Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] 00542 - Needle lift Sensor (G80)


fantom89

Rekomendowane odpowiedzi

jest ok poza temp ktora moglaby byc ciut wieksza

Wiem, termostat jest do wymiany. No ale to co się nagle stało, że przestało przerywać i mulić :mysli:[br]Dopisany: 29 Kwiecień 2011, 14:32_________________________________________________No więc dzięki pomocy ciahciah ustawiłem dawkę paliwa na nastawniku. Wszystko pięknie ładnie, zero przerywania i mulenia. No i od wczoraj nagle muli i 2-3x przerwał. Dziś odpalam i po chwili zapaliła się kontrolka świeć żarowych. Podpiąłem VAG'a i znowu błąd wtrysku sterującego, skasowałem i teraz jest ok. Ale pewnie za jakiś czas znowu będzie to samo :/ Dołączam filmik z VAG'a: http://www.speedyshare.com/files/28922722/MOV00006.MP4. Swoją drogą raz klekocze jakby popychacze czy coś walilo i przy gazowaniu jest coraz bardziej, a raz jest ok :mysli:[br]Dopisany: 11 Czerwiec 2011, 21:37_________________________________________________up

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą raz klekocze jakby popychacze czy coś walilo i przy gazowaniu jest coraz bardziej, a raz jest ok :mysli:

obstawiam wtryski, u mnie raz na ruski rok po odpaleniu przez pierwszy 1km jazdy powodują klepanie przy dodawaniu gazu, takie metaliczne klepanie na panewkach spowodowane złą praca wtryskiwacza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie metaliczne klepanie na panewkach spowodowane złą praca wtryskiwacza

tak sie czasami zastanawiam czy Ty czytasz to co wypisujesz... bo odnosze wrazenie, ze nie... dawno juz takich bzdur nie bylo na tym forum

Do autora wątku..

Od ponad pol roku nie mozesz fury ogarnąć troche wstyd jak na uzytkownika tak szlachetnej marki...

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie metaliczne klepanie na panewkach spowodowane złą praca wtryskiwacza

tak sie czasami zastanawiam czy Ty czytasz to co wypisujesz... bo odnosze wrazenie, ze nie... dawno juz takich bzdur nie bylo na tym forum

Do autora wątku..

Od ponad pol roku nie mozesz fury ogarnąć troche wstyd jak na uzytkownika tak szlachetnej marki...

Pozdrawiam

Wstyd? Jak jesteś taki mądry to mi powiedz co jest problemem. Bo zakupiłem nowy wtrysk sterujący i do lutego wszystko było dobrze. Po tym czasie szarpało znowu, po ustawieniu dawki było ok i teraz ponownie jest problem. Gdyby po wymianie i ustawieniu dawki nic by nie pomagało wtedy by można mówić, że nic nie zrobiłem z autem. A moja wina, że raz jest, a raz nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie metaliczne klepanie na panewkach spowodowane złą praca wtryskiwacza

tak sie czasami zastanawiam czy Ty czytasz to co wypisujesz... bo odnosze wrazenie, ze nie... dawno juz takich bzdur nie bylo na tym forum

Argumenty podaj o jakich bzdurach ty mówisz? Już był jeden moderator na elektrodzie co myślał że jest guru, a potem mnie zbanował bym nie mógł wyjaśnić że się nie zna by nie wyjść na kompletnego idiotę. Podważ dowodami, faktami swoją wypowiedz. Nie sugeruj się jakimiś tam tekstami na necie tylko wiedzą praktyczna. Wiedza w necie jest na niskim poziomie. Ja ci udowodnię co napisałem ale najpierw chce poznać co masz do powiedzenia. No wiec czemu według ciebie takie metaliczne klepanie na panewkach spowodowane złą praca wtryskiwacza to BZDURY?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiec czemu według ciebie takie metaliczne klepanie na panewkach spowodowane złą praca wtryskiwacza to BZDURY

Zapoznaj się w budową silnika spalinowego... sam dojdziesz gdzie sie pomyliłes :)

Z mojej strony to wszystko w tym temacie. :)

Pozdrawiam serdecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o wyłożenie kawy na ławę, a nie zwodzenie za nos, unikanie odpowiedzi i chowanie głowy w piasek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc coraz gorzej teraz było z tym wtryskiem i już jestem umówiony do jednego mechanika, który stwierdził że można zmierzyć oporność wtrysku sterującego i będzie wiadomo czy jest sprawny. No ale dzisiaj po wymianie oleju wracam do domu i przy 160km/h nagle nie chciał już iść powyżej 3tys, a po chwili obroty spadały i wyłączył się samochód :wallbash: Zatrzymałem się, żeby ponownie odpalić ale już nie dało rady, tylko kręcił się rozrusznik. Dopiero po kilku razach jak dodawałem gazu to odpalił, jednak jak już odpalił to po chwili zdechł. W końcu chwycił i chodził jako tako ale jest taki dodatkowy metaliczny dźwięk. Sprawdziłem VAG'iem i mam błąd:

