juropek Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 sąsiad ma 1.8T 4x4 dał mi przetestować , ech... niestety okazja mi się trafiła na TDI
Orcio1 Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 Akurat miałem dokładnie taką samą sytuacje co wyżej opisana. Miąłem kiedyś audiczke z 1.6 101km na osmiu zaworach 97r, jak na tą pojemność to nawet nieźle chodziło silnik tani w naprawie i mało awaryjny ale po zagazowaniu ( instalacja sekwencyjna) i przejechaniu ok 20 tyś km auto zrobiło sie mułowate i nigdy nie zeszło poniżej 10l lpg/100km średnio ok 12l dochodzą do tego trzeba co jakiś czas ustawiać instalacje i wymieniać filtry silnik oczywiście szybciej się zużywa i jeżeli instalacja założona jest przy przebiegu ponad 200tyś( bo pewnie auto na pewno już tyle ma) to nie licz na demona prędkości. Teraz mam tdi 110 km z tego samego roku. Zupełnie inna jazda auto ma kopa i nie narzekasz po przejechaniu kilku tyś km. że ta fura jest już dla ciebie za wolna. Ale wadą jest to że naprawy są dużo droższe a w tych pieniądzach znaleźć w miarę zadbanego disla graniczy z cudem wiem bo mój kolega właśnie szuka. Wejdź sobie na niemieckie strony z ogłoszeniami motoryzacyjnymi i zobacz jakie przebiegi mają te same fury które do nas ściągają. A my później mamy o czym pisać na forum co nam nawaliło i ile za to zapłacilismy
markus1985 Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 ja już na ruskiej śmigam 1,5 roku jest ok zima nie zima śmiga spalanie symboliczne ostatnio wymieniałem wtryski na większe i stare były w dobrym stanie na zbiornik leje jedną butlę dodatku do on shell już pewnie z 800 litrów tak przepaliłem
sołtys85 Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 ja już na ruskiej śmigam 1,5 roku jest ok zima nie zima śmiga spalanie symboliczne ostatnio wymieniałem wtryski na większe i stare były w dobrym stanie na zbiornik leje jedną butlę dodatku do on shell już pewnie z 800 litrów tak przepaliłem Na twoim silniku to tylko ruski atom zrobił by wrażenie. Zetor spali wszystko co ma konsystencję wody. Idealny motor do lewej ropki
koper84444 Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 Panowie, jeśli trafi się dobre paliwo to można jeździć tak samo jak na polskiej z Orlenu (Shella, BP, itp.). Jednak nikt nie zagwarantuje, że kupowane właśnie paliwo jest dobrej klasy (chyba, że bierzemy u zaufanej osoby). Tak więc ryzyk fizyk, jak na polskich stacjach benzynowych
Kamyk Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 a leje ktoś na Neste? co sądzicie o tych bezobsługowych ?
NYNA Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 Często tankuje ON i PB na Neste od paru lat i nigdy problemów nie było z żadnym autem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się