moro99 Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 Panowie help Wymienilem turbo (od Moskala) i generalnie zaczely sie problemy :\ przy wolnych obrotaj jak sie silnik rozgrzewa dziala wszystko ladnie i generalnie rozgrzewa sie do 98 C. Przy jezdzie temp moze wzrosnac do 120 C (na klimatroniku - na zegarach jest ~110). Co to moze byc ? Wiatrak kreci sie caly czas. Pompa wody zmieniana rok temu przy rozrzadzie (zrobione ok 5k km) termostat wymieniany rok temu. Zazwyczak silnik przy jezdzie mial 96 - 98 C. Co to moze byc ? Termostat ? - wg mechanika nie Wg mechaniora jest to turbina (widzial ze gdzies jest spawana) - tutaj moje pytanie turbo jest chlodzone olejem i woda czy samym olejem ? - Ma ktos na etce rozrysowane moze jak to jest ? Generalnie nie mam auta a potrzebuje na wyjazd :\ nie bardzo mi sie usmiecha kupowac nowa turbine :\ Ma ktos moze VAG'a i bylby chetny pomoc ? generalnie padake mam ;(
Dev Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 turbo ma plaszcz olejowy i wodny. sprawdz wszystko dokladnie. spaw nie ma tutaj zwiazku. dobrze odpowietrzyles uklad ???
moro99 Opublikowano 22 Listopada 2010 Autor Opublikowano 22 Listopada 2010 mechaniki odpowietrzali :\
Dev Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 wiec cos skopali jezeli wczesniej bylo ok a teraz jest lipa
KYLOMC Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 Ja stawiam na czujnik !!! Ja przy jeździe mam 89-90C
moro99 Opublikowano 22 Listopada 2010 Autor Opublikowano 22 Listopada 2010 myslac logicznie Turbo przyjmujemy ze jest ok (4 tys od regeneracji) jak jechalem wczoreaj pod wawke ( nie pamietam za dobrze ale nic nie wzbudzilo moich podejzen) jadac w wawce po powrocie zobaczylem ze cos jest nie halo objawy wg mnie mocno na termostat wskazuja :\ teraz tak jak chwyce rure co idzie z silnika w chlodnice jest ona goraca chlodnica tyle ile siegam przy wlocie jest mocno ciepla Wiatrak jak wieje czuc ruch powietrza. termostat ?[br]Dopisany: 22 Listopad 2010, 18:05_________________________________________________ Ja stawiam na czujnik !!! Po odkreceniu nakretki od zbiorniczka wyrownawczego az sie gotuje w nim
KYLOMC Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 Po odkreceniu nakretki od zbiorniczka wyrownawczego az sie gotuje w nim a to nie czujnik hmmmmm jak zaczęło ci sie dziać tak od wmontowania turbawki to turbawka zle zregenerowana !!!!
moro99 Opublikowano 22 Listopada 2010 Autor Opublikowano 22 Listopada 2010 dobra chyba juz wiem zlazlem do samochodu odpalilem macha w gore i rozkminka Zauwazylem ze jest zero ruchu w zbiorniczku wyrownawczym (silnik mial ok 79 - 82C wg klimatronika) W zbiorniuczku ani na wolnych ani przy dodaniu gazu nic sie nie dzialo (piekne lustro nie wzburzone nawet praca silnika) Pamietam ze jak ostatnio tam patrzylem kiedys to na wolnych sikalo lekko a przy dodaniu gazu sikalo mocno i generalnie byl efekt wodospadu jak w wc kaczce teraz zostaje pytanie termostat czy pompa wody ?
zbyszek512 Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 może zawór upuszczający spaliny jest źle wyrególowany albo rozrególpwal Ci się w czasię jazdy i spaliny w komoże turbo podnoszą temp. plynu chłodzacego
moro99 Opublikowano 22 Listopada 2010 Autor Opublikowano 22 Listopada 2010 może zawór upuszczający spaliny jest źle wyrególowany albo rozrególpwal Ci się w czasię jazdy i spaliny w komoże turbo podnoszą temp. plynu chłodzacego nadal nie odpowiada to na pytanie dlaczego nie ma ruchu cieczy w ukladzie Ale dobry hint - tez sprawdze
zbyszek512 Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 jeżeli masz gorący wlot i wylot z chłodnicy to może być pompka wodna, przy takiej temp. rury powinny być naprawdę gorące
Slawek84 Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 zdejmij wężyk powrotny do zbiorniczka wyrównawczego jeśli na odpalonym silniku nie leci to układ zapowietrzony.
moro99 Opublikowano 22 Listopada 2010 Autor Opublikowano 22 Listopada 2010 zdejmij wężyk powrotny do zbiorniczka wyrównawczego jeśli na odpalonym silniku nie leci to układ zapowietrzony. no wlasnie z powrotnego nic nie leci mozliwe jest ze przy dzialajacym nawiewie cieplego powietrza(znaczy furmanka dmucha goracym az milo) uklad nadal jest zapowietrzony ? jak moge odpowietrzyc uklad ?
Buba Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 wiec cos skopali jezeli wczesniej bylo ok a teraz jest lipa tez tak mysle, bylo dobrze, wymienili turbo i jest kupa. Turbina moskala smigala i nic sie nie dzialo. Zreszta co ma sama turbina do temperatury plynu. Wymieniali turbo i pewnie cos zle zamontowali. Termostat mozesz wyjac i sprawdzic w domu czy sie otwiera zalewajac wrzatkiem. Ja bym obstawial ze montaż do d*py Plyn w zbiorniczku nie plywa jakbys spuszczal wode w kiblu
moro99 Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Opublikowano 23 Listopada 2010 Plyn w zbiorniczku nie plywa jakbys spuszczal wode w kiblu ostatnio tak bylo :\ co do zamontowania to chyba nie mozna bylo nic zle zamontowac wyjac stara wsadzic nowa i jazda - zadna technologia kosmiczna Opcja z nieodpowietrzonym ukladem moze miec racje bytu - nie wiem czy sie tak odpowietrza ale gostek poprostu trzymal go na obrotach przez troche. ale tak czy siak jestem przy usterce czegos bo jak odbieralem bylo dobrze temp sie trzymala sztywno na 90 dopiero teraz (od wczoraj) jest jakas dziwna akcja[br]Dopisany: 22 Listopad 2010, 21:30_________________________________________________tak jak prorokowalem Pompa Wody temat do zamkniecia
Norbi Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 Dobrze,że nic nie zdążyło pier**l...
Rekomendowane odpowiedzi