Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Prosba o analize logów i znalezienie problemu


sokolnh

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

chciałem was prosic o analize logów, narazie tylko statycznych bo mój kompan od logów dynamicznych dzisiaj nie dał rady, jutro postaram sie je wrzucic, a chciałem dzisiaj wrzucic chociaż te statyczne bo mam problem od jakiegos czasu z szarpaniem silnikiem, jest bardziej intensywne na rozgrzanym silniku i dosc nieprzyjemne, takie nagłe odcinanie czegos i zalaczanie spowrotem, nie wiem jak to opisac :bicz:

dodam ze samochód jezdzi bardzo przyjemnie jak na 90 KM oprocz tego szarpania oczywiscie.

planuje do niego wsadzic wtryski ASV i zrobic program dlatego chciałbym zeby silnik byl do tego przygotowany

moze logi statyczne chociaz cos powiedzą

bede wdzieczny za pomoc, a wybawcy stawiam flaszke :)

grupa 000

vag000kq2.th.jpg

grupa 003

vag003ry6.th.jpg

grupa 004

vag004rj2.th.jpg

grupa 011

vag011zs6.th.jpg

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grupa 000 pozycja 2 wartość powinna wynosić 49-54, a jest 28-31 , kąt wtrysku do regulacji.

zrób logi dynamiczne 003 ,008,011 :audi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logi dynamiczne

grupa 000

a0dy1.th.jpg

grupa 001

a1xf8.th.jpg

grupa 003

a2vj5.th.jpg

grupa 004

a3ut8.th.jpg

grupa 008

a4yx2.th.jpg

grupa 010

a5vn4.th.jpg

grupa 011

a6lv3.th.jpg

dodam ze przepłwomierz juz czyściłem :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w poniedziałek powinien miec przeypływomierz na podmianke

a przy okazji obejrzyj dolot, czasem mała dziurka moze narobić zamieszania.

na jakies miejsce szczególnie zwrócic uwage ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmień przepływkę na sprawną, a przy okazji obejrzyj dolot, czasem mała dziurka moze narobić zamieszania.

Ja bym jeszcze zwrócił uwagę na N75.

Poza tym te logi są nieczytelne - w większości miejsc jest powstawiana prze EXCEL data - zrób coś z tym sokolnh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie, d*pa maryna

zmieniłem przepływke i na poczatku myslalem ze jest ok bo samochodów lepiej jedzie a za chwile znowu szarpanie

od zaworka n75 odlaczylem tylko wtyczkei sie przejechałem troche, nadal szarpało

wydaje mi sie, ze to problem z elektroniką, możliwe jest zeby pedał gazu nie przekazał w pewnym momencie danych do kompa ? lub coś w tym typie

moge to jakos sprawdzic na vagu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwnie to wygląda, na postoju n75 jest wysterowany na 96% czyli nie pompuje a (powinna), a w dynamicznej jest cały czas 35 % a powinien ograniczać ciśnienie doładowania w miare zwiększania się dynamiki spalin. Jakby coś z czujnikiem ciśnienia doładowania, bo to nie możliwe żeby ciśnienie nie narastało wraz z obrotami, a komp wogóle nie reaguje poprzez N75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no mozliwe ze cos z nim nie tak ale czy on moze powodowac takie nagłe szarpanie ?

najgorsze jest to ze nie wiadomo kiedy sie to pojawia, rózne obroty itp

pewne jest tylko to ze wystepuje na obciążeniu, na jałowym tego nie mam i przy przyspieszanie

ehh, meczy mnie to :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.mytempdir.com/2048115

tu sa moje wszystkie logi w fomacie CSV bez tych wrzutów, niestety nie umiem tego przekształcic w czytelna formę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...