Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Brak mocy, świecąca się kontrolka silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie wszystkich,

Wczoraj jadąc swoim autkiem spotkało mnie duże zaskoczenie, otórz od samego początku coś mi brakowalo mocy pojawiała się i znikała az w pewnym momencie braklo jej zupelnie, auto nie chce wkręcac się na obroty tak jak powinno, po wcisnieciu gazu poprostu się toczy, zapaliła się zólta kontrolka takiego silniczka i ... co to oznacza bardzo proszę o pomoc !!! Dodatkowym obiawem jaki zauważyłem to jakby wzrost cisnienia spalin jak auto stoi na luzie głosniej buczy tlumik końcowy, spaliny są z wiekszym cisnieniem wydmuchiwane, a obroty sa normalne.

Pomocy co z tym robic ???

Z ógry dzięki !!!!!

Opublikowano

i co dalej?

Opublikowano

i co dalej?

Błędy, błędy, błędy... Będziesz coś wiedział... :cool1:
Opublikowano

czekam bo jestem ciekawy :evil:

Opublikowano

też miałam takie objawy w moim autku i okazało się że do wymiany była przepustnica

eeee w dieslu przepustnica?,to ja jednak mało wiem........
Opublikowano

no widzi kolega a jednak jest

zdecydowanie nie ma :cool1:

mogl byc uszkodzony albo zawor EGR albo zawor klapy gaszacej.

Opublikowano

hehe, ostatnio miałem identyczny objaw, po podłączeniu VAGa wywaliło błąd N75, już zacząłem się dobierać do tego zaworka, ale zaciekawiła mnie poszczępiona gąbka wyciszająca pod pokrywą silnika, rozglądnąłem się dokładniej i jakież było moje zdziwienie :kox:

wiązka kabli idąca z tyłu silnika cała pogryziona, na szczęście przegryziony tylko jeden kabel idący do N75, izolacja + lutownica, 10min roboty i po problemie, podepnij VAGa ,przyczyny mogą być różne

Opublikowano

Witam serdecznie wszystkich,

Wczoraj jadąc swoim autkiem spotkało mnie duże zaskoczenie, otórz od samego początku coś mi brakowalo mocy pojawiała się i znikała az w pewnym momencie braklo jej zupelnie, auto nie chce wkręcac się na obroty tak jak powinno, po wcisnieciu gazu poprostu się toczy, zapaliła się zólta kontrolka takiego silniczka i ... co to oznacza bardzo proszę o pomoc !!! Dodatkowym obiawem jaki zauważyłem to jakby wzrost cisnienia spalin jak auto stoi na luzie głosniej buczy tlumik końcowy, spaliny są z wiekszym cisnieniem wydmuchiwane, a obroty sa normalne.

Pomocy co z tym robic ???

Z ógry dzięki !!!!!

zacząć od Vag'a, inaczej będzie wróżbiarstwo ... przyczyn może być wiele ..

Opublikowano

odświeżę - też miałem podobny przypadek w firmowej octavii ostatnio 1.9 TDI AXR. Przegryziony wężyk przez gryzonia i żółta kontrolka.

Opublikowano

Panowie mam podobny problem, umówiłem się już z mechanikiem. Zastanawiam się tylko czy nie zamowić llawety.. jak myslicie ?? mozna z zepsutą przepustnicą przejechać około 20 kilometrów ?? silnik działa w trybie awaryjnym

Opublikowano
Panowie mam podobny problem, umówiłem się już z mechanikiem. Zastanawiam się tylko czy nie zamowić llawety.. jak myslicie ?? mozna z zepsutą przepustnicą przejechać około 20 kilometrów ?? silnik działa w trybie awaryjnym

zajrzyj pod maskę i zobacz czy masz całą tą rurkę metalową z harmonijką przy chłodnicy spalin.w 2.0 tdi lubią pękać właśnie te harmonijki i wtedy traci ciśnienie doładowania i w związku z tym nie jedzie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...