michal.uaz Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 Witam, proszę o analizę gdyż nie potrafię sobie poradzić z dymieniem na siwo na wolnych obrotach oraz podczas ruszania. Potem dymienie znika. Poza tym nie odczuwam zamulania, spadku czy mocy. logi statyczne: http://img233.imageshack.us/i/stat000.jpg/ grupa 000 http://img440.imageshack.us/i/stat001.jpg/ grupa 001 http://img169.imageshack.us/i/stat003.jpg/ grupa 003 http://img59.imageshack.us/i/stat004.jpg/ grupa 004 http://img832.imageshack.us/i/stat007.jpg/ grupa 007 http://img683.imageshack.us/i/stat008.jpg/ grupa 008 http://img219.imageshack.us/i/stat010.jpg/ grupa 010 http://img841.imageshack.us/i/stat013.jpg/ grupa 013 BS: http://img638.imageshack.us/i/bs003o.jpg/ 003 http://img19.imageshack.us/i/bs004g.jpg/ 004 dynamiczne: http://img257.imageshack.us/i/dyn000.jpg/ grupa 000 http://img183.imageshack.us/i/dyn011.jpg/ grupa 011 Z góry dziękuje Pozdrawiam
AudiB4 Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 Przycinajace się VTG,na pierwszym wtrysku wysoka korekcja na plusie,i jak na to auto to troche mała dawka paliwa,no i logi dynamiczne nie kompletne.
michal.uaz Opublikowano 5 Listopada 2010 Autor Opublikowano 5 Listopada 2010 Dzięki za odpowiedź, Przycinające się VGT - masz na myśli kierownice turbiny ? po czym to wnioskujesz ? Co może powodować wysoką korekcję i jak temu zaradzić ? Jaka wg Ciebie powinna być prawidłowa dawka paliwa? Jakie grupy dynamicznie jeszcze dorobić ? Dodam jeszcze, że nie mam katalizatora, i jakby się głębiej zastanowić to tłumik też jest skąpy tzn pełen przelot i jak na auto z silnikiem z tyłu jest krótki. A i jeszcze jedno, nie występuje u mnie czujnik prędkości.
AudiB4 Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 Po tym że późno wstaje ciśnienie żądane wyrównuje się z aktualnym dopiero powyżej 2700 obr,wcześniej masz niedoładowanie,posprawdzaj wężyki czy wszystkie są na miejscu i szczelne,bo raczej na pewno sterowanie jest temu winne,wysoka korekcje może powodowac padajacy wtrysk lub niskie ciśnienie sprężania na danym cylindrze,a dawka w okolicach 3.8 4,2
michal.uaz Opublikowano 5 Listopada 2010 Autor Opublikowano 5 Listopada 2010 Po tym że późno wstaje ciśnienie żądane wyrównuje się z aktualnym dopiero powyżej 2700 obr,wcześniej masz niedoładowanie,posprawdzaj wężyki czy wszystkie są na miejscu i szczelne,bo raczej na pewno sterowanie jest temu winne,wysoka korekcje może powodowac padajacy wtrysk lub niskie ciśnienie sprężania na danym cylindrze,a dawka w okolicach 3.8 4,2 Ok, przelecę wszystkie wężyki coby nie było. Kompresja powinna być bo silnik był cały rozebrany przejrzany, głowica planowana, docierane zawory uszczelniacze itp. Wtryski wyciągnąłem z silnika który smigałi objawów dymienia na jałowym nie było.
AudiB4 Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 Podmień 1szy np z 4 i zobaczysz czy się coś zmieni czy nie
przemik Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 Uzupelnij logi 000 i 011 Basic Setting 008,004,010 i 003 dynamiczne
michal.uaz Opublikowano 5 Listopada 2010 Autor Opublikowano 5 Listopada 2010 Podmień 1szy np z 4 i zobaczysz czy się coś zmieni czy nie dobry pomysł A co sądzicie o logu 003 chodzi mi o MAF (specified) i MAF (actual) ? żądana jest dużo niższa czym to może być spowodowane ?
przemik Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 A co tu sadzic... EGR zaslepiony lub nie dziala...
