Michał 1 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 a moim zdaniem monoblock to typowa felga do naciągniętych opon i mega gleby, nie będzie się dobrze prezentowała przy -35mm tym bardziej, że to tylko 18" i po prostu zginie w nadkolach b7 spójrz tutaj, wiem że a8 jest sporo większe, ale to tylko po to żeby pokazać że wysokie auto i wysoka opona nie sprzyjają tej feldze http://moto.allegro.pl/audi-a8-w12-6-0-stan-kolekcjonerski-szwajcaria-i1415914889.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 B7 na -40mm juz dobrze wyglada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgtan 0 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2011 no fakt... kapieć 40 będzie ok ale przy dobrej 40-45mm glebie. powyżej 45mm robią się nie ładne szczeliny przed i za kołem...ta przerwa nie wygląda wówczas z boku dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
topor 1 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 B7 na -40mm juz dobrze wyglada otoz to, dlatego nie pcham sie w zawieszenia reg dla zboczenców;p a co do kola to dalej nie wiem, mam swoje 4 typy, i bedzie ciezko:d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 profi=zbok ? od kiedy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
topor 1 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 Bartek, taka mała przenośnia;) zadnych obiekcji;)! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
variocustoms 4 Opublikowano 30 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2011 gwint z regulacją twardości to na polskie drogi słuszny wybór ale drogi jak by nie było, trakcja o niebo lepsza od innych rozwiązań, no Ciebie jak by nie było w wielu sytuacjach ratuje Q, wielka szkoda, że nasze drogi nie są takie gładkie jak np. w DE, tam to można mega glebę zapodać bez bólu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgtan 0 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 Topor pokaż te twoje 4 ostateczne fele i trzaśnij małą ankietę ... choć i tak to ma się tobie podobać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
topor 1 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 fotki wrzuce jak bede miał chwile czasu... -Oz Ultraleggera -Avus III -Felga z A4 DTM -Monoblock z W12 tyle;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bajk 0 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 monoblocków w ogóle nie bierz pod uwagę jeśli masz kasę na OZ - nawet się nie zastanawiaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
topor 1 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trezor 0 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 OZ, a jak nie to DTM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek 22 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 fotki wrzuce jak bede miał chwile czasu... -Oz Ultraleggera -Avus III -Felga z A4 DTM -Monoblock z W12 tyle;) a jaki masz plan na zawieszenie :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
topor 1 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 max 3-4cm obnizyc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek 22 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 max 3-4cm obnizyc. tak wiec Gulideckel możesz od razu odpuścić ja chcesz coś innego to szprychy DTM bądź OZ a jesli coś konserwatywnego to Avus III Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iverson 1 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 szprychy DTM w B7 wyglądają pieknie i tego bym sie trzymał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek 22 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 szprychy DTM w B7 wyglądają pieknie i tego bym sie trzymał mam to samo zdanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx 120 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 DTM ładnie wygląda.. ale ja bym wolał RS6 albo Avusy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bajk 0 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 słabe zdjęcie OZ A-rek - w rzeczywistości dużo lepiej się prezentują. Swoją drogą DTM'y miałem wcześniej i też są bardzo fajne Za OZ jednak przemawia duża różnica w wadze.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek_A4 1 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2011 Niestety jestem za Avusem DTM wyglada jak miedzy 17 a 18 cali. Avus wyglada bardzo masywnie i nie ma watpliwosci, ze to 18 cali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi