Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Prośba o analizę logów AFN


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, proszę o analizę gdyż nie potrafię sobie poradzić z dymieniem na siwo na wolnych obrotach oraz podczas ruszania. Potem dymienie znika. Poza tym nie odczuwam zamulania, spadku czy mocy.

logi statyczne:

http://img233.imageshack.us/i/stat000.jpg/ grupa 000

http://img440.imageshack.us/i/stat001.jpg/ grupa 001

http://img169.imageshack.us/i/stat003.jpg/ grupa 003

http://img59.imageshack.us/i/stat004.jpg/ grupa 004

http://img832.imageshack.us/i/stat007.jpg/ grupa 007

http://img683.imageshack.us/i/stat008.jpg/ grupa 008

http://img219.imageshack.us/i/stat010.jpg/ grupa 010

http://img841.imageshack.us/i/stat013.jpg/ grupa 013

BS:

http://img638.imageshack.us/i/bs003o.jpg/ 003

http://img19.imageshack.us/i/bs004g.jpg/ 004

dynamiczne:

http://img257.imageshack.us/i/dyn000.jpg/ grupa 000

http://img183.imageshack.us/i/dyn011.jpg/ grupa 011

Z góry dziękuje

Pozdrawiam

Opublikowano

Przycinajace się VTG,na pierwszym wtrysku wysoka korekcja na plusie,i jak na to auto to troche mała dawka paliwa,no i logi dynamiczne nie kompletne.

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź,

Przycinające się VGT - masz na myśli kierownice turbiny ? po czym to wnioskujesz ?

Co może powodować wysoką korekcję i jak temu zaradzić ?

Jaka wg Ciebie powinna być prawidłowa dawka paliwa?

Jakie grupy dynamicznie jeszcze dorobić ?

Dodam jeszcze, że nie mam katalizatora, i jakby się głębiej zastanowić to tłumik też jest skąpy tzn pełen przelot i jak na auto z silnikiem z tyłu jest krótki. :) A i jeszcze jedno, nie występuje u mnie czujnik prędkości.

Opublikowano

Po tym że późno wstaje ciśnienie żądane wyrównuje się z aktualnym dopiero powyżej 2700 obr,wcześniej masz niedoładowanie,posprawdzaj wężyki czy wszystkie są na miejscu i szczelne,bo raczej na pewno sterowanie jest temu winne,wysoka korekcje może powodowac padajacy wtrysk lub niskie ciśnienie sprężania na danym cylindrze,a dawka w okolicach 3.8 4,2

Opublikowano

Po tym że późno wstaje ciśnienie żądane wyrównuje się z aktualnym dopiero powyżej 2700 obr,wcześniej masz niedoładowanie,posprawdzaj wężyki czy wszystkie są na miejscu i szczelne,bo raczej na pewno sterowanie jest temu winne,wysoka korekcje może powodowac padajacy wtrysk lub niskie ciśnienie sprężania na danym cylindrze,a dawka w okolicach 3.8 4,2

Ok, przelecę wszystkie wężyki coby nie było.

Kompresja powinna być bo silnik był cały rozebrany przejrzany, głowica planowana, docierane zawory uszczelniacze itp. Wtryski wyciągnąłem z silnika który smigałi objawów dymienia na jałowym nie było.

Opublikowano

Uzupelnij logi

000 i 011 Basic Setting

008,004,010 i 003 dynamiczne

Opublikowano

Podmień 1szy np z 4 i zobaczysz czy się coś zmieni czy nie

dobry pomysł :)

A co sądzicie o logu 003 chodzi mi o MAF (specified) i MAF (actual) ? żądana jest dużo niższa czym to może być spowodowane ?

Opublikowano

A co tu sadzic... EGR zaslepiony lub nie dziala...

Opublikowano

Dziwne zadajesz pytanie odnośnie egr na które znasz odpowiedz

Opublikowano

daj sobie spokój z podmienianiem wtrysków, jedz do pompiarza i niech je sprawdzi czy nie leją i niech sprawdzi ciśnienie na tłokach

odepnij kabelek impulsatora przy skrzyni biegów, pojeździj i powiedz co zaobserwowałeś

później to samo zrób z odętym kabelkiem od wtrysku sterującego

podmień N75 z N18 i pokaż loga dynamicznego 011

pokaż loga 001 na zgaszonym silniku

logi dynamiczne robiłeś na 4 begu?

