gregor_gg 0 Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 Witam! Przeszukałem całe forum i nie znalazłem podobnego problemu jak mój. A mianowicie mam taki problem z drążkiem zmiany biegów: gdy wrzucę 6-ty bieg a potem robię redukcję na 5-ty bieg (bezpośrednio) to drążek kiwa się na lewo i prawo. Nie stoi sztywno w pozycji środkowej. Powraca do normalnej pozycji po wrzuceniu wstecznego, a czasami po szybszym poruszaniu drążka w lewo i prawo. Gdy redukując z 6-tki na 5-tkę najpierw dam na luz potem wrzucę 5-tkę problemu nie ma. Z tego co sam zaobserwowałem to problem jest przy wybieraku. Odpiąłem drążek od skrzyni i tak sprawdziłem. Jak macie jakieś pomysły, to piszcie proszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rav 1 Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 Zgodnie z opisem Twojego profilu powinieneś mieć skrzynię 5-cio biegową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor_gg 0 Opublikowano 9 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 Zgodnie z opisem Twojego profilu powinieneś mieć skrzynię 5-cio biegową Właśnie nie mogę się doczytać wersji silnika, ale chyba teraz jest OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ocinus 0 Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Jak to jest AVF to na pewno jest 6 biegów, a z AWX są 5 biegowe. Silnik AVF ma inny moment obrotowy ( 310 Nm) niż AWX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor_gg 0 Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Przeczytajcie jeszcze raz wątek. Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor_gg 0 Opublikowano 16 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2013 Witam! Odgrzewam temat, bo właśnie rozwiązałem problem. Chciałbym opisać co się stało. Może komuś się przyda. Od czasu zaobserwowania problemu miałem, że tak powiem napady myśli co może być nie tak aż w końcu doszedłem co i jak. No ale do konkretu. Odkręciłem pokrywę na skrzyni biegów od strony wybieraka (tam gdzie włącznik wstecznego). Zauważyłem, że jest uszkodzona jedna ze śrub zderzakowych i urwana blacha po której te zderzaki się ślizgają. Wymieniłem śruby na nowe. Wałek wybieraka zakupiłem używany z uszkodzonej skrzyni (chociaż da się przyspawać ową blachę). Teraz wszystko hula jak należy. Poniżej zdjęcia. Pierwsze pokazuje jak powinien wyglądać dobry wybierak, a drugie pokazuje urwaną blachę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major 1 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2013 witam,opisze Wam moje sytuacje a mianowicie-opadl mi caly drazek o jakies 2 cm, teraz niema blokady aby wbic bieg wsteczny, 3asami przy wbijaniu 1 wchodzi R, moze ktos pomoze jak w temacie i 3a mozna cokolwiek zrobic rozbierajac to z gory dzieks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się