Kowi87 Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 ok ,dzieki panowie ale taki 1,8 t bedzie tanszy w utrzymaniu niz disel 1.9 ? nie będzie Koszty utrzymania będą porównywalne, awaryjność też, co nie zmienia faktu że jaki kolwiek swap wyjdzie Ci bokiem jeśłi sam tego nie robisz :gwizdanie:
Zaleczeq Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 ok ,dzieki panowie ale taki 1,8 t bedzie tanszy w utrzymaniu niz disel 1.9 ? nie będzie Koszty utrzymania będą porównywalne, awaryjność też, co nie zmienia faktu że jaki kolwiek swap wyjdzie Ci bokiem jeśłi sam tego nie robisz :gwizdanie: racja dlatego tak jak chłopaki juz Ci pisali jak duzo chcesz jezdzic 1.9TDi a jak mniej to 1.8T
Luka3s Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 ile razy można powtarzać, że dieslem będzie taniej się jeździło, to dość logiczne. Wszystko właściwie zależy od Twojej kieszeni... i tyle... ale chyba jak masz taki dylemat to jednak postaw na TDI i już.
seves Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 ok ,dzieki panowie ale taki 1,8 t bedzie tanszy w utrzymaniu niz disel 1.9 ? nie rozumiem czym sie sugerujesz dochodzac do faktu ze 1.8T bedzie tanszy w utrzymaniu.. Diesel mniej pali wiec bedzie tanszy w utrzymaniu i dosc duzo tanszy;) chyba ze do 1.8T wsadzisz gaz.. jesli 1.8T z gazem to z kolei on bedzie znacznie tanszy w utrzymaniu.. pytanie za ile kupisz dane auto.. ile razy można powtarzać, że dieslem będzie taniej się jeździło, to dość logiczne. Wszystko właściwie zależy od Twojej kieszeni... i tyle... ale chyba jak masz taki dylemat to jednak postaw na TDI i już. Dokladnie tak jak pisze Kolega Luka3s dodatkowo.. jesli dla Ciebie najwazniejsza jest ekonomia (bo ciagle pytasz co bedzie tansze w eksploatacji) to wg mnie wszystko zalezy od tego ile km rocznie masz zamiar robic.. a na to pytanie odpowiesz sobie tylko Ty
maxus24 Opublikowano 12 Listopada 2010 Autor Opublikowano 12 Listopada 2010 mnie nie chodzilo o taniej czyli o spalanie i cene oleju napedowego tylko o ceny czesci silnika i awaryjnosc
Kowi87 Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 mnie nie chodzilo o taniej czyli o spalanie i cene oleju napedowego tylko o ceny czesci silnika i awaryjnosc to też odpisałem porównywalne :gwizdanie:
Luka3s Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 Nie chce byc nie miły, ale czego ty jeszcze nie rozumiesz ??
Kowi87 Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 Nie chce byc nie miły, ale czego ty jeszcze nie rozumiesz ?? koledze chodzi o częsci a nie to czy diesel spali mnie od benzyny bo to wiadoma część eksploatacji :gwizdanie: Tarcze i klocki mają takie same, rozrząd jest tańszy w benzynie(ale tego raz na rok sie nie robi wiec rżónica jest nie odczuwalna) wycieraczki żarówki to samo amortyzatory tyż Awaryjnosc to tylko zalezy jaką promocje wyrwiesz z rynku zaraz poleca komenty typu ze w dieslu sprzęgła dwumasy czesto padają, tak padają jak sie kupuje "okazje" noi płyny oleje jeden hooj
Dev Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 dwumas masz w T i TD jezeli chcesz szybkie ekonomiczne auto to kup 1.8T + LPG SQ no i oczywiscie z QQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQ
Flyer Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 Flyer jest najlepszym tego przykładem ze nie warto tego robic pod wzgledem finansowym :decayed: nie rozumiem tego... wiesz ile kosztowal moj swap?
Dev Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 podejrzewam że niemało no chyba że dostałeś wszystko do SWAP-a za darmo
Luka3s Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 a ile kosztował :> ??[br]Dopisany: 12 Listopad 2010, 14:19_________________________________________________ Nie chce byc nie miły, ale czego ty jeszcze nie rozumiesz ?? koledze chodzi o częsci a nie to czy diesel spali mnie od benzyny bo to wiadoma część eksploatacji :gwizdanie: Tarcze i klocki mają takie same, rozrząd jest tańszy w benzynie(ale tego raz na rok sie nie robi wiec rżónica jest nie odczuwalna) wycieraczki żarówki to samo amortyzatory tyż Awaryjnosc to tylko zalezy jaką promocje wyrwiesz z rynku zaraz poleca komenty typu ze w dieslu sprzęgła dwumasy czesto padają, tak padają jak sie kupuje "okazje" noi płyny oleje jeden hooj no to to info miał podane wyżej.
