Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Swap na v8


swir88

Rekomendowane odpowiedzi

Przegladałem temat o swapie na 5.0 tfsi ktos poruszył temat ze nieda sie wsadzic 4.2 v8 bez przedłuzania czy to prawda nie zmiesci sie ten motor ??

Jak by wygladala sprawa podpiecia go pod skrzynie manualna od b5 ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak by wygladala sprawa podpiecia go pod skrzynie manualna od b5 ??

To chyba zależy od tego, na jaki maks moment była skrzynia obliczana :mysli:

Żeby jej silnik nie "zmielił", jak dasz w pipę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuciłem w tamtym wątku link do takiego swapa, jest bardzo duzo szczegółowych zdjeć z projektu :wink4: pozatym był juz taki wątek i było zlinkowanych projektów nawet z VR6 turbo w B5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znalazłem ten link tylko jest nietety po angielsku :P

Po fotkach widac ze nie trzeba nic przedłuzac ale chodzi mi tez czy wejdzie na seryjne łapy ten silnik i jak z napedem czy skrzynia od 1.8T wytrzyma czy wogóle podejdzie pod ten silnik ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Się popieści to się zmieści :polew:

A tak serio to nie wiem czy silnik wejdzie, ale raczej razem z silnikiem szukałbym skrzyni... Może ta od 1.8T uciągnie, ale jak długo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ta od 1.8T uciągnie, ale jak długo?

430 Nm w 4.2 V8 FSI kontra 210 Nm w 1.8T.

Cienko widzę tę skrzynię, jak jej przyjdzie przenieść dwa razy większy moment z V8-ki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ta od 1.8T uciągnie, ale jak długo?

430 Nm w 4.2 V8 FSI kontra 210 Nm w 1.8T.

Cienko widzę tę skrzynię, jak jej przyjdzie przenieść dwa razy większy moment z V8-ki :D

no widzisz... skrzynie w 1,8t znosza i 430Nm

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=155970.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ta od 1.8T uciągnie, ale jak długo?

430 Nm w 4.2 V8 FSI kontra 210 Nm w 1.8T.

Cienko widzę tę skrzynię, jak jej przyjdzie przenieść dwa razy większy moment z V8-ki :D

no widzisz... skrzynie w 1,8t znosza i 430Nm

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=155970.0

:blink:

Osz w pupę...

A jednak... :blink:

Całego wątku nie przejrzałem, ale rozumiem, że skrzynia została seryjna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukam tego przedłuzenia w projekcie tego auta i nie moge znaleźć a siedzi tam 4,2

13022008314.jpg

Jak sie doczytać to koleś niechciał przedłużać przodu własnie, porównał wtedy juz istniejace projekty B5 V8 w każdym był zastosowany inny silnik V8 z audi

1.

Canadian B5 A4Q with 079 series V8 40V engine install, pairly neat and OEM, works well...

n661237735_523702_9895.jpg

2.

Greek B5 A4Q with C5 RS6 engine install - note how far forward the block is, and the extensions made to relocate the front clip. The hood, fenders and bumper sides will require serious surgery to match, giving the car an odd look...

IMG_0029.jpg

3.

Audi UK / Cosworth Technology B5 S4 with 077 series V8 40V install - note the modified front end...

ae_Audi_S4_V8_Cosworth_04.jpg

i jego projekt

And my version. Only cutting mine required was the fibreglass fron clip / radiator frame. All metal work is unmolested, and the car still looks stock with the hood closed...

23082009672.jpg

[br]Dopisany: 25 Listopad 2010, 16:41_________________________________________________A tak wyglądał ten przedłużony przez firme co ktos tam wspominał na wątku o 5.0TFSI

car_photo_4099_25.jpg

:sick3:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie w tym pomaranczowym nie widac zeby było cos przedłuzane ....

Bo chyba v8 z a8 i z a6 sie nie rozniły dlugoscia ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomarańczowy nie był poszerzany,jedynie pas czołowy był modifikowany :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomarańczowy nie był poszerzany,jedynie pas czołowy był modifikowany :good:

a przegroda nie byla przerabiana?? cos mi sie nie chce wierzyc ze weszlo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomarańczowy nie był poszerzany,jedynie pas czołowy był modifikowany :good:

a przegroda nie byla przerabiana?? cos mi sie nie chce wierzyc ze weszlo.

przeglądałem stronke tego auta, etap po etapie i nic nie pisze o przeróbce jakiejs wiekszej tylko o tym pasie że cos tam był przerabiany :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przegladałem temat o swapie na 5.0 tfsi ktos poruszył temat ze nieda sie wsadzic 4.2 v8 bez przedłuzania czy to prawda nie zmiesci sie ten motor ??

Jak by wygladala sprawa podpiecia go pod skrzynie manualna od b5 ??

kolego dobrze Ci radzę

jeśli chcesz wsadzać 4.2 do siebie to zacznij już szukać koła zamachowego :wink4:

ja szukałem parę miesięcy

no chyba że chcesz kupić silnik + skrzynia

z tym że skrzynia Ci jest nie potrzebna

zależy też jaki chcesz silnik kupić tzn. której generacji

bo jeśli chcesz kupić stare 4.2 280 KM to się nie opłaca choć taki najłatwiej, najtaniej kupić ze skrzynią manualem

żrą olej litrami, nie trzymają serii, po tylu latach będziesz miał z 230 KM

nowe silniki to przeważnie automat, a jeśli manual to już trochę kasy trzeba dać

-Audi V8 4.2 32V 280KM - gówno

-Audi S4 C4 (92-94) 4.2 32V 280KM - gówno

-Audi S6 C4 (94-97) 4.2 32V 290KM - dobry, 6gang

-Audi S6 PLUS (97) 4.2 32V 326KM - >1000 sztuk ever

-Audi A8 D2 (94-98) 4.2 32V 300KM - dobry, automat only

-Audi S8 D2 (96-99) 4.2 32V 340KM - bardzo dobry, również w S6 C5

[br]Dopisany: 29 Listopad 2010, 12:05_________________________________________________skrzynie też byś musiał zmienić bo w 1.8T ma sprzęgło 228

a potrzebujesz 240 mm

czyli skrzynia z jakieś V6, jeśli przełożenie na dyfrze będzie to samo to dyfer może zostać, jeżeli inne to dyfer też do zmiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam taki motor w a8 i z tego co widze to nie jest duzo dłuzszy od mojego jedynie szerszy ale slyszalem ze czeba przedłuzac wiec pytam .. :good:

Myslałem własnie o tym z d2 300KM [br]Dopisany: 29 Listopad 2010, 18:19_________________________________________________

czyli skrzynia z jakieś V6, jeśli przełożenie na dyfrze będzie to samo to dyfer może zostać, jeżeli inne to dyfer też do zmiany

Teraz pytanie jak kupie skrzynie od b5 V6 to podejdzie mi wszystko tak ??

kolo zamachowe musi bys od v8 manuala czy od v6 bedzie pasowac ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...