madseason 0 Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Witam. Ostatnio silnik zaczął przerywać podczas przyspieszania najpierw na gazie, pozniej również na benzynie. Wrzuciłem do niego nowe świece, mechanik powiedział, że problem tkiw na 3 cylindrze, wokół świecy było troche oleju, i przysmarzona nakładka na świece (fajka czy jak to siętam nazywa). Uznał, że jak wymiana świec nie pomoże to trzeba wymienić cewkę w komplecie z kablami. Przez jakieś 10km było wszytsko ok, ale znowu zaczął przerywać, trząść podczas przyspiesznania. Zamówiłem używke (cewka w komplecie z kablami) zamontowałem i znowu przez chwilkę było ok, a później znowu te same objawy. Czuć jakby miał góra 50% mocy, jak wciskam gaz na maxa to trzęsie strasznie i powolutku przyspiesza, jak wciskam delikatnie gaz, to przyspiesza trochę żwawiej, ale i tak zamula. Co mam dalej sprawdzać, pomysły mi sięwyczerpały, kable wysokiego napięcia, przepustnica, czy może to problem z ganizdem świecy - mechanik mówił że gwinty są niedalekie przekręcenia?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Na poczatek VAG i logi z przepłwyki, czasów wtrysku, sondy oraz sprawdz czujnik temp do ECU. Do kontroli szczelnosc dolotu szczególnie odma, sprawdz kompresje na cylindrach. Zobacz gdzie masz podpiety kabel od instalacji LPG dajcy stygnał o obrotach silnika, moze jest źle podpiety i uszkadza cewke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madseason 0 Opublikowano 10 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Na poczatek VAG i logi z przepłwyki, czasów wtrysku, sondy oraz sprawdz czujnik temp do ECU. Do kontroli szczelnosc dolotu szczególnie odma, sprawdz kompresje na cylindrach. Zobacz gdzie masz podpiety kabel od instalacji LPG dajcy stygnał o obrotach silnika, moze jest źle podpiety i uszkadza cewke. Jeśli chodzi o vag to nie ma żadnych nowych błędów, wszystkie te same, od maja 3 Faults Found: 00561 - Mixture Adaptation 12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-10 - - - Intermittent 01120 - Camshaft Adjustment 1 04-10 - Mechanical Malfunction - Intermittent Readiness: N/A ostatnio ten trzeci przestał się pojawiać. na wszystkich kanałach pod VAG wartości na zielono Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Sprawdziłbym czujnik Halla na wałku czy działa prawidłowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madseason 0 Opublikowano 10 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Sprawdziłbym czujnik Halla na wałku czy działa prawidłowo Poczytałem trochę i z tego co pamiętam robiłem skan VAGiem na wyłączonym silniku wtedy, po lekturze google dowiedziałem się że to chyba normale, że ten błąd wyskakuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 To nie jest normalne, u mnie nigdy sie nie pojawił taki bład na zgaszonym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeeJay_Kill 1 Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Twój problem ma związek z temperaturą, skoro po jakimś czasie powraca. Może to być jak najbardziej usterka czujnika Halla, bo skoro podmieniłeś już cewkę, świece i kable, to możemy przejść dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madseason 0 Opublikowano 10 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 przed chwila z odpietym przeplywomierzem bylem sie przejecha, brak poprawy. a gdzie ten czujnik halla i jak go sprawdzic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyniu 0 Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 możliwe że siada moduł wzmocnienia zapłonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Czujnik Halla jest z przodu silnika na wałku rozrzadu zawory ssace. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madseason 0 Opublikowano 13 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 A jak można sprawdzić cewke czy wyrzuca napięcie na świece? Do tego elementu mam największe wątpliwości. Czy jakoś vagiem można to sprawidzić?[br]Dopisany: 12 Listopad 2010, 10:26_________________________________________________ i problem rozwiązany, co prawda wymieniłem cewkę na 'nową' ale nie sprawdziłem kabli - było przebicie pod cewką, i silnik palil na 3 gary - problem zozwiązany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się