ziutek--wroclaw Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 witam, tak jak w temacie , chciałbym porównać ze swoimi ja mam 77 , 40 , 50 , 80 czasami nawet na 1 i 4 do 100 podjedzie. a korekcje w miare spoko , zamierzam jeszcze listwe zasilającą pd wymienić i zobacze czy bipy pójdą w dół jak nie to pd do wymiany, bo turbo późno wstaje i prawdopodobnie to wina pd.
Musashi Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 podaj wartosci "+" czy "-" to wazne umnie "-45" aż do "-58" u madasa "-15" do "-30" zmień paliwo, spróbuj zalać środek do czyszczenia wtrysków
ziutek--wroclaw Opublikowano 8 Listopada 2010 Autor Opublikowano 8 Listopada 2010 muszę sprawdzić bo już nie pamiętam ale raczej wszystkie +, lałem stp kilka razy nic nie dało , paliwo różne , orlen , lotos, shell i tez dalej lipa , bipy wysokie i turbo brd kiepsko wstaje, dodam iż na pewno nie jest to wina T bo miałem jeszcze inne brd na pokladzie i to samo i włożyłem caha i tak samo nie wstaje, [z caha ciekł olej z turba na zewnatrz i wruciłem do brd] . i silnik w dodatku czasami zatelepie na postoju, silnik mam bkd, i na bna miałem tak samo.
Musashi Opublikowano 8 Listopada 2010 Opublikowano 8 Listopada 2010 jezeli masz + sprawdz cisnienie paliwa z tandem pompy
ziutek--wroclaw Opublikowano 9 Listopada 2010 Autor Opublikowano 9 Listopada 2010 a jak najprościej to sprawdzić, masz jakiś sposób ?? silnik zmieniany był ale pompa przełożona ze starego, może rzeczywiście byc w tym przyczyna problemu?!
Musashi Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 a jak najprościej to sprawdzić, masz jakiś sposób ?? silnik zmieniany był ale pompa przełożona ze starego, może rzeczywiście byc w tym przyczyna problemu?! jezeli BIPy maja wartosc dodatnia swiadczy to o zbyt malym wydatku paliwa. oczywiscie moga miec rowniez brudne koncowki i stad ograniczony przeplyw, ale zbadanie cisnienia tandem pompy jest metoda mniej inwazyjna.
ziutek--wroclaw Opublikowano 9 Listopada 2010 Autor Opublikowano 9 Listopada 2010 aha, mniej inwazyjna tzn w jaki sposób mogę to sprawdzić? czy da radę samemu czy do jakiegos specjalistycznego warsztatu trzeba uderzyć?
Musashi Opublikowano 11 Listopada 2010 Opublikowano 11 Listopada 2010 aha, mniej inwazyjna tzn w jaki sposób mogę to sprawdzić? czy da radę samemu czy do jakiegos specjalistycznego warsztatu trzeba uderzyć? musisz podpiac manometr do pomiaru cisnienia paliwa...
audiomaniak Opublikowano 11 Listopada 2010 Opublikowano 11 Listopada 2010 Jaka jest norma dla bipów??
audiomaniak Opublikowano 11 Listopada 2010 Opublikowano 11 Listopada 2010 pytam, bo kolega w passacie ma -100 na wszystkich
Musashi Opublikowano 11 Listopada 2010 Opublikowano 11 Listopada 2010 pytam, bo kolega w passacie ma -100 na wszystkich tzn ze sie zacinaja, albo bardzo niska jakosc paliwa
audiomaniak Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 pytam, bo kolega w passacie ma -100 na wszystkich tzn ze sie zacinaja, albo bardzo niska jakosc paliwa Nie chce zaśmiecać wątku, ale ogólnie cuda dzieją się z tym autem.Wczoraj np. podczas jazdy autostradą dwa razy zgasł i po długim kręceniu dopiero załapał
Musashi Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 pytam, bo kolega w passacie ma -100 na wszystkich tzn ze sie zacinaja, albo bardzo niska jakosc paliwa Nie chce zaśmiecać wątku, ale ogólnie cuda dzieją się z tym autem.Wczoraj np. podczas jazdy autostradą dwa razy zgasł i po długim kręceniu dopiero załapał zaloz nowy watek
ocinus Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 Kolego Lulek widzę że masz problem z zapowietrzaniem w przenośni silnika. Ja barowałem się 5 miesięcy z tym że auto gasło podczas jazdy co się okazało to gasło z braku paliwa przez przekaźnik pompy który czasami działał, a czasami nie. Jest też możliwość że vacum pompa szwankuje tak jak koledzy piszą, a czy masz problemy z porannym odpalaniem bo jak nie to vacum raczej powinno być ok.
ziutek--wroclaw Opublikowano 12 Listopada 2010 Autor Opublikowano 12 Listopada 2010 Musashi, dzisiaj wymieniłem vacum bez sprawdzania na inna 100% dobrą, miałem okazje kupić a wymiana to 20min pracy więc się pokusiłem, ale niestety auto jak jeździło tak jeździ kiepso z dołu, podłącze jeszcze dzisiaj kompa i sprawdze czy cos przy bipach się polepszyło. czyżby to jednak pd?
Musashi Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 jeszcze pompa w zbiorniku, jezeli niepomoze pozostaja wiec PD... pisalem tobie ze zamiast wymieniac taniej pomierzyc cisnienie paliwa...
ziutek--wroclaw Opublikowano 12 Listopada 2010 Autor Opublikowano 12 Listopada 2010 bipy sprawdzone teraz sa ~58 , 45 , 25 , 57. czyli lepsze. pompe wymieniłem bo miałem za 100zł więc tyle bym zapłacił za posprawdzanie, jeszcze sprawdze w baku, ale słyszałem ze jak ta pada to np. filtr paliwa nie jest zapełniony do pełna a u mnie full. i poprawiła sie dynamika w górnych obrotach silnika.
audiomaniak Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 Koledze jak padła w passacie ta w baku pompa to w ogóle nie zapalał. Patrzyłeś czy masz dobrze ustawione wałki rozrządu???
Musashi Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 padajace pompy spietrzajace w poczatkowym okresie czesto niewyrabiaja z wydatkiem paliwa. niby wszystko jest w porzadku ale...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się