Bigosinski Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 Witam, mam problem-jest pytanie i z góry dziekuję za odp : w czasie jazdy od 50 do 80 km/h dziwnie delikatnie huśta autem, mam chwilami wrażenie ze koło mam źle dokręcone i zaraz odleci, ale wszystko ok jest. następnie tylko przy większej prędkości od 90km/h wzwyż na delikatnych zakrętach w prawo (skręt kierownicy o pare stopni, przy większym skręcie już nie) intensywnie stuka i terkocze w okolicach zawieszenia. Miałem tydz temu podobnie przy skręcaniu w lewo (też delikatny skręt i przy szybszej jeździe)-wymieniłem lewy drążek z końcówką, prawy łącznik stabilizatora i dwa prawe górne wahacze(były już zdechłe). Czy przyczyna może być w defekcie prawego drążka i końcówki skoro podobne stuki przeniosły się na skręt w prawo?? czy to możliwe że w tak krótkim czasie zdechł drugi drążek lub końcówka? Mechanik nie koniecznie obstawia taki powód, wspominał cos o łożysku, może przegub...wolę najpierw się tu doradzić zanim wkręci mnie w inne koszta-być może niepotrzebne. Dzięki, pozdrawiam wszystkich.
Bopss Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 Bardzo możliwe,że przyczyną jest padnięty drugi drążek kierowniczy złącznikami,dlatego podczas skrętu słychac stuki i huśta całym autem. Czy zbieżnosc kół była ustawiana?
Bigosinski Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Opublikowano 23 Listopada 2010 geometria była ustawiana odrazu po wymianie wahaczy i lewego drążka z końcówką....jeżeli teraz prawy padł to czy to możliwe ze po trzech dniach po wymianie lewego? Wcześniej zanim udałem się do warsztatu z wahaczami i lewym drążkiem byłem sprawdzić auto w stacji diagnostycznej, wytrzepali auto i orzekli o lewym drążku tylko że do wymiany...
ŁYSY44 Opublikowano 27 Listopada 2010 Opublikowano 27 Listopada 2010 najprawdopodobniej z tego co piszesz to końcówka unieś prawą stronę na lewarku i szukaj przyczyny jeśli to końcówka to napewno zauważysz
Bigosinski Opublikowano 28 Listopada 2010 Autor Opublikowano 28 Listopada 2010 Przyczyna huśtania i drgań okazała się zaskakująca acz myślałem o tym..... felga! zanim udałem się po ostateczną diagnozę do mechanika postanowiłem wymienić opony na zimowe, okazało sie że felga w prawym kole była troszke zwichrowana po wyważeniu poszła na tył i autko już grzecznie porusza się. Dzięki za odp, pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się