Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Fajki świec żarowych.


Pretor

Rekomendowane odpowiedzi

Czy wymieniał ktoś z Was fajki świec żarowych i czy jest taka możliwość? Pytam bo w moim aucie są strasznie zniszczone tzn popękane i zastanawiam się nad wymianą. Czy wymiana wiąże się z obcięciem starych fajek i zlutowania kabelków czy jest jakieś inne rozwiązanie?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jedną wymieniałem to obciąłem jakieś 20 cm od świeczki, skręciłem solidnie kable a następnie zalutowałem. Fajki na wymianę kupiłem na allegro od angola z całą kompletną wiązką silnika za 50 zeta ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wymieniałem rok temu koszt 1 szt to 31 zł ( jest z bardzo długim kablem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedz. Fajki świec już załatwione i będę wymieniał. Wiktor nasze auta mogły by sobie łapę podać jak by je miały :kox: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jedno pytanie czy popękane fajki mogą mieć coś wspólnego z odpaleniem auta?bo u mnie są popękane i rano słabo mi pali?kręcić kręci ale nie chce załapać od razu dopiero po kilku sekundach zalapie,a jak jest ciepły to dobrze zapali :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy obecnych temperaturach świece nie mają dużego znaczenia przy odpalaniu rano. Jeśli świece masz dobre i kąt wtrysku dobrze ustawiony to możesz spróbować na początek sprawdzić czy dobrze fajki siedzą i ewentualnie możesz spróbować owinąć je szkotem. Jak się poprawi to fajki mogły dobrze nie łączyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, możesz owinąć taśmą izolacyjną, ale jeśli fajka jest całkiem rozwalona to ją wymień. Jeśli to tylko jedna fajka i świece masz dobre, kąt wtrysku też to możesz spróbować dociągnąć przewody wysokiego ciśnienia przy pompie i wtryskach. Miałem tak kiedyś, że im dłużej auto stało tym dłużej musiałem kręcić i po dokręceniu przewodów było ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Panowie mam takie pytanko. Chodzi mi o czas pracy swiec ,rano przy zimnym silniku potrzebują około 15 sekund aby kontrolka (spiralka) zgasła nie co ktotszy czas podgrzewania jest przy przejechaniu około 8 km i temperatury cieczy około 80 stopni. Latem chyba tego problemu nie było , czy swieczki do wymiany??

Przy samym rozruchu zimnego skok obrotów do 1800 (jak bym z nogą na gazie odpalał) po chwili spadek do 1100, i oczywiscie czarny dym.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapnij VAG'a - jest cos nie tak- długo swiecaca kontrolka informuje o dolegliwości... nie koniecznie wina swiec. TDI ma tak potężne ciśnienie sprezania ze odpali bez swiec po kilku obr.wałem - przy sprawnej kondycji komór spalania i bardzo niskiej temp.na zewnątrz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Pytanko. Gdzie Takie Fajki idzie kupić? tylko Servis? Czy da rade z innego auta może coś podlożyć ?Na allegro nic nie znalazlem,tylko z cala wiazka ;/ W moim autku jedna jest zniszczona całkowicie :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...