goose Opublikowano 20 Października 2007 Opublikowano 20 Października 2007 Witam koledzy odswiezam taka sprawe - jakis czas temu ustawiałem sobie kat wtrysku, opierajac sie na wypowiedziach forumowiczów - ale nikt precyzyjnie mi nie podał jaki parametr ma byc ustawiony w grupie 000 drugie okienko (czy taki jak w 1,9 czyli 50-51), ani tez w grupie 004 EARLY, LATE w basic i meas. Temat załozyłem dlatego iz niestety wydaje mi sie ze moja nie pali z rana na ''strzała'' (uprzedzam ze wszystkie 6 szt. swiec to kilku miesieczne sprawne Beru, dobre paliwo, olej full syntetyk, i auto mam od praktycznie od rodziny z ksiazka serwisowa - przebieg to 148000 teraz i nie ma mowy o jakim wałku z kilometrami..... A jak jest rozgrzana 90C to tez wydaje mi sie ze nie pali na dotyk (moj znajomy ma 98 rok afb i 230000km, przy ciepłym silniku pali mu na dotyk) Wiec w czym nadal tkwi problem ???? umieszczam moje zrzuty z vaga - wszystko 90C
adrian009 Opublikowano 20 Października 2007 Opublikowano 20 Października 2007 tu masz wartosci dla Twojego silnika: http://www.dieselschrauber.de/Solldaten_6_Zylinder_VE.html Leerlauf=bez obciazenia, bieg jalowy Vollast=stres, czyli wartosci pod obciazeniem problem odpalania na rozgrzanym silniku moze dotyczyc dawki paliwa(rozruchowej) jaka jest ustawiona(mozna zmienic Vag-iem, jednak nie pamietam gdzie). Winne moga byc takze wtryskiwacze, dlatego lej jak najelpsze paliwo ze sprawdzonego zrodla(polecam BP Ultimate, Sheel Extra). Wydaje mi sie ze lepiej jest jesli rano odpalasz i rezrusznik przekreci 2-3 razy i przesmaruje tym uklad niz odpalil od "strzala", moge sie mylic, prosze o wyjasnienia , rozgrzany jednak powienien łapac od razu.
goose Opublikowano 26 Listopada 2007 Autor Opublikowano 26 Listopada 2007 witam tak szczerze to z tego linku nie zabardzo kumam te ustawienia dla AFB.... temat odświeżam dlatego ze wczoraj miałem na podwórku A6 2002 z AKN (265000 przebiegu) i LATE byl na 0,4 ATDC (silnik temp. 90 stopni ) a z rana zapaliła na strzała !! grupa 000 było na około 030 i co wy na to ??? _______________________________________________________________________ Witam przestwiłem w moim AFB na wartosci jak powyżej (0,2ATDC do 0,4 ATDC || w BS 004) ....... i dopiero teraz zaczeła palic na dotyk !!!!!!!!!!!!! pozdrawiam :thumbup: :thumbup:
Belding Opublikowano 23 Marca 2008 Opublikowano 23 Marca 2008 witam tak szczerze to z tego linku nie zabardzo kumam te ustawienia dla AFB.... temat odświeżam dlatego ze wczoraj miałem na podwórku A6 2002 z AKN (265000 przebiegu) i LATE byl na 0,4 ATDC (silnik temp. 90 stopni ) a z rana zapaliła na strzała !! grupa 000 było na około 030 i co wy na to ??? _______________________________________________________________________ Witam przestwiłem w moim AFB na wartosci jak powyżej (0,2ATDC do 0,4 ATDC || w BS 004) ....... i dopiero teraz zaczeła palic na dotyk !!!!!!!!!!!!! pozdrawiam :thumbup: :thumbup: Czy problemem były błędne ustawienia...??? Ja mam bardzo podobny problem ze swoim AFB...kąt mam 2,2-2,4 w 004BS (przbieg autka 190.000).Czy po przestawieniu na 0,2-0,4 Late problem znika??? Długo sie juz z tym boksuje, a mechaniory doradzją mi regenerację pompy. napisz dokładniej co się działo z Twoją A4. Pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się