banshee Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Ustawiłbym pompki na 180 stopni - prawdopodobnie bipy się zmniejszą.
Krzysztof Opublikowano 10 Lutego 2011 Autor Opublikowano 10 Lutego 2011 Kilkanaście tankowań później, czasami dolewany dodatek do paliwa, poprawione mocowanie wydechu - nie ma wibracji i takie oto logi: Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_34806.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_34808.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_34809.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/xys.sikora_34807.html Korekcje nieco się pogorszyły ale z tego co widzę to BIP'y chyba niezłe. Co sądzicie?
virus Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 bipy na 3 cylindrze nie ciekawe na 2 i 4 tez średnie, korekcje w normie
ROBERT Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Już zostaw te BIP-y w spokoju i ciesz się z jazdy
Krzysztof Opublikowano 10 Lutego 2011 Autor Opublikowano 10 Lutego 2011 bipy na 3 cylindrze nie ciekawe na 2 i 4 tez średnie, korekcje w normie Nie no ja cudów nie oczekuję już. Przelot jest prawie 300k km ; ] Już zostaw te BIP-y w spokoju i ciesz się z jazdy I tak właśnie zrobię
virus Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 bipy na 3 cylindrze nie ciekawe na 2 i 4 tez średnie, korekcje w normie Nie no ja cudów nie oczekuję już. Przelot jest prawie 300k km ; ] Już zostaw te BIP-y w spokoju i ciesz się z jazdy I tak właśnie zrobię Jak nic się nie dzieje to tylko jeździć
ROBERT Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Bardzo łatwo można coś spieprzyć w zdrowym jeszcze silniku ciągle kombinując :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się