Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Obróciłem panewkę w swoim Audi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie wyplułem panewke w swoim 1.8t aeb b5 radość ogromna laweciarz nie dowierzał jak usłyszał że zajeździłem 1.8t :evil::D sprawdzam teraz pierścienie które mają duży luz bo 0,95mm czy ktoś wie jaki jest minimalny i max luz na pierścieniach bo nie wiem czy opłaca mi sie remontować silnik :) z GóRy dziękuję ! :)

Opublikowano

to co ty karwa zrobiles z tym samochodem?

Opublikowano

wygląda na to że eksploatowałem go w nieodpowiedni sposób :D

tak na serio to często paliłem gume bo miałem oponki do wymiany złapało ją jak sprawdzałem przy ilu zamykam obrotomierz na pierwszym drugim trzecim i czwartym biegu :P:D

po wstępnych oględzinach pompy oleju wygląda na to że też nie była pierwszej świerzości na ściankach obudowy są dosyć znaczne rysy :) silnik był zalany syntetykiem mobil 5w50

mam zamiar wrzucić nową korbe śruby do stopy korbowodów wał panewki i pompe oleju + uszczelnienia tylko nie wiem czy sie opłaca bo nie znam maksymalnego luzu na pierścieniach i nigdzie nie moge znaleść :) dosam że głowica ma nowe uszczelniacze zaworowe i jest szczelna nowy rozrząd pompa wody.... przydał by sie łańcuszek wałków rozrządu....

Opublikowano

O kur.......twoim stylem jazdy silnik po remoncie długo nie pociągnie

Opublikowano

juz bede grzeczny obiecuje :D znalazłem juz ten luz dla informacji podam że w moim silniku ten luz wynosi od 0.30 do 0.50 mm

Pozdrawiam wszystkich forumowiczów temat uważam za zamknięty :) Połamania kierownic Panowie :D

Opublikowano

tak na serio to często paliłem gume bo miałem oponki do wymiany złapało ją jak sprawdzałem przy ilu zamykam obrotomierz na pierwszym drugim trzecim i czwartym biegu

:laghing2:

A tak serio - to może wykorzystaj okazję i zakuj go? :naughty:

Opublikowano

Nie warto remontowac. Szlif walu, nowe panewki, uszczelki etc. Kosz taki sam jak 2 silnik. Tez to przerobilem wlasnie z panewka na 1 tloku. Tylko ze z mojej zostal tylko kawalek, a reszta lezy w miske w wielku malutkich kawalkach =]

Pozdrawiam

Opublikowano

hehee kolega Maxcudo ma całkowitą rację nie opłaca się remontować :D w moim przypadku prawdopodobnie od podwyższonej temperatury rozbiło prowadnice zaworowe bo sciągałem głwice kilka tys temu i zaworki trzymaly sie sztywno teraz lataja :)

zakucie to spory wydatek same korby kosztuja 2500 zl :) wole kupic pare silnikow :D

Opublikowano

Miszcz :>

Mam na sprzedaż blok, tłoki i korby od AEB jakby co. Glowice też tam jakieś leżą dwie.

Opublikowano

a skad masz te klamoty mistrzu?:D zgaduje czy Ty rowniez przedobrzyles ze swoja niunia?:D musze kupic kompletny silnik z mozliwie najmniejszym przebiegiem zeby nie pchac sie w koszty z uszczelkami srubami do korb glowicy itd itd:) w kazdym razie gdyby moje plany sie zmienily dam Ci znac dziekuje za oferte:)

Opublikowano

a skad masz te klamoty mistrzu?:D zgaduje czy Ty rowniez przedobrzyles ze swoja niunia?:D musze kupic kompletny silnik z mozliwie najmniejszym przebiegiem zeby nie pchac sie w koszty z uszczelkami srubami do korb glowicy itd itd:) w kazdym razie gdyby moje plany sie zmienily dam Ci znac dziekuje za oferte:)

bo to Mistrz :decayed:

a na poważnie, Gregory takie AEB ma w jednym palcu :wink4:

Opublikowano

musze kupic kompletny silnik z mozliwie najmniejszym przebiegiem zeby nie pchac sie w koszty z uszczelkami srubami do korb glowicy itd itd:)

To powodzenia :gwizdanie: Może uda ci się trafić jakąś sztukę testową która zaległa w magazynie audi i tera się kapli i na allegro ją wystawili :>

ps. Śrub od korb nie musisz wymieniać po każdym rozkręceniu silnika. Śruby od głowicy owszem.

Opublikowano

Moskal z wawy ma sprzedaż aeb po wym rozrządu za jakieś 1,5k chyba chciał opchnąć.

Opublikowano

gregory NASA chce mi pomoc:D slyszalem ze maja jakies1.8T 8000km i 12000NM ktore pali mniej niz skuter :D to dla mnie za malo:D chlopaki napiszcie mi ile chcecie za te silniczki bo bede musial rozbic swinke wyciagnac co nieco ze skarpet...:D odezwe sie jak bede na kompie bo teraz pisze z tel jestem w trasie:)

Opublikowano

Mam dwa silniki 1.8T AEB oba ponizej 150tys km

Pewnie oba na palecie i w przebieg trzeba uwierzyć na słowo :) Znam te historie.

Opublikowano

Mam dwa silniki 1.8T AEB oba ponizej 150tys km

Pewnie oba na palecie i w przebieg trzeba uwierzyć na słowo :) Znam te historie.

Brzytko mówiąc to na palete to może stawiasz klocka z rana bo silniki mam w aucie a jak nie to i tak jest u mnie możliwość odpalenia po za autem...nie wiesz to sie nei wtracaj :evil:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...