Friday, 24 June 2011, 22:18:41:0

VCDS-Lite Version: Release 1.0

Control Module Part Number: 038 906 018 R

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1632

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 06325

1 Fault Found:

00550 - Start of Injection Regulation

17-00 - Control Difference

---------------------------------------------------------------------------

Czyżby to przez wtrysk?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do pomiaru rezystancji to nie zawsze to działa 90-110 ma sprawny bodajrze ;)

co do błedu to raczej ropa nie dochodzi ;)

pewnie zapowietrzyles pompę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do pomiaru rezystancji to nie zawsze to działa 90-110 ma sprawny bodajrze ;)

co do błedu to raczej ropa nie dochodzi ;)

pewnie zapowietrzyles pompę ;)

A ten metaliczny dźwięk co może powodować? Ogólnie da się odpowietrzyć samemu pompę? Bo przejechałem 400km i nagle to się zaczęło dziać, chyba że już wcześniej dostało się powietrze. Dziś jako tako odpalił ale skakały obroty między 800-1000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do pomiaru rezystancji to nie zawsze to działa 90-110 ma sprawny bodajrze ;)

co do błedu to raczej ropa nie dochodzi ;)

pewnie zapowietrzyles pompę ;)

A ten metaliczny dźwięk co może powodować? Ogólnie da się odpowietrzyć samemu pompę? Bo przejechałem 400km i nagle to się zaczęło dziać, chyba że już wcześniej dostało się powietrze. Dziś jako tako odpalił ale skakały obroty między 800-1000.

jak metaliczny dzwiek to możliwe że pasek zrobił skok :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do pomiaru rezystancji to nie zawsze to działa 90-110 ma sprawny bodajrze ;)

co do błedu to raczej ropa nie dochodzi ;)

pewnie zapowietrzyles pompę ;)

A ten metaliczny dźwięk co może powodować? Ogólnie da się odpowietrzyć samemu pompę? Bo przejechałem 400km i nagle to się zaczęło dziać, chyba że już wcześniej dostało się powietrze. Dziś jako tako odpalił ale skakały obroty między 800-1000.

jak metaliczny dzwiek to możliwe że pasek zrobił skok :)

Znalazłem temat, gdzie pewna osoba ma podobne objawy czyli problemy z odpalaniem, szarpanie, przerywanie, falowanie obrotów i tak piszę o rozrządzie i zapłonie. Niestety nikt nie odpisał :/ Da się jakoś sprawdzić czy przeskoczył pasek bez rozbierania całego przodu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdejmij dekiel zaworów i zobacz czy któryś z popychaczy/zaworów się nie przytarł (nie wraca do położenia krzywek na wałku).

Obracaj powoli wałem i patrz jak zachowują się popychacze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do pomiaru rezystancji to nie zawsze to działa 90-110 ma sprawny bodajrze ;)

co do błedu to raczej ropa nie dochodzi ;)

pewnie zapowietrzyles pompę ;)

A ten metaliczny dźwięk co może powodować? Ogólnie da się odpowietrzyć samemu pompę? Bo przejechałem 400km i nagle to się zaczęło dziać, chyba że już wcześniej dostało się powietrze. Dziś jako tako odpalił ale skakały obroty między 800-1000.

jak metaliczny dzwiek to możliwe że pasek zrobił skok :)

Znalazłem temat, gdzie pewna osoba ma podobne objawy czyli problemy z odpalaniem, szarpanie, przerywanie, falowanie obrotów i tak piszę o rozrządzie i zapłonie. Niestety nikt nie odpisał :/ Da się jakoś sprawdzić czy przeskoczył pasek bez rozbierania całego przodu?

Pewnie że da ;)

wał ustawiasz przez okienko na kole zamachowym na 0, w pompę ma wchodzić blokada, a wałek się sprawdza liniałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znowu zdechł samochód ale tym razem już nie odpalił. Mechanik powiedział żebym psiknął plakiem to dolotu i sprawdził. No i tak zrobiłem i odpalił ale chodzi tylko na wciśniętym gazie, jak puszcze to od razu zdycha. Dymi zawsze na początku na niebiesko i to ostro ale to niby przez to, że wtryski leją. Według mechanika to pompa, co sądzicie o tym :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym z tym plakiem ostroznie.Sprawdz rozrzad bez zdejmowania idzie to sprawdzic.Walek na krzywke z tylu walka rozrzadu,wal na 0 w okienku,pompe poprzez kat wtrysku lub blokade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzales rozrzad ?

Nie, bo nie mam czegoś takiego jak liniał :P

ja bym z tym plakiem ostroznie.Sprawdz rozrzad bez zdejmowania idzie to sprawdzic.Walek na krzywke z tylu walka rozrzadu,wal na 0 w okienku,pompe poprzez kat wtrysku lub blokade.

Szczerze to nic nie zrozumiałem :)

@edit

Swoja drogą nie trzeba ściągnąć kapy by ustawić wałek? Bo jeśli tak to od razu nowa uszczelkę trzeba dobrze mówię :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taki błąd, ale jak na razie objawy w zasadzie żadne (bardzo, bardzo sporadycznie bujną się wolne obroty, i raz przerwał około 4000 rpm):

1 Fault Found:

00542 - Needle lift Sensor (G80)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

Readiness: N/A

I teraz 2 pytania:

1. Czy napewno będzie wtrysk sterujący do wymiany, a jeśli tak to czy nie da się samego czujnika przełożyć?

2. Czy można jakiś czas bezpiecznie z tym jeździć jeśli nic się nie dzieje?

Z ciekawości podłączyłem VAG'a i taka niespodzianka a akurat chce sprzedać autko ;o(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...