Ciepły Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 Log (1 - 001,002,004) Log (0 - 031,034,115)
Dev Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 podałes w innym dziale ale to nie dotyczy AEB jakie jest prawidłowo oznaczenie silnika ????????????????????????????????????????????????
Ciepły Opublikowano 22 Listopada 2010 Autor Opublikowano 22 Listopada 2010 AEB 1.8 turbo wersja USA dwie sondy
Dev Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 to nie jest AEB, nawet w USA wersji
Ciepły Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Opublikowano 23 Listopada 2010 Człowieczku nie mam sił przegadywać się kolejny raz na temat tego że jest to silnik AEB i uwierz mi że jest. Prosiłem o analizę a nie doszukiwanie się co jak gdzie...
Buba Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 nie rob logow jakbys dieslem jezdzil bo nic nie widac
Ciepły Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Opublikowano 23 Listopada 2010 Czyli powtórzyć każdy osobno ? Robił mi logi kumpel który ma diesla i mówił że w razie czego powtórzymy
mateogda Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 Człowieczku nie mam sił przegadywać się kolejny raz na temat tego że jest to silnik AEB i uwierz mi że jest. Prosiłem o analizę a nie doszukiwanie się co jak gdzie... W takim razie masz sterownik od innego silnika, więc może dlatego masz problemy. Po logach można jedynie powiedzieć, że masz termostat do wymiany. Jak byś dociągną do 6000 rpm można by jeszcze ocenić przepływomierz.
Ciepły Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Opublikowano 23 Listopada 2010 Wychodziły takie silnika na rynek USA z dwoma sondami lambda i wiem że ciężko to zrozumieć ale tak właśnie jest już kiedyś poruszany był temat tego na forum i doszliśmy konsensusu Ze sterownikami jest wszystko ok co do termostatu to by się zgadzało by temperatura mi czasem opada do 0 na liczniku [br]Dopisany: 23 Listopad 2010, 10:57_________________________________________________ps. Powtórzę logi raz jeszcze w większym zakresie obrotu i osobno
Dev Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 jezeli temp spada do 0 to nie jest to wina termostatu tylko czujnika
Ciepły Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Opublikowano 23 Listopada 2010 No raz jest 90 czasem leci na dół do 0 po ponowny rozruchu ponosi się itd
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się