Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BRD] Green Forfiter ;] zmartwychwstanie


topor

Rekomendowane odpowiedzi

od kiedy na -40 amorki seryjne padają? i dlaczego są za miękkie? doradzasz gwint to doradź z regulacją twardości, jak springi to progresywne a nie liniowe jak już, sorry za OT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od kiedy na -40 amorki seryjne padają? i dlaczego są za miękkie? doradzasz gwint to doradź z regulacją twardości, jak springi to progresywne a nie liniowe jak już, sorry za OT

Jesli np. ma zakres pracy 50mm a Ty go na stałe ściskasz i zostawiasz mu 10mm to chyba wiadmom że praca jego jest ograniczona i musi bardzije się męczyc żeby zanortyzowac cięzar auta i nierówności ulicy. Co do krótszej żywotności - z tą opinią spotkałem się na forum naszym nie raz i to samo powiedziano mi u Rogala.

amorki w serii sa za miękkie do -40mm... miałem i poprostu auto ma dalej tendencje do przysiadania jak to przy zwykłym zawiasie...a że stoi nizej to łatwiej było w coś zaryć... np w próg zwalniający. Oczywiście jest to mniejsze przysiadanie i kołysanie niż w serii springach ale jednak nie jest tak zwarte auto.

Dla mnie gwint bez regulacji to nie istnieje i jest to istne kamikazze... sorki... ja mam KW INOX 2 i jest za***iście jesli chodzi o prowadzenie i jazde w PL.

Springi... a to wystepują H&R liniowe???????? myślałem że te -35 jedyne co wystepują sa odrazu progresywne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie robiąc OT ale mi na Teinie SS też lekko tył przycierał na -65 ale nie o tym mowa, każdy producent sprężyn, szczególnie niemieckich ma ABE czyli dopuszczenie do ruchu i do -40 nie ma żadnych obostrzeń, wadą są nasze drogi a nie seryjne amorki więc twoja opinia nie jest do końca prawdziwa

KW Inox 2 jest bardziej niż dobre ale ustawienie tego zawiasu to też kilka dobrych godzin na znalezienie złotego środka

większość sprężyn jest niestety liniowa, progresywne można znaleźć ale nie do każdego modelu

BTW zakres pracy amorka jest wypadkową dźwigni wahacza :) i w prosty sposób można to skrócić lub wydłużyć i te -40 to złoty bezpieczny środek bez stosowania dystansów ew. niskiego ET

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie robiąc OT ale mi na Teinie SS też lekko tył przycierał na -65 ale nie o tym mowa, każdy producent sprężyn, szczególnie niemieckich ma ABE czyli dopuszczenie do ruchu i do -40 nie ma żadnych obostrzeń, wadą są nasze drogi a nie seryjne amorki więc twoja opinia nie jest do końca prawdziwa

KW Inox 2 jest bardziej niż dobre ale ustawienie tego zawiasu to też kilka dobrych godzin na znalezienie złotego środka

większość sprężyn jest niestety liniowa, progresywne można znaleźć ale nie do każdego modelu

BTW zakres pracy amorka jest wypadkową dźwigni wahacza :) i w prosty sposób można to skrócić lub wydłużyć i te -40 to złoty bezpieczny środek bez stosowania dystansów ew. niskiego ET

sorrki mnie interesuje jak się na tym jeździ w PL... ale w DE też mają progi zwalniające :-) więc problem ten sam.

Tak ustawienie tego zawiasu troche zajmuje. ja miałem w sumie załatwione w dwóch próbach... jedno przy założeniu a potem na doregulowaniu i jest bomba.

