Nexen90 Opublikowano 12 Października 2007 Opublikowano 12 Października 2007 Witam Właściwie 2 problemy w jednym. Moje autko jest dość nisko zawieszone i chciałbym je nieco podnieść, bo już kilkakrotnie zdarzało mi się dość mocno zahaczyć podwoziem przy przejazdach przez progi zwalniające bądź na polnych drogach. W tej chwili to wygląda tak: A chciałbym, żeby było chociaż 7-8 cm wyżej. Druga sprawa to wymiana sprężyn - przynajmniej z tyłu. Jak mi 2 osoby gdzieś po 70-80 kilo wsiądą do tyłu, to tył "siada" mniej więcej do miejsca, gdzie zaczyna się felga (od góry). Ogólnie to chciałbym wymienić i sprężyny i amorki na przód i tył, tak, żeby prześwit auta zwiększył sie o te 7-8cm. Jaki sprzęt polecacie? Tak, żeby to mnie wyniosło w granicach 800-1000zł (bez robocizny) pozdrawiam!
Gość spedyt Opublikowano 12 Października 2007 Opublikowano 12 Października 2007 A chciałbym, żeby było chociaż 7-8 cm wyżej. Druga sprawa to wymiana sprężyn - przynajmniej z tyłu. Jak mi 2 osoby gdzieś po 70-80 kilo wsiądą do tyłu, to tył "siada" mniej więcej do miejsca, gdzie zaczyna się felga (od góry). Ogólnie to chciałbym wymienić i sprężyny i amorki na przód i tył, tak, żeby prześwit auta zwiększył sie o te 7-8cm. 7-8 cm to niemożliwe do osiąnięcia. Jedyna rada to zakup nowych amortyzatorów i sprężyn
wosiek Opublikowano 12 Października 2007 Opublikowano 12 Października 2007 na moje jest to ori -2cm , jak bym wiedział że pasiło by to do avanta to sam bym od ciebie odkupił spręzynki, ogólnie audi niewiem czy się nadaje na polne drogi bo jak ja miałem serie zawias to udało mi się nawet zachaczyć na progu zwalniającym....
Nexen90 Opublikowano 12 Października 2007 Autor Opublikowano 12 Października 2007 A chciałbym, żeby było chociaż 7-8 cm wyżej. Druga sprawa to wymiana sprężyn - przynajmniej z tyłu. Jak mi 2 osoby gdzieś po 70-80 kilo wsiądą do tyłu, to tył "siada" mniej więcej do miejsca, gdzie zaczyna się felga (od góry). Ogólnie to chciałbym wymienić i sprężyny i amorki na przód i tył, tak, żeby prześwit auta zwiększył sie o te 7-8cm. 7-8 cm to niemożliwe do osiąnięcia. Jedyna rada to zakup nowych amortyzatorów i sprężyn Nie nie właśnie absolutnie nie myślę o majsterkowaniu przy zawieszce żeby podnosić, chce podnieść poprzez kupienie nowych części, bo jak pisałem sprężyny są do wyrzucenia, przynajmniej te z tyłu.
Gość spedyt Opublikowano 13 Października 2007 Opublikowano 13 Października 2007 Wymiana sprężyn pomoże, szczególnie w takich rocznikach. Kup nowe orginalne, żadnych używanych nawet mało jeżdżonych .
Nexen90 Opublikowano 15 Października 2007 Autor Opublikowano 15 Października 2007 Heh absolutnie nie mam zamiaru kupować żadnego używanego gówna Już raz się spaliłem A powiedzcie mi co sądzicie o amortyzatorach firmy KAYABA? Jeden mój znajomy, również posiadacz mówił, że są to jedne z lepszych na rynku... czy np. te sprężyny http://www.allegro.pl/item255558320_audi_a4_tdi_sportowe_sprezyny_zawieszenia_40mm.html w połączeniu z tymi amortyzatorami http://moto.allegro.pl/item255469720_amortyzatory_kayaba_przednie_audi_a4_a6_passat.html (+ podobne na tył) podniosą mi nieco auto? (Bo wątpię żeby nawet z tymi -40mm jeszcze bardziej obniżyły). Jak to właściwie jest?
Waters Opublikowano 15 Października 2007 Opublikowano 15 Października 2007 Heh absolutnie nie mam zamiaru kupować żadnego używanego gówna Już raz się spaliłem Ja raz spaliłem się na nowych oczywiście z Allegro, a miesiąc temu kupiłem oryginalne używki z amorami gazowymi w naprawde dobrym stanie po 80 zł za sztukę i jestem teraz bardzo zadowolony. Auto teraz normalnie się prowadzi a nie jak wóz drabiniasty, robią sprężyny z drutu o złej twardości a później siła jaką generuje sprężyna jest zbyt duża i nawet sprawne amory nie są w stanie jej wytłumić przez co auto zachowuje się dziwnie podczas jazdy.
