infer Opublikowano 8 Października 2007 Opublikowano 8 Października 2007 Witam serdecznie, Dzisiaj w czasie jazdy po trasie zaczęła mi migac kntrolka od swiec zarowych. Auto zrobiło sie mułowate, max 3000 obr. Zatrzynałem się zgasilem silnik po uruchomineiu wszysto wrocilo do normy. Po paru kilometrach zapalila sie na stałe kontorlka silnika i zaczęla znow migac lampka od swiec zarowych. Efekt -> z Gorzowa do Łodzi max 120-130km. Podjechałem na serwis ale oczywiscie Panowie nie mieli czasu i zaprosili mnie za tydzien w srode . Niestety nie mam dostępu do VAG'a ale mam tester uniwersalny. Po przeskanowaniu wywalil mi błąd przeładowania przy obrotach 4100 i TPS 99,6% . Przejzałem forum i moje podejrzenie pada na zaworek N75. Zapieczone kierownice wg mnie odpadaja bo auto ma 12600km przebiegu. Czy jest jakas metoda na sprawdzenie N75 bez podpinania do VAG'a ? Ewentualnie czy ktos z Was ma ETKE do a4 B7 i moglby mi zrzucic screena z prawidłowym podłaczeniem węzyków cisnieniowych do zaworka? Szczerze mówiac nie mam zamiaru czekac ponad tydzien na pomoc ASO :/ Pozdrawiam Jakub Audi A4 2.0 TDI 140km 2007r.
Gość Murzyn Opublikowano 9 Października 2007 Opublikowano 9 Października 2007 Kolego, ale auto masz na gwarancji przeciez. Tel na assistance i przywoza Ci na lawecie zastepczaka a zabieraja Twoje. Chyba najprosciej tak zrobic
infer Opublikowano 10 Października 2007 Autor Opublikowano 10 Października 2007 Temat rozwiązany, wymiana turbiny na gwarancji... zanosi sie całkiem ciekawie Pozdrawiam
Flyer Opublikowano 10 Października 2007 Opublikowano 10 Października 2007 W tych silnikach turbo nie nalezy do najtwardszych... niestety potwierdza sie ta opinia, i to po takim przebiegu
alvaro Opublikowano 10 Października 2007 Opublikowano 10 Października 2007 a jakie spalanie średnie ma małe... ja miałem takie (dokładnie o 2 setki większe) przy ostatnim powrocie z DE (dokładnie z Kassel do granicy z PL) ale but prawie w podłodze (180-210 km/h) był wszędzie tam gdzie nie było ograniczeń ( tam gdzie ogr. ~30-40 szybciej niż pozwalało...), a ja tu narzekam że mój dużo pali...sorry za OT a co do tych turbin to tak jak pisze Michał lubią się sypnąć...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się