płotek85 Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 witam jakieś 2 mieś temu robiłem głowicę, docieranie zaworów, wymiana uszczelniaczy, wymiana szklanek zaworowych, nowa uszczelka i gdy silnik pracuje na wolnych obr, to słychać metaliczne stukanie. Fakt że nie dokręciłem głowicy od razu tyle razy co było podane na kartce wraz z uszczelką, bo mi ojciec tak powiedział, że 2 razy wystarczy, więc nie dokręciłem 2x90st i teraz mi olej wycieka z lewej strony głowicy. Brakuje mu mocy i szarpie. Mam pytanie, jeśli chodzi o ten metaliczny dźwięk, to może być przez zaworek zwrotny oleju?? Czy coś innego? Mam zamiar kupić uszczelkę i zdjąć głowicę i ja porządnie dokręcić. Mam coś jeszcze robić??
DeeJay_Kill Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 Moim zdaniem, masz problem z kątem wtrysku, a więc rozrządem. Mogłeś też nie dokręcić koła zębatego wałka rozrządu. Sprawdź VAG'iem, jak wygląda kąt wtrysku - gdy jest bardzo wczesny, będzie pukać.
płotek85 Opublikowano 21 Listopada 2010 Autor Opublikowano 21 Listopada 2010 właśnie o to chodzi że to nie jest źle ustawiony kont wtrysku, tylko coś innego. Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mlody347_28848.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się