czesia Opublikowano 10 Listopada 2010 Opublikowano 10 Listopada 2010 Witam, podczas przyspieszania (ok 2500 obr) z pedałem w podłodze złapałem notlaufa po zgaszeniu i uruchomieniu silnika wszystko ok,sprawdziłem błędy, wyskoczył błąd 17965 "przekroczona granica regulacji turbodoładowania" ,innym razem notlauf wystąpił przy 3500 obr. Podczas logowaniu auta zauważyłem że sztanga pracuje w granicy 2 cm i na początku jej pracy jakby szarpała dodatkowo słyszę jakby świergotanie z okolic gruchy podciśnienia czy to jest normalne? Auto ma 181kkm do tej pory sprawuje się idealnie ,sprawdziłem zawór N75 pod względem elektrycznym-ok (16,4 ohma),napięcia ok,węzyki podciśnienia wydają się ok.Zrobiłem komplet logów zgodnie ze wskazówkami z forum proszę o wyrozumiałość są to moje pierwsze logi: statyczne 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fa4d5d15c6d855aa.html 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9a8b8dcca4e14b43.html 002 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/29a3aa4cfc3c34f6.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/efdff44ce224a0c6.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/196ab2fd5a299049.html 007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5ad18d7791b88568.html 013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b9c5de0ffbcab89b.html 018 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e1053dbc6f0d8c8d.html 023 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/19a25b7d109b8a3c.html BS 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0532d8715e558f3f.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8a844c441be01a6c.html 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/434755c7c795ef29.html dynamiczne 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b2bb4f58a531d432.html 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/907f1d7884d82669.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ae0ba4dff9ed8a80.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/31af786b093f9ecb.html 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/38be840d7fcd5677.html 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7a2e6c60bf44aa04.html 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/637a726d26eeae6a.html z góry dziękuję i pozdrawiam
banshee Opublikowano 10 Listopada 2010 Opublikowano 10 Listopada 2010 Po pierwsze to sprawdzaj co ci wyszło w tym excelu przed wrzuceniem na forum... - już widzisz? Należałoby zrobić kilka logów 011Dyn jedne po drugim (przynajmniej 4) wówczas byłoby widać więcej... Prawdopodobnie zacinają się kierownice w turbinie, bo najpierw ciśnienie idzie w góre, później poniżej, ale przeładowania nie widać stąd ta prośba.
czesia Opublikowano 16 Listopada 2010 Autor Opublikowano 16 Listopada 2010 ok zrobię, a czy w kolumnie 10 logu 000 statycznego nie jest za duża wartość i z czym to może być związane, jak wg was prezentuje się przepływka i ogólnie cały silnik z tego co zaobserwowałem temperatura silnika mogła by być trochę wyższa.[br]Dopisany: 11 Listopad 2010, 10:12_________________________________________________Zrobiłem trochę porządku w tym excelu logi powinny być bardziej czytelne.[br]Dopisany: 12 Listopad 2010, 15:53_________________________________________________Zrobiłem tak jak radził banshee 4 logi 011 dynamiczne co z tych moich logów można wyczytać?? 1 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b9ffd876ff51b6ac.html 2 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2bb6d453be76c46a.html 3 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9744d06ef3d5eb81.html 4 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/438feb5cc55dcbe1.html
banshee Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 Co do turbiny to wyraźnie pracuje poprawnie - nic jej nie dolega. Może ją rozruszałeś... :> Co do logów to jak najprędzej skoryguj synchronizację wałka rozrządu - 004 statyczny, 4 kolumna ma być ustawione na "0" lub najbliżej jak się da. Zdejmij osłonę górną, klucz 13 - 20min zabawy z Vagiem. Do całości można by wymienić termostat, bo nie trzyma już 90st.C. Reszta OK
czesia Opublikowano 17 Listopada 2010 Autor Opublikowano 17 Listopada 2010 Na początku wielkie podzienkowania dla banshee-ego, turbinka chyba rzeczywiście się rozruszała nawet podczas robienia samych logów,porawiłem też korekcję synchronizacji wałka rozrządu,auto lepiej się wkręca na obroty, żadnych poszarpywań przy przyspieszaniu,na wolnych obrotach pracuje bardzo równo, ogólnie silnik pracuje zauważalnie lepiej, a tutaj logi po korekcji: 004 statyczny http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/87cd8e1db1fb7437.html 004 dynamiczny http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9c6c0f0aad4ed57b.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się