Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Stuki w silniku


Gość ciasny

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam problem z autem cos mi stuka jak zapale na zimnym silniku później przechodzi jak sie nagrzeje taki metaliczny dźwięk .Jakie sa koszty wymiany całej hydrauliki i wałków mam przebieg 283tys

Opublikowano

jak na zimnym świruje to pierw sprawdz świece żarowe ,zanim cokolwiek zaczniesz grzegać przy hydraulice ,ewentualnie sprawdz ustawienie kąta wtrysku na pompie

Opublikowano

jesli stuka na zimnym to raczej cos z hudrauliką

jaki masz przebieg?

Gość lightfighter87
Opublikowano

W okolicach piątku będę przejeżdżał przez Jarosław mając na wyposażeniu kabelek i program diagnostyczny. Jeśli nie robiłeś diagnostyki to możemy ewentualnie rzucić okiem i zrobić logi. W aucie mojego ojca to cholerne stukanie jest identyczne, także leży coś na rzeczy. Nie masz przypadkiem problemów z odpalaniem auta w niższych temperaturach ??

Opublikowano

Temat był poruszany na forum, wystarczy poszukać.

Ogólnie rzecz biorąc to przerabaiałem problem stukającego "silnika" na zimnym. Wina była po stronie padniętych hydropopychaczy. Reszta była OK. Ale dla spokoju wymieniłem jeszcze dźwigienki i podkładki. Problemu już nie ma. Tak więc bez podpinania VAG'a na 90% mogę Ci powiedzieć, że z portfela pójdzie co najmniej 2 tys. PLN. (wymiana samych popychaczy + robocizna).

P.S. Jeśli będziesz ociągał się z naprawą mogą polecieć Ci wałki...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...