kos43 Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 Panowie wyplułem panewke w swoim 1.8t aeb b5 radość ogromna laweciarz nie dowierzał jak usłyszał że zajeździłem 1.8t sprawdzam teraz pierścienie które mają duży luz bo 0,95mm czy ktoś wie jaki jest minimalny i max luz na pierścieniach bo nie wiem czy opłaca mi sie remontować silnik z GóRy dziękuję !
adrianus Opublikowano 9 Listopada 2010 Opublikowano 9 Listopada 2010 to co ty karwa zrobiles z tym samochodem?
kos43 Opublikowano 9 Listopada 2010 Autor Opublikowano 9 Listopada 2010 wygląda na to że eksploatowałem go w nieodpowiedni sposób tak na serio to często paliłem gume bo miałem oponki do wymiany złapało ją jak sprawdzałem przy ilu zamykam obrotomierz na pierwszym drugim trzecim i czwartym biegu po wstępnych oględzinach pompy oleju wygląda na to że też nie była pierwszej świerzości na ściankach obudowy są dosyć znaczne rysy silnik był zalany syntetykiem mobil 5w50 mam zamiar wrzucić nową korbe śruby do stopy korbowodów wał panewki i pompe oleju + uszczelnienia tylko nie wiem czy sie opłaca bo nie znam maksymalnego luzu na pierścieniach i nigdzie nie moge znaleść dosam że głowica ma nowe uszczelniacze zaworowe i jest szczelna nowy rozrząd pompa wody.... przydał by sie łańcuszek wałków rozrządu....
kyniu Opublikowano 10 Listopada 2010 Opublikowano 10 Listopada 2010 O kur.......twoim stylem jazdy silnik po remoncie długo nie pociągnie
kos43 Opublikowano 10 Listopada 2010 Autor Opublikowano 10 Listopada 2010 juz bede grzeczny obiecuje znalazłem juz ten luz dla informacji podam że w moim silniku ten luz wynosi od 0.30 do 0.50 mm Pozdrawiam wszystkich forumowiczów temat uważam za zamknięty Połamania kierownic Panowie
Kimi Opublikowano 10 Listopada 2010 Opublikowano 10 Listopada 2010 tak na serio to często paliłem gume bo miałem oponki do wymiany złapało ją jak sprawdzałem przy ilu zamykam obrotomierz na pierwszym drugim trzecim i czwartym biegu :laghing2: A tak serio - to może wykorzystaj okazję i zakuj go?
Maxcudo Opublikowano 10 Listopada 2010 Opublikowano 10 Listopada 2010 Nie warto remontowac. Szlif walu, nowe panewki, uszczelki etc. Kosz taki sam jak 2 silnik. Tez to przerobilem wlasnie z panewka na 1 tloku. Tylko ze z mojej zostal tylko kawalek, a reszta lezy w miske w wielku malutkich kawalkach =] Pozdrawiam
kos43 Opublikowano 12 Listopada 2010 Autor Opublikowano 12 Listopada 2010 hehee kolega Maxcudo ma całkowitą rację nie opłaca się remontować w moim przypadku prawdopodobnie od podwyższonej temperatury rozbiło prowadnice zaworowe bo sciągałem głwice kilka tys temu i zaworki trzymaly sie sztywno teraz lataja zakucie to spory wydatek same korby kosztuja 2500 zl wole kupic pare silnikow
gregory Opublikowano 14 Listopada 2010 Opublikowano 14 Listopada 2010 Miszcz :> Mam na sprzedaż blok, tłoki i korby od AEB jakby co. Glowice też tam jakieś leżą dwie.
kos43 Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Opublikowano 15 Listopada 2010 a skad masz te klamoty mistrzu? zgaduje czy Ty rowniez przedobrzyles ze swoja niunia? musze kupic kompletny silnik z mozliwie najmniejszym przebiegiem zeby nie pchac sie w koszty z uszczelkami srubami do korb glowicy itd itd:) w kazdym razie gdyby moje plany sie zmienily dam Ci znac dziekuje za oferte:)
Pucek Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 a skad masz te klamoty mistrzu? zgaduje czy Ty rowniez przedobrzyles ze swoja niunia? musze kupic kompletny silnik z mozliwie najmniejszym przebiegiem zeby nie pchac sie w koszty z uszczelkami srubami do korb glowicy itd itd:) w kazdym razie gdyby moje plany sie zmienily dam Ci znac dziekuje za oferte:) bo to Mistrz a na poważnie, Gregory takie AEB ma w jednym palcu
gregory Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 musze kupic kompletny silnik z mozliwie najmniejszym przebiegiem zeby nie pchac sie w koszty z uszczelkami srubami do korb glowicy itd itd:) To powodzenia :gwizdanie: Może uda ci się trafić jakąś sztukę testową która zaległa w magazynie audi i tera się kapli i na allegro ją wystawili :> ps. Śrub od korb nie musisz wymieniać po każdym rozkręceniu silnika. Śruby od głowicy owszem.
312MC Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 Mam dwa silniki 1.8T AEB oba ponizej 150tys km
sołtys85 Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 Moskal z wawy ma sprzedaż aeb po wym rozrządu za jakieś 1,5k chyba chciał opchnąć.
kos43 Opublikowano 16 Listopada 2010 Autor Opublikowano 16 Listopada 2010 gregory NASA chce mi pomoc:D slyszalem ze maja jakies1.8T 8000km i 12000NM ktore pali mniej niz skuter to dla mnie za malo:D chlopaki napiszcie mi ile chcecie za te silniczki bo bede musial rozbic swinke wyciagnac co nieco ze skarpet... odezwe sie jak bede na kompie bo teraz pisze z tel jestem w trasie:)
gregory Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 Mam dwa silniki 1.8T AEB oba ponizej 150tys km Pewnie oba na palecie i w przebieg trzeba uwierzyć na słowo Znam te historie.
312MC Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 Mam dwa silniki 1.8T AEB oba ponizej 150tys km Pewnie oba na palecie i w przebieg trzeba uwierzyć na słowo Znam te historie. Brzytko mówiąc to na palete to może stawiasz klocka z rana bo silniki mam w aucie a jak nie to i tak jest u mnie możliwość odpalenia po za autem...nie wiesz to sie nei wtracaj
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się