michal.uaz Opublikowano 5 Listopada 2010 Autor Opublikowano 5 Listopada 2010 A co tu sadzic... EGR zaslepiony lub nie dziala... Zgadza się EGR zaślepiony. Zaraz idę zrobić brakujące logi dynamiczne
goldi Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 Dziwne zadajesz pytanie odnośnie egr na które znasz odpowiedz
ciahciah Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 daj sobie spokój z podmienianiem wtrysków, jedz do pompiarza i niech je sprawdzi czy nie leją i niech sprawdzi ciśnienie na tłokach odepnij kabelek impulsatora przy skrzyni biegów, pojeździj i powiedz co zaobserwowałeś później to samo zrób z odętym kabelkiem od wtrysku sterującego podmień N75 z N18 i pokaż loga dynamicznego 011 pokaż loga 001 na zgaszonym silniku logi dynamiczne robiłeś na 4 begu?
michal.uaz Opublikowano 5 Listopada 2010 Autor Opublikowano 5 Listopada 2010 daj sobie spokój z podmienianiem wtrysków, jedz do pompiarza i niech je sprawdzi czy nie leją i niech sprawdzi ciśnienie na tłokach wtryski faktycznie mogę sprawdzić natomiast ciśnienie jest wszędzie po 30 odepnij kabelek impulsatora przy skrzyni biegów, pojeździj i powiedz co zaobserwowałeś później to samo zrób z odętym kabelkiem od wtrysku sterującego nie mam impulsatora bo to nie audi tylko vw T3 westfala i w skrzyni nie mam gdzie wsadzić impulsatora więć mam cały czas błąd związany z jego brakiem. podmień N75 z N18 i pokaż loga dynamicznego 011 pokaż loga 001 na zgaszonym silniku na dzień dzisiejszy nie mam możliwości podmianki logi dynamiczne robiłeś na 4 begu? dwa pierwsze na 3 a te co zaraz załączę na 4 [br]Dopisany: 05 Listopad 2010, 19:59_________________________________________________dodaje brakujące logiBS: http://img602.imageshack.us/i/bs000.jpg/] - BS 000 http://img574.imageshack.us/i/bs011.jpg/ - BS 011 Logi dynamiczne: http://img810.imageshack.us/i/dyn003.jpg/ - 003 http://img220.imageshack.us/i/dyn004.jpg/ - 004 http://img180.imageshack.us/i/dyn008.jpg/ - 008 http://img87.imageshack.us/i/dyn010.jpg/ - 010
vauxhall95 Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 Male OT,nie kupiles tego samochodu czasem z okolic braniewo-frombork.Bo widzialem takiego na allegro.
michal.uaz Opublikowano 5 Listopada 2010 Autor Opublikowano 5 Listopada 2010 Male OT,nie kupiles tego samochodu czasem z okolic braniewo-frombork.Bo widzialem takiego na allegro. nie nie, wiem o którym mówisz. Tam ten to był multivan i pojechał aktualnie do Tych.
przemik Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 Przeplywomierz rznie dawke w calym zakresie obrtow. Filtr powietrza dawno zmieniales ?
AudiB4 Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 Male OT,nie kupiles tego samochodu czasem z okolic braniewo-frombork.Bo widzialem takiego na allegro. nie nie, wiem o którym mówisz. Tam ten to był multivan i pojechał aktualnie do Tych. Kuwa,do TYCHÓW,przepraszam za OT ale scyzoryk mi sie w kapsie otwiera,jako Tyszanin nie mogę nie reagować na kaleczenie nazwy miasta.
przemik Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 posty nie zwiazane z tematem bedą kasowane bez ostrzezenia dziekuje za uwage
ciahciah Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 sam możesz już wstępnie sprawdzić wtryski i nie tracić czasu na dwa wyjazdy do pompiarza: Niesprawne wtryskiwacze mogą powodować silne stukanie silnika. W przypadku wystąpienia takiej niesprawności należy pozostawić silnik na biegu jałowym i odkręcać nakrętki przewodów wysokiego ciśnienia. Jeśli stukanie ustanie po odkręceniu kolejnej nakrętki, to uszkodzony jest należący do niej wtryskiwacz. Niesprawne wtryskiwacze można wyszukiwać także, odkręcając nakrętki przewodów wysokiego ciśnienia, gdy silnik pracuje z przyspieszoną prędkość obrotową biegu jałowego. Jeśli po poluzowaniu nakrętki prędkość obrotowa silnika nie ulegnie zmianie, wskazuje to na uszkodzenie wtryskiwacza. daj znać co było
AudiB4 Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 No to też jest dobra metoda,stukanie przypomina klepiący zawór,jak już wtrysk jest na poważnym wykończeniu to samo złapanie w palce przewodu ciśnieniowego powoduje zmianę w hałaśliwości silnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się