Pretor 8 Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Czy wymieniał ktoś z Was fajki świec żarowych i czy jest taka możliwość? Pytam bo w moim aucie są strasznie zniszczone tzn popękane i zastanawiam się nad wymianą. Czy wymiana wiąże się z obcięciem starych fajek i zlutowania kabelków czy jest jakieś inne rozwiązanie? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktorsam 3 Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Ja jedną wymieniałem to obciąłem jakieś 20 cm od świeczki, skręciłem solidnie kable a następnie zalutowałem. Fajki na wymianę kupiłem na allegro od angola z całą kompletną wiązką silnika za 50 zeta . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grippen 2 Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 ja wymieniałem rok temu koszt 1 szt to 31 zł ( jest z bardzo długim kablem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pretor 8 Opublikowano 16 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Dziękuję za odpowiedz. Fajki świec już załatwione i będę wymieniał. Wiktor nasze auta mogły by sobie łapę podać jak by je miały . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJTAS36 0 Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Panowie jedno pytanie czy popękane fajki mogą mieć coś wspólnego z odpaleniem auta?bo u mnie są popękane i rano słabo mi pali?kręcić kręci ale nie chce załapać od razu dopiero po kilku sekundach zalapie,a jak jest ciepły to dobrze zapali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pretor 8 Opublikowano 16 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Przy obecnych temperaturach świece nie mają dużego znaczenia przy odpalaniu rano. Jeśli świece masz dobre i kąt wtrysku dobrze ustawiony to możesz spróbować na początek sprawdzić czy dobrze fajki siedzą i ewentualnie możesz spróbować owinąć je szkotem. Jak się poprawi to fajki mogły dobrze nie łączyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJTAS36 0 Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 świece są dobre sprawdzałem z tym że jedna fajka jest całkiem skruszona jest aby sama wtyczka czy mam to owinąć taśmą izolacyjną?a może paliwo spływa?bo jak postoi kilka godzin to są takie objawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pretor 8 Opublikowano 18 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Tak, możesz owinąć taśmą izolacyjną, ale jeśli fajka jest całkiem rozwalona to ją wymień. Jeśli to tylko jedna fajka i świece masz dobre, kąt wtrysku też to możesz spróbować dociągnąć przewody wysokiego ciśnienia przy pompie i wtryskach. Miałem tak kiedyś, że im dłużej auto stało tym dłużej musiałem kręcić i po dokręceniu przewodów było ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJTAS36 0 Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 ok sprawdzę chociaż nie wiem czy to dobry strzał bo dzisiaj jak opalił brejdak to trzęsło silnikiem i dymił na czarno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pretor 8 Opublikowano 18 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Jak trzęsło i dymił to wskazuje na świece, lub któryś przewód świec nie łączy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niszczot 0 Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Witam Panowie mam takie pytanko. Chodzi mi o czas pracy swiec ,rano przy zimnym silniku potrzebują około 15 sekund aby kontrolka (spiralka) zgasła nie co ktotszy czas podgrzewania jest przy przejechaniu około 8 km i temperatury cieczy około 80 stopni. Latem chyba tego problemu nie było , czy swieczki do wymiany?? Przy samym rozruchu zimnego skok obrotów do 1800 (jak bym z nogą na gazie odpalał) po chwili spadek do 1100, i oczywiscie czarny dym. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 zapnij VAG'a - jest cos nie tak- długo swiecaca kontrolka informuje o dolegliwości... nie koniecznie wina swiec. TDI ma tak potężne ciśnienie sprezania ze odpali bez swiec po kilku obr.wałem - przy sprawnej kondycji komór spalania i bardzo niskiej temp.na zewnątrz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marbas1 1 Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Mam Pytanko. Gdzie Takie Fajki idzie kupić? tylko Servis? Czy da rade z innego auta może coś podlożyć ?Na allegro nic nie znalazlem,tylko z cala wiazka ;/ W moim autku jedna jest zniszczona całkowicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się