Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Fajki świec żarowych.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy wymieniał ktoś z Was fajki świec żarowych i czy jest taka możliwość? Pytam bo w moim aucie są strasznie zniszczone tzn popękane i zastanawiam się nad wymianą. Czy wymiana wiąże się z obcięciem starych fajek i zlutowania kabelków czy jest jakieś inne rozwiązanie?

Pozdrawiam.

Opublikowano

Ja jedną wymieniałem to obciąłem jakieś 20 cm od świeczki, skręciłem solidnie kable a następnie zalutowałem. Fajki na wymianę kupiłem na allegro od angola z całą kompletną wiązką silnika za 50 zeta ;).

Opublikowano

ja wymieniałem rok temu koszt 1 szt to 31 zł ( jest z bardzo długim kablem)

Opublikowano

Dziękuję za odpowiedz. Fajki świec już załatwione i będę wymieniał. Wiktor nasze auta mogły by sobie łapę podać jak by je miały :kox: .

Opublikowano

Panowie jedno pytanie czy popękane fajki mogą mieć coś wspólnego z odpaleniem auta?bo u mnie są popękane i rano słabo mi pali?kręcić kręci ale nie chce załapać od razu dopiero po kilku sekundach zalapie,a jak jest ciepły to dobrze zapali :mysli:

Opublikowano

Przy obecnych temperaturach świece nie mają dużego znaczenia przy odpalaniu rano. Jeśli świece masz dobre i kąt wtrysku dobrze ustawiony to możesz spróbować na początek sprawdzić czy dobrze fajki siedzą i ewentualnie możesz spróbować owinąć je szkotem. Jak się poprawi to fajki mogły dobrze nie łączyć.

Opublikowano

świece są dobre sprawdzałem z tym że jedna fajka jest całkiem skruszona jest aby sama wtyczka czy mam to owinąć taśmą izolacyjną?a może paliwo spływa?bo jak postoi kilka godzin to są takie objawy.

Opublikowano

Tak, możesz owinąć taśmą izolacyjną, ale jeśli fajka jest całkiem rozwalona to ją wymień. Jeśli to tylko jedna fajka i świece masz dobre, kąt wtrysku też to możesz spróbować dociągnąć przewody wysokiego ciśnienia przy pompie i wtryskach. Miałem tak kiedyś, że im dłużej auto stało tym dłużej musiałem kręcić i po dokręceniu przewodów było ok.

Opublikowano

Jak trzęsło i dymił to wskazuje na świece, lub któryś przewód świec nie łączy.

Opublikowano

Witam

Panowie mam takie pytanko. Chodzi mi o czas pracy swiec ,rano przy zimnym silniku potrzebują około 15 sekund aby kontrolka (spiralka) zgasła nie co ktotszy czas podgrzewania jest przy przejechaniu około 8 km i temperatury cieczy około 80 stopni. Latem chyba tego problemu nie było , czy swieczki do wymiany??

Przy samym rozruchu zimnego skok obrotów do 1800 (jak bym z nogą na gazie odpalał) po chwili spadek do 1100, i oczywiscie czarny dym.

Pozdrawiam

Opublikowano

zapnij VAG'a - jest cos nie tak- długo swiecaca kontrolka informuje o dolegliwości... nie koniecznie wina swiec. TDI ma tak potężne ciśnienie sprezania ze odpali bez swiec po kilku obr.wałem - przy sprawnej kondycji komór spalania i bardzo niskiej temp.na zewnątrz.

Opublikowano

Mam Pytanko. Gdzie Takie Fajki idzie kupić? tylko Servis? Czy da rade z innego auta może coś podlożyć ?Na allegro nic nie znalazlem,tylko z cala wiazka ;/ W moim autku jedna jest zniszczona całkowicie :disgust:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...