snicky25 Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Witam wszystkich Pomozcie mi prosze koledzy Posiadam audi A4 96 rok silnik 1.8 125ps autko jeździ dobrze gdyby nie to ze po zagrzaniu sie kopci mu z rury siwym dymem i wyskakuje blad na vagu czujnik spalania stukowego cylindra 2 i czujnik spalania stukowego cylindra 3 i do tego jeszcze źle dobrana mieszanka co mam z tym zrobic?? pomozcie
Labiel Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Jaki zapach ma dym? Czy czuć benzynę? Jakie trzyma obroty na jałowym biegu po rozgrzaniu?
snicky25 Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Opublikowano 15 Listopada 2010 W dymie czuc bęzyne i obroty na jalowym w granicach 900 ma
Labiel Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Czyli za bogata mieszanka. Może lambda świruje, albo czujnik temperatury. Tu już niestety ci nie powiem dokładnie.
wojtek26 Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 Sprawdz czujnik temp do ECU, zeby wyeliminowac sonda odłacz ja całkiem i zobacz czy sie poprawi praca. Ja miałem w poprezdnim Audi taka sytuacje ze kopcił na czarno, słabo jechał itp okazało sie ze sonda stała na ubogo i ECU lało ile wlazło.
snicky25 Opublikowano 17 Listopada 2010 Autor Opublikowano 17 Listopada 2010 koledzy a gdzie znajduje sie ten czujnik temp do ecu?? czy jak odłącze sonde to czy nie bedzie mi wiecej palił?
sołtys85 Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 koledzy a gdzie znajduje sie ten czujnik temp do ecu?? czy jak odłącze sonde to czy nie bedzie mi wiecej palił? Czujnik od eku masz w rurce za głowicą zielona lub niebieska na 4 piny. Żeby odłączyć lambdę musisz wypiąć wtyczkę (znajduje sie za zbiorniczkiem wyrównawczym - trzeba zdemontować) Jeszcze można podejrzewać przepływkę (w 1,8t znajduje sie w puszcze z filtrem powietrza). Wszystkie wtyczki odpinasz i wpinasz na zgaszonym silniku oczywiście.
Wiku Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 u mnie w adr jest to samo caly czas te błedy i zauważyłem ze na zimnym lepiej idzie niz na cieplym. macie jakis konkretny pomysl na te błedy ??
Labiel Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 Co do spalania stukowego to czasem może być to wina lipnego paliwa. Zaraz po kupnie swojej A4 i założeniu LPG zawsze tankowałem na Bliskiem w naszym mieście i też miałem te błędy. Był to błąd sporadyczny, ale jednak. Ale odkąd tankuje na innej stacji błędu nie mam. Ostatnio zresztą sąsiad tankował swoje nowe auto na tej stacji i wyskoczyła mu kontrolka check engine. Po podpięciu pod komputer jaki błąd wyskoczył? Oczywiście spalanie stukowe.
Wiku Opublikowano 17 Listopada 2010 Opublikowano 17 Listopada 2010 ale ten bład wyskakuje nawet jak zaleje najlepsze paliwo takze lipa :/ no i jeszcze blad cos ze złym składem mieszanki mam te 3 błedy cały czas
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się