Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Xenony - problem nagłaśniany


endriuu

Rekomendowane odpowiedzi

to tak samo jak wkładasz ledy do postojówki zamiast normalnych żarówek też traci się homologacje :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grippen zmieniajac lampy na polifty, cale auto tez traci homologacje, bo takie nie wyjechalo z fabryki.. :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma czegos takiego jak homologacja na cale auto tylko na konkretne podzespoły.

Jest dopuszczenie do ruchu.

Jak wsadzisz lampy z homologacją do tego samego modelu (a lifting nie jest zmianą modelu) to nie tracisz homologacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma czegos takiego jak homologacja na cale auto tylko na konkretne podzespoły.

Jest dopuszczenie do ruchu.

Jak wsadzisz lampy z homologacją do tego samego modelu (a lifting nie jest zmianą modelu) to nie tracisz homologacji

Idac tym tropem, to nalezy robic jak kolega endriu. Zalozyc ori xenon na D2S :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosty wniosek z tego tematu - wszystkie części do samochodów wolno instalować wyłącznie fabryczne, zwłaszcza ze wskazaniem na wahacze (ktoś kupował w ASO?), nie wspominając o wypruciu kata, tak popularnym modzie w naszych autach. O takich przestępstwach jak wymiana turbiny na większą, czy nawet modyfikacja programu nie warto wspominać :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...