Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVB] Nastawiam 18C i grzeje jak na HI ,POMOCY KOLEDZY


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegów, jak w opisie mam climatronic dwu strefowy, wszystko działa OK poza tym,że jak ustawiam na 18c to grzeje jak na HI, ustawię na 18 i klikam przyciskiem pomału temp. w górę i nie słysze zeby jakieś klapy chodziły. Jak przeskakuje z LO na 18 wtedy wyrażnie słyszę jak chodzi silniczek i grzeje full. Z góry dziekuje za pomoc.Pozdrawiam :>

Opublikowano

VAG

sektor klimatyzacja

nastawy podstawowe

bloki pomiarowe

blok 000,

trzeba chwile poczekać aż wszedzie będa same zera

VAG sam wyreguluje klapy w nagrzewnicy

ale wczesniej sprawdz błędy

Opublikowano

Czyli podejchac do kogos pod kompa, a czy sam moge sprawdzic bledy czy tez trzeba podlaczyc pod kompa?? Pół roku temu byla podłaczana i niby bylo OK

Opublikowano

jak masz VAG-a to sam to zrobisz

Opublikowano

Właśnie nie mam i nigdy tego nie robilem, takze zostaje tylko podjechac do kogos ktos sie na tym zna, wilekie dzieki za podpowiedz

Opublikowano

VAG

sektor klimatyzacja

bloki pomiarowe

blok 000,

trzeba chwile poczekać aż wszedzie będa same zera

VAG sam wyreguluje klapy w nagrzewnicy

ale wczesniej sprawdz błędy

Zrobiłem tak jak napisałeś ale nadal nic.

Mam ten sam problem. Mam ustawione na 18C po lewej i np 27C po prawej stronie i obie wieją maksymalną temp, nie czuć różnicy w temp. Różnica jest odczuwalna tylko jak ustawie LO

Na vagu 0 błędów. Pomocy

Opublikowano

SSSSSSSSOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRYYYYYYYYYYY :hi: :hi: :hi: :hi:

pomyliłem sie musisz wejsc w nastawy podstawowe

juz poprawiłem opis

Opublikowano

SSSSSSSSOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRYYYYYYYYYYY :hi: :hi: :hi: :hi:

pomyliłem sie musisz wejsc w nastawy podstawowe

juz poprawiłem opis

spoko, udało mi się jednak zrobić aby sam ustawił na vagu same zera. Jednak raczej to nic nie pomogło. Nadal nie odczuwam różnicy temperatur

Opublikowano

a błedy ???

na pewno jakies są

Opublikowano

dziś zajrzałem pod schowek pasażera i zauważyłem jakiś wyciek płynu koloru żółto zielonego, ktoś wie skąd on się tam znalazł? Czy może ktoś wie który silniczek odpowiada za temperaturę? wali na 18C non stop maxa. Ugotować się idzie.

Opublikowano

a jakiego koloru masz płyn w chłodnicy ?????

sprawdz dokładnie, prawdopodobnie siadł silniczek od klapy

Opublikowano

to nie płyn, u mnie jest różowy. A ta maź ma kolor zółto zielony i jest lepki. Będę musiał odkręcić schowek i zobaczyć co tam się dzieje. Ile taki silniczek mniej wiecej kosztuje? Można dostać w IC?

Opublikowano

musisz szukac po numerze

zielony płyn to albo płyn hamulcowy albo wspomagania

Opublikowano

musisz szukac po numerze

zielony płyn to albo płyn hamulcowy albo wspomagania

ja bym obstawiał czynnik klimatyzacji :cool1:

Opublikowano

to nie jest czynnik, tylko olej spręzarkowy

tego nie wziałem pod uwagę... :mysli: :mysli: :mysli: :mysli:

Opublikowano

to nie jest czynnik, tylko olej spręzarkowy

no przecież że nie silnikowy :naughty: na 100% nieszczelnośc parownika :cool1:

Swoją drogą,niby skad miałby się tam dostać płyn od wspomagania lub hamulcowy? :wallbash:

Opublikowano

a parownik odgrywa jakąś rolę przy nawiewie? tzn czy odpowiedzialny jest za to ze na 18C wieje max temperaturą? W lecie wydawało mi się też, że klima słabo chłodziła.

aha i może macie jakąś fotke jak ten parownik wygląda? aby się do niego dostać trzeba odkręcać schowek tak?

W IC niezłe ceny ~500zl :kox:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...