Gość spedyt Opublikowano 15 Października 2007 Opublikowano 15 Października 2007 chce podnieść poprzez kupienie nowych części, bo jak pisałem sprężyny są do wyrzucenia, przynajmniej te z tyłu. To kup nówki w sklepie. Nie kombinuj z obniżającymi
Gość Murzyn Opublikowano 15 Października 2007 Opublikowano 15 Października 2007 Witam Właściwie 2 problemy w jednym. Moje autko jest dość nisko zawieszone i chciałbym je nieco podnieść, bo już kilkakrotnie zdarzało mi się dość mocno zahaczyć podwoziem przy przejazdach przez progi zwalniające bądź na polnych drogach. W tej chwili to wygląda tak: A chciałbym, żeby było chociaż 7-8 cm wyżej. Druga sprawa to wymiana sprężyn - przynajmniej z tyłu. Jak mi 2 osoby gdzieś po 70-80 kilo wsiądą do tyłu, to tył "siada" mniej więcej do miejsca, gdzie zaczyna się felga (od góry). Ogólnie to chciałbym wymienić i sprężyny i amorki na przód i tył, tak, żeby prześwit auta zwiększył sie o te 7-8cm. Jaki sprzęt polecacie? Tak, żeby to mnie wyniosło w granicach 800-1000zł (bez robocizny) pozdrawiam! 7-8 cm oczywiscie ze mozliwe tak jak pisal spedyt - nowy ori zawias.... az poszukam fotek mojego tylu, bo nawet jak teraz mam caly silnik w bagazniku to tak nisko nie siedzi[br]Dopisany: 16 Październik 2007, 00:02 _________________________________________________moja kobyla na starym felunku [br]Dopisany: 16 Październik 2007, 00:07 _________________________________________________tam lekko jest 10cm wiecej
Nexen90 Opublikowano 15 Października 2007 Autor Opublikowano 15 Października 2007 Czyli jak rozumiem kupić oryginalne sprężyny i oryginalne amorki, czy tylko oryginalne sprężyny, a amorki np. tej KAYABY? W ogóle to dzięki Panowie za odpowiedzi, pozdrawiam!
Gość spedyt Opublikowano 15 Października 2007 Opublikowano 15 Października 2007 Kup amorki KAYABA i sprężynki, to wystarczy.
BUKIET Opublikowano 10 Listopada 2007 Opublikowano 10 Listopada 2007 witam.co do nowych sprężyn to jakiej firmy polecacie?chodzi mi o sprężyny tylne standardowe
Devil Opublikowano 11 Listopada 2007 Opublikowano 11 Listopada 2007 Witam Mam podobny problem. Od miesiąca czytam i szukam czegoś co będzie tanie i dobre. Na dzień dzisiejszy mój wybór: sprężynki JAMEX, amortyzatory BILSTAIN. Macie jakieś doświadczenia? Chcę się zmieścić w 1000zł i widzę, że jest ciężko... . Zauważyłem, że warsztaty jednoosobowe za wymianę kompletu 4szt. chcą 160zł, wieloosobowe 320zł a w autoryzowanym nawet nie pytałem... Myślę o powrocie do wersji standardowej. Teraz mam czerwone sprężyny i amory Supersport.
brankiniol Opublikowano 12 Stycznia 2008 Opublikowano 12 Stycznia 2008 No to mam już fotki na serwerowni: http://www.postimage.org/image.php?v=aV5gOpE9 i drugie: http://www.postimage.org/image.php?v=aV5gOR4J[br]Dopisany: 12 Styczeń 2008, 16:21 _________________________________________________Wysoko czy tylko mi się zdaje? Przypominam ,w kodizie wyszło zaieszenie na wyboiste drogi.We Wrocławiu się sprawdza Zawiecha w B4 wytrzymała mi 6 miesięcy w moim mieście Przeniosłem twoje zdjęcia, tamten temat dotyczył B6, przy okazji podaj jaki masz kod zawieszenia . [spedyt][br]Dopisany: 12 Styczeń 2008, 16:23 _________________________________________________1BB czy to mówi panu coś?Czy przy takim zawieszeniu jest tylko podwyższone czy także wzmocnione?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się