Jedyne co to teraz czekam na wymiane przednich amorków bo lekko skrzypią ale jest to już uznane tylko MRMotors czeka na nowe amory i wówczas zrobie jeszcze przód deczko twardszy tak o około 3-5%. Wada KW 2 jest fakt że regulacja twardości jest na samej górze amorka i żeby to poprawiac trzeba poluzowywac zawias... to jest ich jedyna wada. Finalny setup u mnie to 55% twardości przód i około 50% tył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiesz to kielichy przednie i tylne są zamknięte i nie ma mozliwości innej regulacji jak wysunięcie trzpienia amorka :thumbdown:

progi w PL a w DE to 2 różne bajki

ja na -95 od serii jakoś miesiąc śmigałem, na -80 dojechałem bez problemów z Poznania do Bukowiny i z powrotem w warunkach lekko zimowych, przy -40 może czasami ucierpieć plastikowa osłona silnika nic więcej

Topor sorry za Ot

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko, moze cos wybiore z tych wiadomości... Jeżeli chodzi o obnizenie auta to b5-ke miałem sporo obniżona (8cm od ziemi do osłony silnika) Gwint mialem bez reg twardości... najwyklejsze FK po przerobce -utwardzony i skrocony skok amora. Było na prawde twardo, praktycznie sztywno. jezdzic sie dało bez najmniejszego problemu;) problem był tylko przy wjezdzaniu do garazu. :gwizdanie:

b7 chce lekko obnizyc, bez fajerwerkow i wielkich nakladow finansowych. więc mysle ze -35, -40 będzie złotym srodkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiesz to kielichy przednie i tylne są zamknięte i nie ma mozliwości innej regulacji jak wysunięcie trzpienia amorka :thumbdown:

tak i o tym mówie, że nie jest to tak komfortowy dostep jak w innych modelach :)

progi w PL a w DE to 2 różne bajki

ja na -95 od serii jakoś miesiąc śmigałem, na -80 dojechałem bez problemów z Poznania do Bukowiny i z powrotem w warunkach lekko zimowych, przy -40 może czasami ucierpieć plastikowa osłona silnika nic więcej

Topor sorry za Ot

W Wawie ( ahh ten padół zwany stolicą... tu wszystko jest inne ;) )mam inne doświadczenia. jak obetrzec to nie osłoną silnika a mocowaniem skrzyni biegów (taka jakby litera T z obcieta nogą) raczej bo w B7 ten element jest najniżej auta, bynajmniej u mnie i w b7 które stało w AutoVivie na sprzedaż na Sline kompletnym. Tylko na tych dwóch modelach sprawdzałem. Sorry nie wiem jak ten element się fachowo nazywa, a nie mam zdjęcia podwozia żeby zaznaczyć :)

Najniżej jak miałem auto to -55mm ale wówczas miałem problem z wiazdem na niektóre posiadłości itp podjazdy...bo można było zahaczyc o wystający z ziemi odbój dla bramy :-)

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej zerknij na Advanti typ "E" ja miałem taką felę w 18'' i jest o niebo bardziej luxowna niż OZ, tu masz przykład jak moja wyglądała

d5c5663aad5e3ed9.jpg

srednio mi się widzi... mało ktora fela nie OEM'owa mi pasuje...[br]Dopisany: 22 Styczeń 2011, 12:13_________________________________________________w koncu udało mi sie dorwac fajny zapas;)

felgaj.jpg

+ opona contisportcontact 225/45/17;)

i zaciekawiło mnie kołko z A8 :gwizdanie:

telwq.jpg

Uploaded with ImageShack.us

topor to mosz takie na allegro :) gdybym mial kase sam bym je kupil :)http://allegro.pl/orginalne-alu-felgi-18-audi-s8-a8-a4-a6-poznan-i1418151551.html#gallery

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy czerwonym a4 będzie kozak... tylko grila daj spowrotme na srebrno..

jak kupisz te to sprzedajesz 17stki co masz?

tematy Ci sie pomylily.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Topor łykaj je! za***iście będą wyglądać! :kox: :kox: i w 18 calach czyli jeszcze bezpiecznie na PL drogi. :decayed: :decayed:

ja tam sie dróg nie boje;p :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te były na allegro jeszcze niedawno za 3000 :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...