adadur Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Czy ktoś mógłby potwierdzić czy cieknący EGR to wynik uszkodzonej membramy czy też powiększonego luzu na trzpieniu idacym do klapy gaszącej?
ROBERT Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Według mnie to cieknie na trzpieniu idącym od membrany do wew. EGR'u i później wszystko "wypływa" z dwóch dziur które pomagają wyrównać ciśnienie membrany , ja mój wyczyściłem i jeszcze bardziej z niego leci :wallbash:
midqard Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Według mnie to cieknie na trzpieniu idącym od membrany do wew. EGR'u i później wszystko "wypływa" z dwóch dziur które pomagają wyrównać ciśnienie membrany , ja mój wyczyściłem i jeszcze bardziej z niego leci :wallbash: to zrobiles tak samo jak moj koles i macie takie same objawy dodam ze po tej akcji wkurzyl sie i go zaslepil (zostawil klape gaszaca) i bedow nie ma... a ja zaslepilem srubka i po 2km zlotawa wyskoczyla mi na tablicy Na zime postawawiłem jednak usunąc ów srubke sprzed zaworku
adadur Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 a ja w poprzednim aucie zrobiłem inaczej - w te otworki w EGR dorobiłem złączki z minimalnym luzem - dałem troche kleju do metalu i wkleiłem je - wężykami odprowadziłem za EGR i w trójnik - z trójnika z tyłu silnika szło do butelki pod zborniczkiem płynu chłodniczego - po przejechaniu 3-4 tyś km nic nie ciekło a w butelce chyba nawet denka nie przysłoniło. Myślę czy w obecnym aucie nie zrobić tego samego. zrezygnowałem z jakiegokolwiek wiercenia czy gwintowania otworków EGR aby nie powpadały do środka opiłki metalu. mam gdzieś fotki jak będę pamiętał to wrzucę - bo wszystko wyglądało przyzwoicie (poza butelkoą bo była "testowa" po jakimś rozpuszczalniku). gdyby to było rozbieralne można by pomyśleć nad uczelnieniem trzpienia - pierścieniami czy też azotując (powiększając średnicę i odrazu utwardzając powierzchnie trzpienia), no chyba że to otworek jest zbyt "miękki".
ROBERT Opublikowano 11 Stycznia 2011 Opublikowano 11 Stycznia 2011 a ja w poprzednim aucie zrobiłem inaczej - w te otworki w EGR dorobiłem złączki z minimalnym luzem - dałem troche kleju do metalu i wkleiłem je - wężykami odprowadziłem za EGR i w trójnik - z trójnika z tyłu silnika szło do butelki pod zborniczkiem płynu chłodniczego - po przejechaniu 3-4 tyś km nic nie ciekło a w butelce chyba nawet denka nie przysłoniło. Ja tez myślałem nad takim rozwiązaniem ( gdzieś już o tym czytałem , chyba na forum Passata ) , jak się troszkę ociepli chyba zabiorę się za to , a powiedz na jakim kleju to przykleiłeś (ja myślę nad poxipol'em)
midqard Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 a ja w poprzednim aucie zrobiłem inaczej - w te otworki w EGR dorobiłem złączki z minimalnym luzem - dałem troche kleju do metalu i wkleiłem je - wężykami odprowadziłem za EGR i w trójnik - z trójnika z tyłu silnika szło do butelki pod zborniczkiem płynu chłodniczego - po przejechaniu 3-4 tyś km nic nie ciekło a w butelce chyba nawet denka nie przysłoniło. Ja tez myślałem nad takim rozwiązaniem ( gdzieś już o tym czytałem , chyba na forum Passata ) , jak się troszkę ociepli chyba zabiorę się za to , a powiedz na jakim kleju to przykleiłeś (ja myślę nad poxipol'em) moze jakies fotostory? :>
adadur Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 OK wrzucę fotki. Kleiłem czymś w rodzaju "spoina metalowa" - też dwuskładnikowy ale dedykowany do metalu.poxipol niezły jest ale czy podejdzie w aucie - temperatury olej drgania... zatem bardziej bym polecał coś dedykowane pod stal: http://www.ekwasek.pl/index.php?products=product&prod_id=236
midqard Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 OK wrzucę fotki. Kleiłem czymś w rodzaju "spoina metalowa" - też dwuskładnikowy ale dedykowany do metalu.poxipol niezły jest ale czy podejdzie w aucie - temperatury olej drgania... zatem bardziej bym polecał coś dedykowane pod stal: http://www.ekwasek.pl/index.php?products=product&prod_id=236 Dobry klej do "metalu" i do zastosowania przy silnikach ma wurth polecam tylko cena :gwizdanie: (ja akurat dostalem jak na budowe bralem inne produkty wurtha) na fotki czekamy...
adadur Opublikowano 15 Stycznia 2011 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Zapraszam do wglądu owego rozwiązania: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=180815.0
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się