Opublikowano

daj sobie spokój z podmienianiem wtrysków, jedz do pompiarza i niech je sprawdzi czy nie leją i niech sprawdzi ciśnienie na tłokach

wtryski faktycznie mogę sprawdzić natomiast ciśnienie jest wszędzie po 30

odepnij kabelek impulsatora przy skrzyni biegów, pojeździj i powiedz co zaobserwowałeś

później to samo zrób z odętym kabelkiem od wtrysku sterującego

nie mam impulsatora bo to nie audi tylko vw T3 westfala :) i w skrzyni nie mam gdzie wsadzić impulsatora więć mam cały czas błąd związany z jego brakiem.

podmień N75 z N18 i pokaż loga dynamicznego 011

pokaż loga 001 na zgaszonym silniku

na dzień dzisiejszy nie mam możliwości podmianki

logi dynamiczne robiłeś na 4 begu?

dwa pierwsze na 3 a te co zaraz załączę na 4

[br]Dopisany: 05 Listopad 2010, 19:59_________________________________________________dodaje brakujące logi

BS:

http://img602.imageshack.us/i/bs000.jpg/] - BS 000

http://img574.imageshack.us/i/bs011.jpg/ - BS 011

Logi dynamiczne:

http://img810.imageshack.us/i/dyn003.jpg/ - 003

http://img220.imageshack.us/i/dyn004.jpg/ - 004

http://img180.imageshack.us/i/dyn008.jpg/ - 008

http://img87.imageshack.us/i/dyn010.jpg/ - 010

Opublikowano

Male OT,nie kupiles tego samochodu czasem z okolic braniewo-frombork.Bo widzialem takiego na allegro. :)

Opublikowano

Male OT,nie kupiles tego samochodu czasem z okolic braniewo-frombork.Bo widzialem takiego na allegro. :)

nie nie, wiem o którym mówisz. Tam ten to był multivan i pojechał aktualnie do Tych.

Opublikowano

Przeplywomierz rznie dawke w calym zakresie obrtow.

Filtr powietrza dawno zmieniales ?

Opublikowano

Male OT,nie kupiles tego samochodu czasem z okolic braniewo-frombork.Bo widzialem takiego na allegro. :)

nie nie, wiem o którym mówisz. Tam ten to był multivan i pojechał aktualnie do Tych.

Kuwa,do TYCHÓW,przepraszam za OT ale scyzoryk mi sie w kapsie otwiera,jako Tyszanin nie mogę nie reagować na kaleczenie nazwy miasta.
Opublikowano

posty nie zwiazane z tematem bedą kasowane bez ostrzezenia

dziekuje za uwage

Opublikowano

sam możesz już wstępnie sprawdzić wtryski i nie tracić czasu na dwa wyjazdy do pompiarza:

Niesprawne wtryskiwacze mogą powodować silne stukanie silnika. W przypadku wystąpienia takiej niesprawności należy pozostawić silnik na biegu jałowym i odkręcać nakrętki przewodów wysokiego ciśnienia. Jeśli stukanie ustanie po odkręceniu kolejnej nakrętki, to uszkodzony jest należący do niej wtryskiwacz. Niesprawne wtryskiwacze można wyszukiwać także, odkręcając nakrętki przewodów wysokiego ciśnienia, gdy silnik pracuje z przyspieszoną prędkość obrotową biegu jałowego. Jeśli po poluzowaniu nakrętki prędkość obrotowa silnika nie ulegnie zmianie, wskazuje to na uszkodzenie wtryskiwacza.

daj znać co było

Opublikowano

No to też jest dobra metoda,stukanie przypomina klepiący zawór,jak już wtrysk jest na poważnym wykończeniu to samo złapanie w palce przewodu ciśnieniowego powoduje zmianę w hałaśliwości silnika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...