Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Problem z wskaźnikiem temperatury silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznei mam następujący problem rano gdy odpaliłem silnik wskaźnik temperatury skoczył na 100' stopni dosłownie bo paru sekundach gdy przejechałem troche wskaźnik temp. wskazywał już ponad 130 stopni i wyszedł za skale.... Dodam że miałem tak już wcześniej , podłaćzyłem vaga zrobiłem testy wskazówka z pozycji 90' wychyliła sie na maxa aż dotchneła obwódki wskaznika i wróciął spowrotem na 90 ..... zrobiłem tka pare razy i wskazówka wyraźnie sie obniżyłą wskazywała juz 80 i od tego momentu startowałą ...:/ po paru dniach opadła na zero i zaczeła pokazywac normalnie po przejechaniu jakiegos odcinak gdy silnik sie nagrzał 90' , problem ten powrócił i nie wiem co teraz czy znowu bawić sie vagiem czy spróbowac to jakoś naprawić ...?

Dodam że silnik sie nei przegrzewa płynunie ubywa i wyglada na oki na kompei nie wyskuja błeduy zwiazane z przegrzewaniem silnika wiec wina lezy po stronie wskaźnika ... ale zegarów czy może termostat już jakoś sie psuje/ zawiesza czy coś ... ? jak myslicie gdize w tym silniku ALT 2.0 moge znaleść termostat ...? Z góry dzięki za pomoc czy ktoś spotkał sie z takimi jazdami ...?

Opublikowano

Termostat napewno nie,wg.mnie czujnik temperatury

Opublikowano

czujnik do wymiany ale tylko ori, fajnie ze tak szybko ECU dostaje sygnal, auto wowczas mniej pali ale moze byc problem z rozruchem jak przyjdzie niska temperatura

Opublikowano

czujnik do wymiany ale tylko ori, fajnie ze tak szybko ECU dostaje sygnal, auto wowczas mniej pali ale moze byc problem z rozruchem jak przyjdzie niska temperatura

Na desce to odczyt z G2 , G62 może dobrze wskazywać :wink4:

Opublikowano

ja mam tak, ale ze wskaznikiem paliwa , raz bije do konca skali drugi raz lezy na zero , a jak w niego stukne to pokazuje ok, nie wiem co jest grane, z temperatura to mialem tak , ze stala na 70 stopni, wymienilem czujnik na zielony, bo ewidetnie na vagu wywalalo blad, ale to nic nie dalo, pomiary z Vag wyszly ok, a jednak po wymianie termostatu wszystko sie uspokoiło :>

Opublikowano

Mialem podobnie. Wskazowka pokazywala jak chciala, az w koncu przestala pokazywac cokolwiek. Na Vag'u zero bledow. Okazal sie uszkodzony silniczek od wskazowki temperatury w samym liczniku.

Opublikowano

Witam mam taki sam problem wymienilem termostat i czujnik temperatury i dalej to samo raz pokazuje dobrze raz 130 stopni. Dzisiaj gdy silnik byl właczony temperatura wynosila 90 gdy wyłaczyłem zapłon wskazówka skoczyła na 130 . Moze jakis przekaźnik padnięty sam już nie wiem.Może ktoś pomoże? Z góry dziękuje.

Opublikowano

Witam mam taki sam problem wymienilem termostat i czujnik temperatury i dalej to samo raz pokazuje dobrze raz 130 stopni. Dzisiaj gdy silnik byl właczony temperatura wynosila 90 gdy wyłaczyłem zapłon wskazówka skoczyła na 130 . Moze jakis przekaźnik padnięty sam już nie wiem.Może ktoś pomoże? Z góry dziękuje.

A jakiej firmy czujnik założyłeś ? Sprawdziłeś wtyczkę czy nie jest zaśniedziała ?

Opublikowano

Witam czujnik orginalny audi.Nie wiem jakiej firmy. Mechanik zakladal , a gdzie znajde ten czujnik pod maska bo nie wiem czy czyscil wtykę?[br]Dopisany: 21 Grudzień 2010, 15:29_________________________________________________Pomoże ktos?

Opublikowano

Witam czujnik orginalny audi.

Ale gdzie go kupił/kupiłeś ?

Opublikowano

Mechanik kupował wiem że kosztowal 35 złotych.I mówił że orginalny.

:polew:

I wszystko wiemy :cool1:

Opublikowano

ok dzieki musze sprawdzic wtyke i zobacze jakiej firmy jest .

Nie ma być jakiejś firmy , tylko ma być ORI :cool1:

Opublikowano

Witam czyszczenie nic nie dało czujnik ori co jeszcze moze byc oprócz tego, czujnik ok termostat tez, jest moze jakis przekaznik miedzy zegarem a czujnikiem czy to idzie bezpośrednio? Dodam że wszystkie zegary chdzą perfekt oprócz wskaźnika temp.[br]Dopisany: 21 Grudzień 2010, 17:59_________________________________________________Zegar stoi na 130 stopniach jak włacze zapłon to drgnie jakis centymetr wyłacze to wraca na 130

Opublikowano

... czujnik ori co jeszcze moze byc oprócz tego, czujnik ok

za 35 złoty na pewno nie jest ORI :cool1:

Opublikowano

to ile ori kosztuje

[br]Dopisany: 21 Grudzień 2010, 18:35_________________________________________________a oprócz czujnika co może byc uszkodzone

Opublikowano

ja obstawiam silniczek w zegarze, wskazania zegara nie maja wtedy nic wspolnego z faktyczna temperaturą. na vagu mialem 89-90 a na zegarku ledwo nad 50 a czasem jak sie zawiesił to zostawał na ok 80 i traktował to jak zero przy nastepnym odpale i grzał to teoretycznej 130 a praktycznej 90. przyzwyczailem sie do tego.. choc troche mnie wnerwia ze nie wiem czy silnik sie zagrzał czy nie.. czy własnie pokazuje dobra temp czy moze znowu jest zawieszony. czekam do wiosny i pomajstruje z zegarem:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...