________________Wielkie DZIEKI Sprinter, za podpowiedź z tym termostatem . Teraz przy normalnej jeździe mam 90o . Wcześniej było trozhe mniej , a 90 pojawiało mi się dopiero przy ostrzejszej jeździe. Możesz mi powiedzieć, na których logach widać niedomaganie termostatu? Aha wczoraj próbowałem zrobić te logi w BS OO3, ale nie moge ich zapisać, nie wiem czemu.??? Ale jak patrzyłem co się wyświetla w BS na 003 to EGR przez ponad 5 min cały czas pokazywał 4.8% nie wiem czy to dobrze?
lukaszr Opublikowano 12 Października 2007 Opublikowano 12 Października 2007 Nie wiem co jest ale nie mogę wejść w BS 011 Not Availeible- i co mu zrobisz . W niektórych AFN'ach nie da się zrobić BS - tak coś mi się kojarzy. Co do logów to jest trochę przestawiony kąt wtrysku - można by przyspieszyć go trochę, termostat na pewno do wymiany, poza tym turbinka jakaś taka niemrawa (szczególnie w dolnym zakresie obrotów), trochę może dymić do 2800 obr/min, korekcje ok. Aha wczoraj próbowałem zrobić te logi w BS OO3, ale nie moge ich zapisać, nie wiem czemu.??? mysli Ale jak patrzyłem co się wyświetla w BS na 003 to EGR przez ponad 5 min cały czas pokazywał 4.8% nie wiem czy to dobrze? Zarejestrowałeś program ?? A co do EGR to trzeba patrzeć na kolumnę 3: przy OFF powinno być powyżej 400 mg/H, przy ON lekko poniżej 200 mg/H. 4 kolumna też się powinna zmieniać: przy OFF powinno być powyżej coś koło 100% (zależy od silnika), przy ON koło 0 (też zależy od silnika). Pozdrowionka
Rudi Opublikowano 12 Października 2007 Autor Opublikowano 12 Października 2007 Zanim przeczytałem lukaszr twoją odpowiedź, założyłem nowy temat. Jest tam coś więcej. Jeśli chciałbyś pomóc to dodaję link: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,18334.0.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się