Kowi87 Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 a ile kosztował :> ??[br]Dopisany: 12 Listopad 2010, 14:19_________________________________________________ Nie chce byc nie miły, ale czego ty jeszcze nie rozumiesz ?? koledze chodzi o częsci a nie to czy diesel spali mnie od benzyny bo to wiadoma część eksploatacji :gwizdanie: Tarcze i klocki mają takie same, rozrząd jest tańszy w benzynie(ale tego raz na rok sie nie robi wiec rżónica jest nie odczuwalna) wycieraczki żarówki to samo amortyzatory tyż Awaryjnosc to tylko zalezy jaką promocje wyrwiesz z rynku zaraz poleca komenty typu ze w dieslu sprzęgła dwumasy czesto padają, tak padają jak sie kupuje "okazje" noi płyny oleje jeden hooj no to to info miał podane wyżej. nie miał bo truliście ciagle o spalaniu i o tunningach, a co do swapa ten pomysł umrze tak samo jak reszta takich pomysłów bez finału(czyli dokonanego swapu) raz na miesiąc taki pomysł ktoś rzuca o swapie i cisza, tylko Flyer dokonał tego co załozył
seves Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 oj Kowi87 bo jakby nie bylo spalanie to wg mnie najwazniejszy czynnik ktory odpowiada za "kase" :gwizdanie: przynajmniej jesli chodzi o 1.9TDI i 1.8T - oba sa malo awaryjne wiec wg mnie nie warto zastanawiac sie nad tym co pada.. bo wszystko zalezy tylko i wylacznie od tego na jaki egzemplarz trafisz a tego chyba Kolega nie zalozy.. mialem passata 1.9TDI 130 i a4 1.8T 150 i rozrzad tez w porownywalnej kasie wymienialem jakos 800pln tu i tu.. oczywiscie z pompa i robocizna Flyer akurat podobno niezle wyszedl nawet finansowo na swapie ale to glownie przez to ze mogl w dobre kasie sprzedac czesci z wypasionej eSy i ze swojego 2,5 ALT pojdzie pewnie za grosze i wg mnie kasa na pewno sie nie zwroci.. poza tym chyba lepiej zamknac ten watek bo do niczego w sprawie swapa chyba tu nie dojdziemy najodpowiedniejsza w tym przypadku bedzie zmiana auta po prostu..
Kowi87 Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 oj Kowi87 bo jakby nie bylo spalanie to wg mnie najwazniejszy czynnik ktory odpowiada za "kase" :gwizdanie: przynajmniej jesli chodzi o 1.9TDI i 1.8T - oba sa malo awaryjne wiec wg mnie nie warto zastanawiac sie nad tym co pada.. bo wszystko zalezy tylko i wylacznie od tego na jaki egzemplarz trafisz a tego chyba Kolega nie zalozy.. mialem passata 1.9TDI 130 i a4 1.8T 150 i rozrzad tez w porownywalnej kasie wymienialem jakos 800pln tu i tu.. oczywiscie z pompa i robocizna Flyer akurat podobno niezle wyszedl nawet finansowo na swapie ale to glownie przez to ze mogl w dobre kasie sprzedac czesci z wypasionej eSy i ze swojego 2,5 ALT pojdzie pewnie za grosze i wg mnie kasa na pewno sie nie zwroci.. poza tym chyba lepiej zamknac ten watek bo do niczego w sprawie swapa chyba tu nie dojdziemy najodpowiedniejsza w tym przypadku bedzie zmiana auta po prostu..
Luka3s Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 co w ogóle się uparłeś na ten swap tak skoro to wyjdzie drożej tak apropo :> ??
Dev Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 bo mysli ze kupił sobie zajebi.....y samochodzik i do tego doreza tylko silniczek i bedzie :good: :good: :polew: :polew: :polew: :polew:
maxus24 Opublikowano 13 Listopada 2010 Autor Opublikowano 13 Listopada 2010 juz pisalem wczesniej ze jesli bym mial zmienic samochod to z jakim silnikiem najlepiej
Luka3s Opublikowano 13 Listopada 2010 Opublikowano 13 Listopada 2010 bo mysli ze kupił sobie zajebi.....y samochodzik i do tego doreza tylko silniczek i bedzie :good: :good: :polew: :polew: :polew: :polew: nie śmiej się z kolegi, ma ważny dylemat :> Kup 1.9 TDI i sobie zmozisz na moc i bedziesz happy i koniec!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się