martini_dy 0 Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Witam serdecznie wszystkich, Wczoraj jadąc swoim autkiem spotkało mnie duże zaskoczenie, otórz od samego początku coś mi brakowalo mocy pojawiała się i znikała az w pewnym momencie braklo jej zupelnie, auto nie chce wkręcac się na obroty tak jak powinno, po wcisnieciu gazu poprostu się toczy, zapaliła się zólta kontrolka takiego silniczka i ... co to oznacza bardzo proszę o pomoc !!! Dodatkowym obiawem jaki zauważyłem to jakby wzrost cisnienia spalin jak auto stoi na luzie głosniej buczy tlumik końcowy, spaliny są z wiekszym cisnieniem wydmuchiwane, a obroty sa normalne. Pomocy co z tym robic ??? Z ógry dzięki !!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 podlaczyc VAG-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafcisz 0 Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 i co dalej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam 5 Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 i co dalej? Błędy, błędy, błędy... Będziesz coś wiedział... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafcisz 0 Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 czekam bo jestem ciekawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redżi 0 Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 też miałam takie objawy w moim autku i okazało się że do wymiany była przepustnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AudiB4 1 Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 też miałam takie objawy w moim autku i okazało się że do wymiany była przepustnica eeee w dieslu przepustnica?,to ja jednak mało wiem........ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redżi 0 Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 no widzi kolega a jednak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 no widzi kolega a jednak jest zdecydowanie nie ma mogl byc uszkodzony albo zawor EGR albo zawor klapy gaszacej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiruK 2 Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 hehe, ostatnio miałem identyczny objaw, po podłączeniu VAGa wywaliło błąd N75, już zacząłem się dobierać do tego zaworka, ale zaciekawiła mnie poszczępiona gąbka wyciszająca pod pokrywą silnika, rozglądnąłem się dokładniej i jakież było moje zdziwienie wiązka kabli idąca z tyłu silnika cała pogryziona, na szczęście przegryziony tylko jeden kabel idący do N75, izolacja + lutownica, 10min roboty i po problemie, podepnij VAGa ,przyczyny mogą być różne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 Witam serdecznie wszystkich, Wczoraj jadąc swoim autkiem spotkało mnie duże zaskoczenie, otórz od samego początku coś mi brakowalo mocy pojawiała się i znikała az w pewnym momencie braklo jej zupelnie, auto nie chce wkręcac się na obroty tak jak powinno, po wcisnieciu gazu poprostu się toczy, zapaliła się zólta kontrolka takiego silniczka i ... co to oznacza bardzo proszę o pomoc !!! Dodatkowym obiawem jaki zauważyłem to jakby wzrost cisnienia spalin jak auto stoi na luzie głosniej buczy tlumik końcowy, spaliny są z wiekszym cisnieniem wydmuchiwane, a obroty sa normalne. Pomocy co z tym robic ??? Z ógry dzięki !!!!! zacząć od Vag'a, inaczej będzie wróżbiarstwo ... przyczyn może być wiele .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriuu 2 Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 odświeżę - też miałem podobny przypadek w firmowej octavii ostatnio 1.9 TDI AXR. Przegryziony wężyk przez gryzonia i żółta kontrolka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikolaj P. 0 Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2013 Panowie mam podobny problem, umówiłem się już z mechanikiem. Zastanawiam się tylko czy nie zamowić llawety.. jak myslicie ?? mozna z zepsutą przepustnicą przejechać około 20 kilometrów ?? silnik działa w trybie awaryjnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franekv6 1 Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Panowie mam podobny problem, umówiłem się już z mechanikiem. Zastanawiam się tylko czy nie zamowić llawety.. jak myslicie ?? mozna z zepsutą przepustnicą przejechać około 20 kilometrów ?? silnik działa w trybie awaryjnym zajrzyj pod maskę i zobacz czy masz całą tą rurkę metalową z harmonijką przy chłodnicy spalin.w 2.0 tdi lubią pękać właśnie te harmonijki i wtedy traci ciśnienie doładowania i w związku z tym nie jedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pukko 0 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 u mnie był egr, 800 zł i po kłopocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się